Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 111

Diskussion: New Super Mario Bros WII utan massa scrubbande å hexeditande å så.....

  1. #31
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Jag kan bara meddela att jag köpt spelet(kunde inte vänta) och det fungerar klockrent på chippat wii 4.2 FW och Wiikey 1.9s.

    Så det finns inget i spelet som detektar hw-mods... Som vanligt så florerar det alldeles för många rykten!

    KÖP detta spel... sponsra Nintendo, när dom släpper det bästa spelet sedan SMB3!

  2. #32
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av DaddyCool08 Visa Inlägg
    Jag kan bara meddela att jag köpt spelet(kunde inte vänta) och det fungerar klockrent på chippat wii 4.2 FW och Wiikey 1.9s.

    Så det finns inget i spelet som detektar hw-mods... Som vanligt så florerar det alldeles för många rykten!

    KÖP detta spel... sponsra Nintendo, när dom släpper det bästa spelet sedan SMB3!
    Inte helt korrekt, för de som spelar backups utav spel via USB så kommer varken Super Mario Galaxy eller Mario Kart att fungera efteråt. Jag har redan Galaxy orginal och Mario Kart bränt på en DVD-R så det är inget problem för mig. Dock har jag ingen större lust att ha Nintendos senaste update. Vem vet vad mer som inaktiverats.

  3. #33
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Dousch Visa Inlägg
    Inte helt korrekt, för de som spelar backups utav spel via USB så kommer varken Super Mario Galaxy eller Mario Kart att fungera efteråt. Jag har redan Galaxy orginal och Mario Kart bränt på en DVD-R så det är inget problem för mig. Dock har jag ingen större lust att ha Nintendos senaste update. Vem vet vad mer som inaktiverats.
    Ok,
    men påståendet gällde ju om det gick att spela NSMB längre än värld 1-3.. och det gör det!
    Jag lirar inget via USB så jag vet inte...
    Men du ska kunna köra HackMii och Neogamma utan problem även på nya 4.2 FW. (kolla denna länk)

  4. #34
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av DaddyCool08 Visa Inlägg
    Jag kan bara meddela att jag köpt spelet(kunde inte vänta) och det fungerar klockrent på chippat wii 4.2 FW och Wiikey 1.9s.

    Så det finns inget i spelet som detektar hw-mods... Som vanligt så florerar det alldeles för många rykten!

    KÖP detta spel... sponsra Nintendo, när dom släpper det bästa spelet sedan SMB3!
    Men vaddå är det de som rippat det som lagt dit skiten på kopiorna som finns på nätet då?
    låter ju troligt...inte...
    Last edited by bmansweden; 2009-12-03 at 00:09. Anledning: la till lite förklarande text...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  5. #35
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    Men vaddå är det de som rippat det som lagt dit skiten på kopiorna som finns på nätet då?
    låter ju troligt...inte...
    Men vad menar du nu? Vilket "skit" pratar du om??
    Att du får Error i spelet beror ju inte på att det ligger nåt i spelet som detektar mods.
    Det är snarare så att de rippar som finns ute saknar något som finns på orginalet som inte går att rippa från skivan. En typ av kopieringsskydd.
    Därför behövs det en massa meck med IOS mm för att få det att fungera utan att ditt Wii ska behöva läsa just den lilla snutten som saknas. (Massa andra faktorer också självklart)

  6. #36
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jag har en teori på varför folk har proble mmed Supermario nya vad den nu heter.
    Spelet folk hyrt är ett USA NTSC o mjukvara 4.2E på sin konsoll deaktiverar regionsfriheten i kombination med kopieringsskydd..
    lite mer info nedan:

    Man får Patcha bort kopieringsskydden från sina "Backupper" innan man fortsätter köra.
    Folk som har probblem med nya Supermario till Wii har en Amerikansk release som är kopieringsskyddad som skyddet ligger kvar på, problem 2 är att om man uppgraderar sin konsoll för mycket 4.2E försvinner regionsfriheten villket innebär att NTSC *Amerikanska titlar som just ligger ute på nätet av det spelet" inte går igång såklart.
    Programmet Gecko "Via homebrewchannel" skall vara en lösning på att återfå sin Regionsfrihet och borde fungera.

