senaste nytt på twitter är ju:
Issues with non-verb media, more performance data, more code, more testing.
about 2 hours ago from API
så vi kommer nog få vänta ett tag till tyvärr.
senaste nytt på twitter är ju:
Issues with non-verb media, more performance data, more code, more testing.
about 2 hours ago from API
så vi kommer nog få vänta ett tag till tyvärr.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag tycker de är bra att dem går ut me o säger att dem håller på me ny fw. de visar att dem håller på att göra nåt nytt o försöker förbättra tidigare versioner. de visar även att dem gör allt dem kan för att förhindra ms från att stoppa oss från att lira live tex
jag tror att om dem inte skulle säga att dem jobbar me ny fw elr liknande, så skulle folk börja snacka runt på nätet, undra vart dem tagit vägen, om dem åkt dit osv.
så jag tycker de är bra att dem säger till. o även håller oss informerade om hur de går, om de går framåt, va som måste fixas osv.
Finns det nån guide för hur man läser ut nyckeln från en 8xxxx v2 eller 9xxxx? Jag försökte häromdan på en 8xxxx v2 med jungleflasher 1.67 beta och dosflash 1.8 men det lyckades inte.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Du har inte lust att skriva en liten guide på hur du gjorde och vad du använde för motstånd osv? =o) Hade varit kanon!
kan jag väl ge mig typ 20 minuter eller så
Google is your friend!
A.msg.to.the.scene.and.team.jungle.readnfo.xbox360-dnl
So some hackers want to make money out of our business █▓
▓█ Without us and without other groups, scene/p2p/whatever, █▓
▓█ they are nothing. It seems that we have more ethics than █▓
▓█ those guys. We don't make money out of hard-working devs █▓
▓█ So we will stop releasing if such situation happen and █▓
▓█ we make a call to other groups to do so. Even if it's █▓
▓█ tempting to release anyway, consider it as a duty to █▓
▓█ the community and the video game industry. █▓
▓█ ▀ Peace, Team DNL
Google is your friend!
http://www.swizzy.se/Guider/Liteon_fw.php sådär ja, nu var den färdig, typ iaf... har lite att finslipa på den, men det är iaf en start, hoppas du förstår dig på den...
Google is your friend!
Och denna metoden funkar med både 8xxxx v2 och 9xxxx? =oD
den ska fungera med alla DG-16D2S~
Google is your friend!
Sweet =o) tack som fan för guiden!
jag har enbart testat det på Liteon DG-16D2S med FW: 73850C änsålänge, ska testa lite mer imorrn, efter skolan... tillsamans med Pendragon, dock med Jungleflasher (troligtvis) om jag inte hunnit uppdatera guiden till helgen eller så, om du testar det i helgen hör gärna av dig med info som fattas, och/eller om det fungerar i huvudtaget på dom nya läsarna... för din del då...
Google is your friend!
Jag har precis köpt en xbox 360 elite med ixtreme 1.6 på psxcare. Bör jag avvakta med att spela live? Är rätt ny på området men det är väl så jag tolkar denna tråd. På psxcares hemsida står det "Kan eventuellt bli problem med nya spel eller XBOX LIVE pga modifierad firmware, men INGA kunder har ännu rapporterat några problem."
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
eftersom ms inte verkar kunna se ixtreme rakt av utan hur den beter sig så skulle jag avvakta med live till den nya lite touch firmwaren är ute. eftersom lite touch firmwaren blir ännu mer försenad pga av att värden skiljer sig pga av vilken media man använder i den så kan man ju dra samma slutsats för ixtreme, att detta kan vara en faktor ms kollat.. vänta och se.
Dum fråga kanske men man ska fortfarande köra med samma layerbreak när man bränner skivorna?
Ha det
Har den äntligen kommit ut?
Sry, men har inte tid att följa uppdateringarna :S
kom igen kan dem inte bli klara med LT snart :/ kommer förmodligen att få Call of DuTy MW2 i julklapp, vill kunna spela online direkt då :/
om du får det i julklapp, borde du få original? i så fall kan du köra på en ny omodifierad box
Google is your friend!
men det har jag ingen :/
vad har du för spelare i din 360? du kan återställa och köra original på den, jag testade att köra syrrans box återställd på live tidigare, fortfarande inte bannad på den
Google is your friend!
lite-on med ixtreme 1.5
Bookmarks