Sida 9 av 15 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista
Visar resultat 241 till 270 av 433

Diskussion: Ny Firmware på väg

  1. #241
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    oj nu är jag helt förvirrad, blir det inget LT?

  2. #242
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av xepez Visa Inlägg
    oj nu är jag helt förvirrad, blir det inget LT?
    Nej tror inte det.

  3. #243
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Det är bara rykten än sålänge att han lagt av... Hade det funnits nån sanning bakom det så hade det stått i topic på #fw och basunerats ut på xbox-scene.

    @Benzema - du är nog det värsta troll jag någonsin sett...

  4. #244
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Är ni nöjda nu ?



    Vad säger han ? vad menar han

    Fyfan asså , jag som suttit och väntat på hans jävla skitLT. Ska han släppa den eller inte , han måste bestämma sig !


    - Topic: | LT FW Delayed until c4e says its not, stop asking (And that means in a PM too = BAN) | Konami.Classics.Volume.1.USA-XBOX360 |

    Tvivlar rätt starkt på att C4eva lagt av helt... skulle det vara så att han gjort det finns det andra som kan ta över efter honom... visst, det kanske tar lite längre tid om ngn annan gör det, men det är det fan värt

    och vad exakt är det du menar med "Är ni nöjda nu ? "?? o.O har vi sagt åt C4eva att dra åt helvete och skita i firmwaren? har DU sagt det till honom??
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #245
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    fy fan va tråkigt om de inte blir nån LT. börjar bli nästan desperat över att inte kunna spela MW2. kanske skulle köpa de istället..

    fan va tråkigt de är när de är så förbannat mycke tjafs överallt! sånt här gör att många användare sticker från forumen. de förstör ju bara när de ska bli en massa tjafs o påhopp hela tiden. håller de på så här så kommer jag inte va aktiv här längre.
    fast de blir ju ingen större förlust för forumet ändå om jag sticker. bara en användare som har många frågor men inga svar så de blir ju mindre jobb för er då. kanske skulle stanna kvar bara av ren jävelskap!! :P
    nej men lägg ner tjafset så blir de trevligare för oss alla.

  6. #246
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    19
    Om man nu ska spekulera i anledningarna till att LT inte har släppts så tycker jag att Hansi:s inlägg låter vettigast.

    Man kan också gissa sig till att LT kanske inte fungerar som det är tänkt.

    Låt säga att de hade en helt ny testbox som de flashade med LT firmware för att testa - allting fungerade som det skulle och de var redo att släppa LT, men sedan blev boxen bannad på Live.

    Det om något skulle väl resultera i ett avbrott i nyheterna på några veckor och att LT skjuts upp på obestämd tid.

  7. #247
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    115
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    - Topic: | LT FW Delayed until c4e says its not, stop asking (And that means in a PM too = BAN) | Konami.Classics.Volume.1.USA-XBOX360 |

    Tvivlar rätt starkt på att C4eva lagt av helt... skulle det vara så att han gjort det finns det andra som kan ta över efter honom... visst, det kanske tar lite längre tid om ngn annan gör det, men det är det fan värt

    och vad exakt är det du menar med "Är ni nöjda nu ? "?? o.O har vi sagt åt C4eva att dra åt helvete och skita i firmwaren? har DU sagt det till honom??
    Eller en teori jag har, optimistisk men ja iaf...

    Dom kanske har den klar nu och känner att dom lägger ut en dålig nyhet så vi blir lite besvikna nu, och sen på självaste julafton så släpper dom nyheten att FW LT nu finns att ladda ner och alla blir superlyckliga och dom har get oss årets bästa julklapp! pang

    Inte mycket troligt, men LITEN chans kan det ju finnas att det är så, har för mig att dom släppte FW vid julafton någongång förra året om jag inte minns fel?

  8. #248
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av jwradhe Visa Inlägg
    Eller en teori jag har, optimistisk men ja iaf...