    Vad jag vet ligger det inte en PAL release av det spelet ute på nätet o snurrar, o de som köper orginalet kan inte spela det utan att deaktivera chippet.
    Dra då hem en Hyrd på nätet version, patcha den men låt Wiibrockblocker inte radera uppdateringarna. Det är inte uppdateringarna mig veterligen som har skyddet i sig så jag kan ha fel där...

    Så helt värdelöst är det inte, man får jobba lite på en lösning bara.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #37
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    66
    Respekt
    22
    Kort fråga och blir glad för kort svar. Har en Wii med wiikey 1(1.9s) och 4.0e. OM jag köper spelet är det då bara att stoppa i och spela utan jag riskerar bricka osv?

  8. #38
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av thejonas Visa Inlägg
    Kort fråga och blir glad för kort svar. Har en Wii med wiikey 1(1.9s) och 4.0e. OM jag köper spelet är det då bara att stoppa i och spela utan jag riskerar bricka osv?
    Bricka behöver du inte vara orolig för så länge du inte köper det utomlands (NTSC).
    Men jag tror att du kommer bli tvungen att uppgradera din Wii till lägst 4.1 (har för mig att det är den som ligger på skivan)

    HAr du inga softmods (Homebrew Channel mm) så kan du köra en internet update innan du kör i spelet så vet du att det kommer fungera. Då får du 4.2.

    Jag kör 4.2 och har inga problem what so ever!

  9. #39
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    66
    Respekt
    22
    Tackar. Så bara att uppdatera till 4.2 då? Ingen fara med det heller?

  10. #40
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av thejonas Visa Inlägg
    Tackar. Så bara att uppdatera till 4.2 då? Ingen fara med det heller?
    Ja och Nej.
    Du blir av med möjligheten att spela NTSC spel samt Homebrew Channel om du använder det.
    Men för övrigt fungerar det perfekt att spela PAL backuper.
    Gissningsvis så kommer nog Wiikey-teamet med en lösning på NTSC problemet så småningom.

  11. #41
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Homebrew channel går att installera igen. Dock så är det fortfarande strul att köra icke PAL skivor på en 4.2 Men genom USB Loader och liknande går det fortfarande som jag förstår det...

    Dock har jag fotfarande 4.1e och det är hur smutt som helst... 4.2 ger inget nytt som inte är dåligt....

    Bjerlk

  12. #42
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av DaddyCool08 Visa Inlägg
    Men vad menar du nu? Vilket "skit" pratar du om??
    Att du får Error i spelet beror ju inte på att det ligger nåt i spelet som detektar mods.
    Det är snarare så att de rippar som finns ute saknar något som finns på orginalet som inte går att rippa från skivan. En typ av kopieringsskydd.
    Därför behövs det en massa meck med IOS mm för att få det att fungera utan att ditt Wii ska behöva läsa just den lilla snutten som saknas. (Massa andra faktorer också självklart)
    men häng löst nu, så du menar att man INTE lyckas kopiera spelet och därför hittar det att man har ett chip och därför fungerar det inte....

    låter juh helt looney......
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  13. #43
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    men häng löst nu, så du menar att man INTE lyckas kopiera spelet och därför hittar det att man har ett chip och därför fungerar det inte....

    låter juh helt looney......
    Det här är problemet....

    http://gbatemp.net/index.php?showtopic=194097

    Inget annat....

  14. #44
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    men häng löst nu, så du menar att man INTE lyckas kopiera spelet och därför hittar det att man har ett chip och därför fungerar det inte....

    låter juh helt looney......
    Det finns inget i spelet som detektar hw mods!!

  15. #45
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Hittade denna tråd på ett Wii forum. Verkar funka för en hel del, skall prova själv ikväll och kan posta senare eller imorrn kring hur det funkade. Texten är saxad rakt av därifrån:

    "Allra lättaste sättet att få NSMB att funka!
    Grabbarna på EurAsia.nu har kommit på ett väldigt smidigt och enkelt sätt att spela New Super Mario Bros Wii.

    Det enda du gör är att installera Homebrew channel (via Bannerbomb) o sen installera Gecko OS 1.9.3 och sen skapar du en mapp på ditt SD kort som du döper till Codes där du lägger en fil med koder.(NSMB Gecko cheat code crack) Sen startar du Homebrew channel , kör Gecko OS stoppar i NMSB skivan o sen trycker Launch Game. Sen är det bara att tuta o köra

    OBS! Vikigt är att du måste ha i SD kortet med
    Koderna varje gång du vill spela...

