Ja man kan ju undra vad dom gör nu. Dom startade en twitter sida så vi andra ska läsa där och sen vara tysta.
Dom kan ju säga som det är på twitter iaf. typ "i cant fucking take it anymore fuck off"
LT blir nog mer som Late Touch.
Ja man kan ju undra vad dom gör nu. Dom startade en twitter sida så vi andra ska läsa där och sen vara tysta.
Dom kan ju säga som det är på twitter iaf. typ "i cant fucking take it anymore fuck off"
LT blir nog mer som Late Touch.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Japp, har 8955. Vilken dashboard det är har jag ingen aning om, ligger massa olika filer i den mappen. :P
får man fråga varför man skaffar sig ett flashat xbox om man bara kommer spela org spel ändå? känns lite onödigt enligt
o jag tror att ms kan på nåt vis se att man har flashat sitt xbox. de va ju snack om att dem kunde se om man hade satt dit en annan fläkt elr gjort nåt annat liknande. är detta sant så varför skulle ms då inte kunna se om man har ett flashat?
själva filerna säger inte så mycket.. vad är det för datum på dom?
För den som är nyfiken innehåller de det här:
584E07D200000000 - Community Games Player Pack
FFFE07DF00000001 - Live Utilities Update
FFFE07DF00000002 - Avatar Asset Package
FFFE07DF00000003 - Avatar App Pack
FFFE07DF00000004 - Dictionary Pack
FFFE07DF00000005 - Certificate Pack
FFFE07DF00000006 - Dash Pack
FFFE07DF00000007 - Migration Pack
su20076000_00000000 - System Update
20 oktober 2009
http://twitter.com/teamjungle:
All new checks found, all fws (stealth and non-stealth) will fail these checks and get flagged for banning, except LT!
detta var ju bra nyheter, nu väntar vi bara på att dom ska släppa LT publikt också, plus att den ska rapportera samma värden för samtliga media
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Kul att nåt verkar vara på G iaf.
Synd att jag just lagt in 1.61 på min nya box.
Om/När LT släpps, finns det någon chans för MS att upptäcka att boxen varit flashad tidigare? Kan det sparas i Nand-minnet eller likn?
läste som nmågra ovan att ::: på http://twitter.com/teamjungle All new checks found, all fws (stealth and non-stealth) will fail these checks and get flagged for banning, except LT! yeeeepppiii...ser fram emot detta när det nu blir en verklighet
Google is your friend!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hittade den på Eurasia
en snabb fråga.. ixtreme 1.61 för benq fungerar för wave 5 va?.. på nyare waves, kan man använda activate skivan då?
Google is your friend!
14 January 2009 - EXCLUSIVE NEWS AND CONFIRMED: ixtreme LT is not free!
The retail price will be 110 USD. The key has some kind of encryption, so that it can not be used for free. More details will be placed when they are available.
Källa:
http://www.ixtremelt.com/
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Allt annat som skrivits på den sidan verkar ju stämma... men jag har VÄLDIGT svårt att tro den senaste posten. Dom har skrivit "confirmed" utan att ange någon källa..
Låter som dom gått på något dumt rykte eller så ljuger dom..
<@[TONE]> ud be a retard to believe that website
eller.. vadfan vet jag -.-
Last edited by erklan; 2010-01-14 at 20:21.
Bookmarks