    Dom kanske har den klar nu och känner att dom lägger ut en dålig nyhet så vi blir lite besvikna nu, och sen på självaste julafton så släpper dom nyheten att FW LT nu finns att ladda ner och alla blir superlyckliga och dom har get oss årets bästa julklapp! pang

    Inte mycket troligt, men LITEN chans kan det ju finnas att det är så, har för mig att dom släppte FW vid julafton någongång förra året om jag inte minns fel?
    iXtreme 1.5 och Liteon flashningar släpptes den 23:e december förra året ja
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #249
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    90
    Respekt
    18
    LT IS DELAYED UNTIL FURTHER NOTICE!



    Fan vad illa!

    Källa: www.twitter.com/teamjungle
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

  10. #250
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    143
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Janols Visa Inlägg
    LT IS DELAYED UNTIL FURTHER NOTICE!



    Fan vad illa!

    Källa: www.twitter.com/teamjungle
    Jo vi vet... Scrolla upp några inlägg.

  11. #251
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    Fick precis Cod MW2 + 3 månaders live i julklapp och jag är väldigt väldigt sugen på att köra det online, MEN jag har en ixtreme 1.5 flashad konsoll, obannad såklart, kan jag spela cod mw2 online för att det är original eller är ban risken lika stor som om spelet skulle vara bränt?

    Om jag inte kan spela då, kan ja då köra singelplayer offline utan risk för ban när jag sedan går online efter att Ixtreme LT har kommit ut ?

  12. #252
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    ang spel online med flashad box

    NEJ. spela inte ett skit online. M$ kan detekta ALLA iX firmware så du kommer bli "flaggad" och med stor sannorlikhet BANNAD inom 30 min

    sååå.. vore jag dej så skulle jag VERKLIGEN vänta iaf tills LT FW har släppts och det har verifierats lite här och där att den funkar och är save o.s.v. kommer ALDIG va jag tror bli 100% safe men som alltid..man spelar online på egen risk..blir du bannad så låser M$ några saker på din box. ex. som att aldrig mera kunna installera spelen på din HD om du nu har någon och en massa annat skit som du kan läsa om här i forumet!

    hoppas det går bättre sen då.. sj har jag bytat min senaste bannade låda mot en polares obannade ORGINAL..så ja kör 1 helt orginal nu på live och har 1 för offline spelande men båda har ALDRIG varit bannad och kommer aldrig bli det heller god fortsättning

  13. #253
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    kan jag köra singelplayer offline nu utan risk att något skit blir loggat så jag får en ban när jag sedan går online efter att Ixtreme LT har kommit ut ?

  14. #254
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    82
    Respekt
    18
    | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | Merry Xmas!!! | LT FW *CANCELLED* (you've been naughty) |

  15. #255
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    |HO HO HO!!!| Happy Holidays from #fw| LT fw *DELAYED*

  16. #256
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av xepez Visa Inlägg
    kan jag köra singelplayer offline nu utan risk att något skit blir loggat så jag får en ban när jag sedan går online efter att Ixtreme LT har kommit ut ?
    det finns det INGEN som kan svara på till 100%, du gör detta på egen risk också, lättast för dig är att helt enkelt återställa firmwaren till original och lira vidare... har du inte redan blivit flagga för ban bör detta göra att du blir safe...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #257
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bungalow Visa Inlägg
    | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | Merry Xmas!!! | LT FW *CANCELLED* (you've been naughty) |
    dom får allt ta o ge fan i att skrämmas sådär, eller var det du som editerade?

    - Topic: | ? list | 2HO HO HO!!! 3 Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* |Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
    - Set by |X|nWo|X| at 07:24 today
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #258
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    lättast för dig är att helt enkelt återställa firmwaren till original och lira vidare
    hur gör jag det ? behöver jag göra en massa tekniska operationer på mitt 360? finns det någon guide?

