Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 51 av 51

Diskussion: Ny konsol nya lite-on i butik än?

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Men herre gud.....

Jag skrev ju i mitt förra inlägg vilken Firmware Lite-On läsarna hade!!!!!!
    Nu har jag Quotat o rödmarkerat så du kanske ser det lite tydligare, drog upp storleken på texten med...

Törs man fråga hur gammal du är med tanke på att du ställer så många likasinnade frågor hela tiden o inte läser det folk skriver ordentligt utan att vara fräck ?
    Woooooo, Frågan är vilket DAAAAAAAAAATUUUUUUM ni har problem med. Läs det jag skriver istället !

Har du sovit på fel sida eller ?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Hörru va inte kaxig din lilla fjant. Vad leker du smart för , tönt. Ibland undrar man hur dum du får vara , jag har aldrig bett dig svara på min fråga så ät din mat och hållkäften...

.. Och sluta vara klistrad framför tv:en , skaffa dig en flickvän eller något. Du har brist på kärlek ... jerk.
    seriöst Benzema, ta det lungt... du är ganska irriterande med dina kommentarer om allt, och frågor som du ställer om och om igen med olika formuleringar...

Woooooo, Frågan är vilket DAAAAAAAAAATUUUUUUM ni har problem med. Läs det jag skriver istället !

den informationen finns också på forumet ngnstans om jag inte minns fel... det är boxar tillverkade ganska nyligen som man har problem med...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Sep 2008
    Respekt
    17
    SÖK upp på face+book och gör upp på riktigt istället för att fylla tråden me massa trams =)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30

Hade jag vetat vilket datum boxen var från som inte var en SuperElite hade jag skrivit det...

Sen behöver jag inte skriva datum på Super Eliten då den släpptes den 10/11 i butik när COD MWF2 släpptes eller hur...

De andra kunder som kommit in med bara box/läsare har jag ingen aning om villken -batch eller villket datum de hade på lådorna till sina 360 konsoller..... så jag kan förstås inte svara på det..

Frågan kvarstår fortfarande hur gammal du är irl, det kanske ger svar på mångas frågor.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    and the drama continues...

pendragon, vad menar du med irl igentligen?!

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    18
    Om man skickar in en icke bannad box med benq läsare som har e74 error till microsoft byter dom ut dvd läsaren till en sån där unflashable då?
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Janols Visa Inlägg
    Om man skickar in en icke bannad box med benq läsare som har e74 error till microsoft byter dom ut dvd läsaren till en sån där unflashable då?
    det finns risk för det ja, men är du smart öppnar du upp den och kollar om det är den senaste, om ja, ring dom och säg att den inte startar spelen, och att du testat med och utan hårddisk, då får du skicka tbx den och får den då utbytt (jag gjorde detta för ett tag sedan, då fick jag en Benq tbx, skickade in första med Benq, fick tbx liteon, skickade in den, fick tbx Benq...)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    and the drama continues...

pendragon, vad menar du med irl igentligen?!
    irl = In Real Life
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Janols Visa Inlägg
    det märker man, är dom snälla gör dom det, är dom mindre snälla byter dom till en lite-on som går att flasha
    / Pendragon

Registrerade
    Sep 2008
    Respekt
    17
    varför finns det bara en respekt knapp och ingen orespekt ?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    irl = In Real Life
    hahah, trodde du hängde med i svängarna..

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    hahah, trodde du hängde med i svängarna..
    Jag vet att du var ironisk
    Jag gled vidare på det ^^
    / Pendragon

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av whityoustone Visa Inlägg
    varför finns det bara en respekt knapp och ingen orespekt ?

Åååh guud vad mysigt det vore, mer än femtio orespekt o man blir utkastad
    / Pendragon

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Åååh guud vad mysigt det vore, mer än femtio orespekt o man blir utkastad
    hahahaha jao, då skulle man lätt kunna sätta orespekt på folk man inte gillar så åker dom illa bums
    Google is your friend!

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    17
    jag beställde igår en Super elite MW 2 edition från EG, impuls grej lol, så i runda slänga
    är den omoddbar ? har ej fått hem den än så kan ej titta på maskinen gaaahh hade tänkt spela lagligt ett tag då jag täntke nöta mw2 online men om den är omoddbar inför framtiden så känns det ju som ett riktigt uselt inköp även fast det är ett kanonpris för det paketet!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    jag beställde igår en Super elite MW 2 edition från EG, impuls grej lol, så i runda slänga
    är den omoddbar ? har ej fått hem den än så kan ej titta på maskinen gaaahh hade tänkt spela lagligt ett tag då jag täntke nöta mw2 online men om den är omoddbar inför framtiden så känns det ju som ett riktigt uselt inköp även fast det är ett kanonpris för det paketet!
    den kan i dagsläget vara omoddbar (om du fick den nya liteon läsaren, 93450C heter den väl om jag inte minns fel?) men dom arbetade på att hitta en lösning på det problemet innan banvågen, sedan riktade dom sig troligen mer mot att färdigställa LT... dom kanske arbetar med LT och den nya Liteon driven samtidigt, vet ej...
    Google is your friend!

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    den kan i dagsläget vara omoddbar (om du fick den nya liteon läsaren, 93450C heter den väl om jag inte minns fel?) men dom arbetade på att hitta en lösning på det problemet innan banvågen, sedan riktade dom sig troligen mer mot att färdigställa LT... dom kanske arbetar med LT och den nya Liteon driven samtidigt, vet ej...
    låter logiskt! låt oss hoppas

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av T H C Matrix Visa Inlägg
    låter logiskt! låt oss hoppas
    Dt satt en 85*** någånting i polarns box jag fick in o testade läsa ut nycklar från.
    Kan hända att hans läsare var "Trasig" i leverans eller Ms moddad...
    Några nycklar fick jag inte ut alls iaf.
    / Pendragon

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Dt satt en 85*** någånting i polarns box jag fick in o testade läsa ut nycklar från.
    Kan hända att hans läsare var "Trasig" i leverans eller Ms moddad...
    Några nycklar fick jag inte ut alls iaf.
    han fick nog en 83850C V2, den modellen som inte gick...
    Google is your friend!

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    16
    Flashade en DVD från september igår, gissar att personen i fråga hade fått den sista flashbara som MS hade hittat i ett hörn någonstans och slängt i =)

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
    Flashade en DVD från september igår, gissar att personen i fråga hade fått den sista flashbara som MS hade hittat i ett hörn någonstans och slängt i =)
    Någon vart glad då mao
    Boxen polarn köpte var en Super elite 250Gb HDD motivskal till COD Mwf2.
    Men de läsarna hittas nu även med Arcade + vanliga 120Gb Eliter.
    / Pendragon

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. Nintendo DS Lite
    By Greim in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2009-11-09, 07:50
  2. flasha lite on med Xtractor Pro + Spear
    By palten2000 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 20:41
  3. recovra gamertag gick lite snett tror jag
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 10:43
  4. Lite hjälp här tack :)