75% här har väl inte ens en aning om vad IRC är??
75% här har väl inte ens en aning om vad IRC är??
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
75% det va väl överdrivet klart många vet vad irc är jag visste den innan du föddes.
har ALDRIG gillat den.
Det är inte så vanligt med folk som hänger där ... Kanske i dina kretsar ... Och vadå den??? Sen det där med ålder orkar jag nog inte kommentera
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Lägg ned sandlåde attityden, var ödmjuk mot varandra!
Lite off-topic men har en enkel fråga:
Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.
om du vill vara 100% säker på att du inte blir bannad i framtiden pga det du gör nu, ger du fan i att spela på boxen i huvudtaget
det finns en viss möjlighet att MS kan skicka viss data om dina spelvanor etc. och då även inkludera vissa värden som kan skilja om du har otur från originalet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
" LT FW : Coming Soon " - Efnet
http://twitter.com/teamjungle:
LT delayed until further notice!
Ser ut som det kan drøye litt til...
Mach III
damnit, hoppas den kommer innan 2010 iaf
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Men förihelvete nu börjar jag tappa troheten på att han ens finns. Det är säkert någon äcklig microsoft snubbe Förlåt mig om jag har fel .
LT Delayed until further notice
Google is your friend!
Google is your friend!
Jaa förfan . Dem bombar ju oss med meddelanden om att det går bra och sen dåligt , sen bra sen dåligt sen ska den aldrig komma och helt plötsligt är den klar och ska komma men sen blir det lite ändring och den är sen och sen är det väl någon jävla clown som drivit med oss.
Varför säger dem att LT is done och sen ändrar dem sig helt plötsligt ? Tror ni inte det är nåt skumt med allt detta.
Nej jag tror inte det är något skumt... jag tror helt enkelt dom testar den så grundligt de kan för att den ska fungera så bra som möjligt.
det är bara du som hettsar upp dig över informationen du får, för att du inte förstår dig på vad dom säger, när det kommer en ETA är firmwaren 99% klar, innan dess kan dom säga att den är "klar" men det betyder inte att den är klar för oss, utan snarare att den är klar för test...
Google is your friend!
Ja vad kan ha hänt, c4eva hade ett par lediga kvällar efter jobbet och inget bättre för sig, fnular till en till synes väl fungerande ixtreme lt och skickar till sina polare. Polarna testar med sina skivor, och märker att det inte fungerar klockrent med andra media än Verbatim.
C4eva börjar fixa problemet, men sedan ringer chefen och beordrar övertid eftersom projekt xyzzy som c4eva jobbar med måste bli klart före julafton.
Resultat...firmwaren blir inte klar förrän efter familjemiddagen när frugan sitter och tittar på desperate housewives och c4eva får sitta och hacka ifred några timmar på kvällen...
Dvs, killen har ett jobb och ett riktigt liv att sköta utöver att hobbykoda firmwares åt en massa bortskämda snorungar som bara sitter hemma och surfar och spelar istället för att sköta skolan och skaffa sig flickvänner...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
är man lite rutierad så tar man dessa meddelanden till sig på en 30% grad. LT done betyder inte att den är KLAR för släpp, LT done betyder klar för test, vilket det också stått på IRC! tro inte allt du läser på nätet, även xbins boten hade fel (om du känner till den). twitter är inte gud, inte heller irc .. tänk över det du läser, är det rimligt?! du har nu tjatat om att c4eva skulle släppt skiten för länge sen.. och du lovade det, tom att jag skulle be dig om ursäkt för att jag hade fel, erhm what?! håll käften i framtiden och håll dig till din egen lilla tråd, för denna gången vann jag eller. (hansi lovar att inte svara trollet i denna tråd ang. detta ärendet, promise!)
*edit* har svarat men inte ang. detta. han har inte svarat tack o lov, påpekar.
Last edited by int21; 2009-12-20 at 02:27.
Är ni nöjda nu ?
Vad säger han ? vad menar hanleader of THX says: [22:13] <@Iriez> there is just c4e. [22:13] <@Iriez> and he's decided to stop for whatever reason
Fyfan asså , jag som suttit och väntat på hans jävla skitLT. Ska han släppa den eller inte , han måste bestämma sig !
#fw
'| LT FW Delayed until further notice | Konami.Classics.Volume.1.USA-XBOX360 |'
vi får fortsätta att lira på våra 360 originals, banned boxes och ps3.. drabbar ingen fattig som man säger. hur som helst, har fullt upp med spel och god jul i förskott för fw lär inte komma innan 2010 antar jag.
Bookmarks