Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Nätdels fläkt?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Question Nätdels fläkt?

    Hejsan! jo nu är det så här att min fläkt i nätdelen är död. Det började med att jag spelade som vanligt, och efter ett bra tag så började nätdelen låta ytterst lite och då stängde jag av xboxen. Sen så hörde jag ett onaskligt hemskt ljud från nätdelen när jag starta upp boxen igen:S. Öppnade upp nätdelen och kollade och då fick jag reda på att det var fläkten. Såå.. nån som vet var man kan köpa en ny fläkt? eller om det är nån som har en orginal fläkt till en nätdel liggandes hemma så hör jättegärna av er

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Hade nog gått bättre om du ringt microsoft o berättat vad du har för serienummer på nätdelen o fått en ny om de känner sig snälla

    Om inte: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=636&xSec=93
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Okej. ska försöka:P men måste man skicka in nätdelen också? eller skickar dom bara ut en ny? För jag har öppnat nätdelen för att kolla.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Jimmy92swe Visa Inlägg
    Okej. ska försöka:P men måste man skicka in nätdelen också? eller skickar dom bara ut en ny? För jag har öppnat nätdelen för att kolla.
    Ibland skickar de en returlapp, ibland skickar de ut en ny.
    beror på humör på personen på andra sidan tror jag

    Har man garanti skall man försöka avhålla sig från att skruva upp saker
    O nätdelar som låtit "Poff" eller "Pyys" är inget man skall lita på, pusta kondningar kan vara ett gissel.
    Får du inte en ny rekommenderar jag ett köp från vår Webshop.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Nu har jag pratat med dom och dom sa att så länge den funkar så kommer dom inte byta ut den. Så jag får försöka hitta nån bra kylning till den och se hur länge den håller sen får man se om man byter ut den eller köper en ny från eran webshop

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Jimmy92swe Visa Inlägg
    Nu har jag pratat med dom och dom sa att så länge den funkar så kommer dom inte byta ut den. Så jag får försöka hitta nån bra kylning till den och se hur länge den håller sen får man se om man byter ut den eller köper en ny från eran webshop
    Säg att den lyser rött hela tiden då *Nu dog den...
    Jag skulle inte åka omkring i en bil med elfel som kan resultera i kortslutning som kan resultera i bilbrand.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Ny GPU fläkt?
    By iampiri in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 06:51
  2. TYST fläkt
    By eddy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 10:42
  3. Hjälp min fläkt
    By wiktors in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 08:45
  4. Till hansi ang fläkt
    By Dragonzilla in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 23:48
  5. NÄtdels Problem
    By ELKE in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-07, 17:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •