Hur enkelt som helst!
Men när man har NSMB-skivan i och inte har startar HC-Channel så vill den ju uppdatera. Vad händer om man gör det? Är ju livrädd att kidsen ska göra det..
Hur enkelt som helst!
Men när man har NSMB-skivan i och inte har startar HC-Channel så vill den ju uppdatera. Vad händer om man gör det? Är ju livrädd att kidsen ska göra det..
Jag har get ut en ny länk, bättre länk längre ner på sida 3.
Det ska inte vara någon fara att uppdatera logiskt med tanke på att jag som sagt uppdaterade med skivan innan. Vad skulle skillnaden vara med innan och efter i just denna sammanhang (Ingen om du frågar mig)
Du kan inte bricka din wii iallafall, det är en PAL FW du får från den och det du gjorde nu gjorde ingenting med systemfiler förutom att du fick "tillåtelse" att installera HC just då.
Last edited by tigersaid86; 2009-12-20 at 16:59.
Biji Kurd o Kurdistan!
Länken är bruten eller slutkörd så här är en ny DL länk till den --> KLICKME
denna kräver lösenord?? är jag en idot eller?
Last edited by Anonymus; 2009-12-20 at 18:01.
Prova nu. Jag hade ingen aning att den behövde pass för jag var auto inloggad där.
Du kan berätta sen hur det gick för dig med
Last edited by tigersaid86; 2009-12-20 at 18:27.
Biji Kurd o Kurdistan!
this is still bs...i want to burn the game on a dvd, put it in my wii and play it flawless.....
ahhhh !
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Taaaaack!
Det fungerar kanon, har lirat i en 40minuter nu utan att det har dött!
Var busenkelt alla gånger!
Bugar och bockar tack tack tack
Ingen lika enkel guide till hur man installera WAD-manager?
Hur var det med uppdateringen om jag(barnen) råkar uppdatera när skivan sitter i och HB-channel inte är startat?
Ny uppdarering för Wiikey2 ( 1.3 ) löser NSMB problem
http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=37985
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
jag har försökt detta men när jag går in i hb så blinkar jordgloben och det går inte att trycka på ödlan... vad gör jag för fel?
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
kan ni tala om vilken iso av nsmb som ska gå att använda med wiikey 2 firm 1.3... får bara file coorupt på de jag testat
Nintendo:
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
Orginalet skall fungera så som jag har hört rapporterats från alla håll...
Problemet med backups är att infon inte har kunna läsas och inte kunnat skrivas för att göra en exakt kopia.. Men jag kan ha fel...
Sök lite mer så tror jag du hittar att det fungerar...
Bjerlk
Vad jag hört så skall även orginalet strula men det är säkert osäkra o förvirrade källor innan jul som påstått det som glöggat lite för mycket/lite o stressat apa
Har inte provat orginalet själv o har under julhelgen själv uppdaterat min Wiikey2 med 1.3 mjukvaran för att testa med en PAL NSMB "Testskiva".
Dock har jag inte haft tid med det då svärmor o annat behövde underhållas *skratt*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hur får man detta spel att fungera i USB Loader GX? Jag har ej laddat hem något spel utan endast läst av orginalskiva in på HDD.
Edit: Jag tror jag kör med rev815. Var kan man få tag på högre och vilken funkar bäst?
Edit2: Det gick att uppdatera till rev874 och efter det så startade NSMB.
Last edited by Joukko; 2009-12-31 at 10:14. Anledning: Tillägg.
Underbart.
Min kunskap om "Scrubbing", "softmodding" (stal orden från internet) och allt vad andra skriver om att man måste göra för att få igång NSMB är och var 0 så stack jag till Ica Maxi ( det ända som hade öppet 8 på kvällen en röd dag ) och köpte mig en minneskortläsare. 10 minuter efter det att jag kommit hem igen satt jag och spelade NSMB.
Lite info till andra som undrar om det skulle funka för dem:
"ööö lånade hem" Bahamuts version i tro om att allt var som det skulle
Updaterade 2 ggr från den skivan (länge sedan jag använde wiiet)
surade en stund och rotade i mina mail efter var jag lagt texten med vilket chip jag har. kom fram till D2Pro och satt därför och surade lite till framför google.
När jag sen stumblade över denna tråden, hittade denna beskrivningen så var allt löst. Tackar för detta
Problem... har funkat klockrent med NSMB med GEcko men nu har jag börjat få problem. Först känner wiit inte igen skivan och sedan när jag provar så kommer det upp en svart skärm med någon koddump. Vet någon vad detta kan vara.
Kör IOS249 kan det vara problemet och isf hur kan jag byta IOS så det funkar?
Bookmarks