Skicka 360 på reparation, få en ny?
Tjenare!
Min broras Xboxx gick för ett år sedan sönder (RROD), han skickade då in den till MS och fick en helt ny låda. Därför undrar jag om det funkar att göra följande..
Jag har en Premium 360 BenQ som jag lirade mycket på Live med under förra vinten, när mitt Guld-Live gick ut (typ i Mars) så drog jag ur nätverkssladden och har fortsatt att spela spel offline, har idag iXtreme 1.6 och spelar Wave 4 spel med hjälp av activate.iso-tricket.
Jag provade att logga in på Live (med mitt silver medlemskap) i förrgår och det gick bra, jag loggade snabbt ut igen, kollade idag om jag kan beställa reparation och det går också bra (både svenska och USA-sidan).
Jag är dock ändå orolig för att min konsoll är flaggad och att den kanske "ska bannas" i framtiden, för jag spelade så in i h****te förr vintern, borde jag då inte kunna få den utbytt genom att linda in den i filtar, få den att bli RROD'ad och sen skicka den till MS och hoppas på att få en helt ny låda hem som min brorsa fick?
Funkar detta tror ni??
Mvh Janols
IDAG FICK JAG E74 ERROR, KONSOLEN ÄR FLASHAD 1.6 OCH KLISTERMÄRKET UNDER FACEPLATE ÄR LITE MISSFÄRGAT, GÅR DET ATT SKICKA IN TILL REPARATION ELLER KOMMER DOM KOLLA OM DEN ÄR FLASHAD OCH SKICKA TILLBAKA DEN ICKE-LAGAD MED EN "FUCK U U PIRATE" POST-IT-LAPP INUTI ???
Last edited by Janols; 2009-11-12 at 12:11.
| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
Bookmarks