    Det du behöver:

    Wii med 4.2

    NSMB spel som ej är patchad tex
    (New_Super_Mario_Bros_Wii_PAL_Wii-BAHAMUT)

    Chippat Wii ( Wiikey 1 , Wiikey 2, D2CKey, DriveKey, D2pro, DS2lite)
    SD Kort

    För att få en mer detaljerad Guide o även var man laddar ner allt du behöver klicka på denna länk
    http://****************/modules.php?...=5660&forum=88[/b]
    "

  16. #46
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Lättast och lättast...
    Det kanske fungerar och så...
    Dock tycker jag att ha allt på USB disk gör allt lättare när barnen inte förstör mina orginaldiskar, samt så behöver jag inte köpa fler dvd-r för att göra mina backuper... Nu är det ett minne blott...

    Bjerlk

  17. #47
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
    Lättast och lättast...
    Det kanske fungerar och så...
    Dock tycker jag att ha allt på USB disk gör allt lättare när barnen inte förstör mina orginaldiskar, samt så behöver jag inte köpa fler dvd-r för att göra mina backuper... Nu är det ett minne blott...

    Bjerlk

    Iaf tills din usb disk drar i golvet o dör
    Backup på backupper är bra att ha ^^
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #48
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av hassehell Visa Inlägg
    Hittade denna tråd på ett Wii forum. Verkar funka för en hel del, skall prova själv ikväll och kan posta senare eller imorrn kring hur det funkade. Texten är saxad rakt av därifrån:

    "Allra lättaste sättet att få NSMB att funka!
    Grabbarna på EurAsia.nu har kommit på ett väldigt smidigt och enkelt sätt att spela New Super Mario Bros Wii.

    Det enda du gör är att installera Homebrew channel (via Bannerbomb) o sen installera Gecko OS 1.9.3 och sen skapar du en mapp på ditt SD kort som du döper till Codes där du lägger en fil med koder.(NSMB Gecko cheat code crack) Sen startar du Homebrew channel , kör Gecko OS stoppar i NMSB skivan o sen trycker Launch Game. Sen är det bara att tuta o köra

    OBS! Vikigt är att du måste ha i SD kortet med
    Koderna varje gång du vill spela...

    Det du behöver:

    Wii med 4.2

    NSMB spel som ej är patchad tex
    (New_Super_Mario_Bros_Wii_PAL_Wii-BAHAMUT)

    Chippat Wii ( Wiikey 1 , Wiikey 2, D2CKey, DriveKey, D2pro, DS2lite)
    SD Kort

    För att få en mer detaljerad Guide o även var man laddar ner allt du behöver klicka på denna länk
    http://****************/modules.php?...=5660&forum=88[/b]
    "
    ååå sen brickar du ditt wii för att du en gång av 140 glömde nåt av de stegen.....

    nä detta suger, fixa en iso man bränner te disk å spelar sen e jag nöjd....
    inge massa fippel fippel å sen så å sen å i steg 4 ska man å sen...ja ni fattar....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  19. #49
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Iaf tills din usb disk drar i golvet o dör
    Backup på backupper är bra att ha ^^
    Vilket faktiskt har hänt men en annan backup är upp e nu, Ja en backup av backuperna finns med... Orkar inte rippa alla orginal en gång till...

    Bjerlk

  20. #50
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    he he, bjerlk rules, backup på backupperna... : )

    Hörde att Drivekey klarar NSMB bland annat men

    # å ena sidan har jag alltid tänkt i banorna : "laga inget som inte är trasigt"
    (jag har ett fullt fungerande argon-chip nu)

    # å andra sidan undrar jag om nån kört drivekey och kan berätta hur mycket längre laddtiderna blir (tycker de är rätt långa med mitt argon-chip juh)

    det bästa vore 2 knappar typ såhär:
    ¤argon på drivekey av (för alla spel som funkar nu)
    ¤argon av, drivekey på (för spelen som inte funkar på argon-chippet....

    men går det ens?
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  21. #51
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av DaddyCool08 Visa Inlägg
    Jag kan bara meddela att jag köpt spelet(kunde inte vänta) och det fungerar klockrent på chippat wii 4.2 FW och Wiikey 1.9s.

