Ska vi skicka ett mass utskick o ändra nmnet bara i slutet för jag är gärna på. Fattar inte att folk här rycker på axlarna och springer iväg o köper en ny. Det är totalt oacceptabelt det dem gör. Det är verkligen osjyssta också, de skickar ingen varning, man får itne ens rätt att ta bort flashen och bli obannad. Man är rent av fucked 4 life. Finns säkert folk som ser att de e flaggade för ban och nu säljer de vidare och säger att de är oflashade därav obannade, sen kommer man hem slår på maskinen och blir bannad. Nu är ju detta inte mitt fall. Jag blev tagen med fingrarna i kakburken. Men jag håller inte med om att man får skylla sig själv.
Det är som du säger, de är som att gå till bsr för att chippa bilen sen drar man på service med bilen och de märkerar att bilen varit chippad. Ja men då försvinner färddatorn för du kan ha manipulerat den osv. Skit snack! Min maskin, jag gör vad jag vill med den, men visst jag får bli utan garanti och live äger M$ och de e en annan femma då, de e som att bli bannad på counter strike för att man fuskat.
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
Bookmarks