  19. #259
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av xepez Visa Inlägg
    hur gör jag det ? behöver jag göra en massa tekniska operationer på mitt 360? finns det någon guide?
    lämna in den till PSXCare eller liknande på återställning... man gör annars på samma sätt som flashningen, men man skriver original firmware istället för hackad...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #260
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    lämna in den till PSXCare eller liknande på återställning... man gör annars på samma sätt som flashningen, men man skriver original firmware istället för hackad...
    Tänk på att man inte kan återställa Liteon till original firmware...

  21. #261
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Tänk på att man inte kan återställa Liteon till original firmware...
    det kan man visst göra, men du kanske inte sett att jag lagt upp original FW till liteon 74850C här på forumet?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #262
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Noooooooo


    | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | Merry Xmas!!! | LT FW *CANCELLED* (you've been naughty) | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

    | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* Til Spring 2010 Merry Xmas!!! |Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |






  23. #263
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    hehe Benzema, jag tror dem skämta lite me oss där nu står de:

    Friday 12:03
    (2009-12-25) Friday 16:03
    (2009-12-25) | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
    Friday 09:03
    (2009-12-25) Friday 11:03
    (2009-12-25) | ? list | Merry Christmas | LT fw *DELAYED* NO ETA | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |


    jag tror att dem bara ville skrämma oss lite

  24. #264
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    141
    Respekt
    15
    * _DiGiTaL_ changes topic to '| ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw Has Been Taken By Microsoft | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |'

    C4E som sålt sig eller ett skämt? i vilket fall står det i #FW's topic just nu


    Edit
    * ayzee changes topic to '| ? list | Happy Holidays from #fw! | LT fw stolen by the Grinch | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY'

    Snart skyller dom på Molgan (Alfons låtsaskompis)
    Last edited by Henkad; 2009-12-25 at 21:44.

  25. #265
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw RELEASED http://*******.com/y8ufsnp Enjoy!!!!! | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

    Whatafuck

    Säg att det är sant ! Är det på riktigt

    LT REALEASED !!!!!

  26. #266
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    | ? list | HO HO HO!!! Happy Holidays from #fw | LT fw RELEASED http://*******.com/y8ufsnp Enjoy!!!!! | Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |

    Whatafuck

    Säg att det är sant ! Är det på riktigt

    LT REALEASED !!!!!

    - Topic: | ? list | 2HO HO HO!!! 3 Happy Holidays from #fw | LT fw *DELAYED* (Dont ask, we dont have an ETA)| Konami_Classics_Volume_2_USA_XBOX360-ZRY |
    - Set by faceless at 03:30 today

    *edit:*
    Tyvär benzema, men det är folk i FW kanalen som tycker om att busa med oss users... skulle tippa på att länken du hade där var till iXtreme 1.6/1.61 och inte LT men att dom döpt om arkivet till LT och troligtvis satt ett lösenord på, allt för att folk ska tro att det verkligen är LT...
    Last edited by Swizzy; 2009-12-26 at 08:53.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #267
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nu har det äntligen släppts en "fulpatchad" iXtreme 1.6 som hela tiden beter sig som om man kör med Activate.iso. Tippar på att det bara är en bit som skiljer filerna från de vanliga :-)

    "Patched to always act like if activate.iso was inserted, so blindly loads PFI DMI SS and goes on."



    Jag hoppas vi hinner testa dessa i butiken idag, beror på hur mycket vi har att göra.

    Finns till benq, samsung och Liteon. Hitachi har ju redan 1.51 som fungerar bra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  28. #268
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    trevligt. vore skönt att slippa active.iso varje gång man ska spela mw2

  29. #269
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    är den här nya 1.6 live vänlig?

  30. #270
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    15
    nej de ska den inte va, inte mer än den "vanliga". är nog istället så att den är mer riskabel att köra me

Sida 9 av 15 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Wii Firmware update
    By wsod in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 16:01
  2. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  3. Wavefree firmware
    By Vazzer in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 22:25
  4. Flasha en redan flashad firmware
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 21:52
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •