hej söker invite till någon sida för wii spel,.
skulle vara extremt schysst om man kunde få invite.
min hotmail är bulle_88@hotmail.com
hej söker invite till någon sida för wii spel,.
skulle vara extremt schysst om man kunde få invite.
min hotmail är bulle_88@hotmail.com
duger inte invite tråden till dig? http://forum.psxcare.com/support/sho...d.php?p=217922
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nån som har en invite till ntorrents?
Maila mig på Bots75@hotmail.com
Tack på förhand!
Varför gräva fram en gammal tråd? det finns en som är mycket högre i listan... NTorrents har för övrigt stängt ner...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
skulle uppskatta invite till nå bra ps3 tracker gärna med lite filmer som e swesubbade :O ,har till revtt om nån vill ha
roger_ekholm@hotmail.com
Det e bra att du söker invites till sidor med ps3 spel i en tråd som ligger under wii sectionen, plus att det är en gammal tråd som blev väckt igen för en månad sedan...
Google is your friend!
haha hittade en annan tråd som blivit hänvisad till invites tråden och trodde ju det var denna :S
Bookmarks