    Så det finns inget i spelet som detektar hw-mods... Som vanligt så florerar det alldeles för många rykten!

    KÖP detta spel... sponsra Nintendo, när dom släpper det bästa spelet sedan SMB3!
    köpt?
    Häääädaaareeee ; )

    SPONSRA NINTENDO?
    inte efter alla käftsmällar de gett mig kan jag säga.....
    började redan när jag ville spela FF3 usa på min snes, sedan när man var tvungen att såga sönder min n64 för att kunna spela jap-och usa-spel osv...fuck that...
    Last edited by bmansweden; 2009-12-10 at 21:51.
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  22. #52
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har en teori på varför folk har proble mmed Supermario nya vad den nu heter.
    Spelet folk hyrt är ett USA NTSC o mjukvara 4.2E på sin konsoll deaktiverar regionsfriheten i kombination med kopieringsskydd..
    lite mer info nedan:

    Man får Patcha bort kopieringsskydden från sina "Backupper" innan man fortsätter köra.
    Folk som har probblem med nya Supermario till Wii har en Amerikansk release som är kopieringsskyddad som skyddet ligger kvar på, problem 2 är att om man uppgraderar sin konsoll för mycket 4.2E försvinner regionsfriheten villket innebär att NTSC *Amerikanska titlar som just ligger ute på nätet av det spelet" inte går igång såklart.
    Programmet Gecko "Via homebrewchannel" skall vara en lösning på att återfå sin Regionsfrihet och borde fungera.

    Vad jag vet ligger det inte en PAL release av det spelet ute på nätet o snurrar, o de som köper orginalet kan inte spela det utan att deaktivera chippet.
    Dra då hem en Hyrd på nätet version, patcha den men låt Wiibrockblocker inte radera uppdateringarna. Det är inte uppdateringarna mig veterligen som har skyddet i sig så jag kan ha fel där...

    Så helt värdelöst är det inte, man får jobba lite på en lösning bara.

    Varför håller du på och säger att folk hyr spel när dom laddar ner uppenbara pirat kopior???? Tjollrigt om jag får säga ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  23. #53
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Varför håller du på och säger att folk hyr spel när dom laddar ner uppenbara pirat kopior???? Tjollrigt om jag får säga ...
    springer du förbi polisen och skriker "gris-djävel" i ansiktet på dem med?
    suck Pendragon försöker ju vara lite...INTE SÅ SKRIKIG !...

    dessutom menar han att de kopiorna på nätet är just hyrda spel som folk i USA bränt av och fipplat till regionen på så de blir ehh typ region 2....
    '
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  24. #54
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi betatestar just nu en uppdatering till Wiikey 2 som löser NSMB problemet.

    Vi fick in drivekeychip som fungrar med NSMB för ett par dagar sedan.

    Räkna med att övriga chiptillverkare rättar in sig i ledet och fixar uppdateringar till sina chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  25. #55
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    66
    Respekt
    22
    Till Wiikey 1 då?

  26. #56
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av thejonas Visa Inlägg
    Till Wiikey 1 då?
    Ja det skall bli kul att se om tillverkaren är seriös nog att släppa uppdateringar även till de äldre chippen. Men det kanske inte finns tillräckligt med kraft/plats eller är tekniskt möjligt att implementera fixen på ett WK1.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #57
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi betatestar just nu en uppdatering till Wiikey 2 som löser NSMB problemet.

    Vi fick in drivekeychip som fungrar med NSMB för ett par dagar sedan.

    Räkna med att övriga chiptillverkare rättar in sig i ledet och fixar uppdateringar till sina chip.
    Hoppas det kommer till argon med då....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  28. #58
    Registrerade
    Jun 2002
    Inlägg
    86
    Respekt
    22
    Ang. WiiKey2 updaten är det en update där man slipper patcha spelen innan man bränner ut dem? Eller är det patch som gäller på alla spel med den nya säkerhetsgrejerna på?

  29. #59
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av ****** Visa Inlägg
    Ang. WiiKey2 updaten är det en update där man slipper patcha spelen innan man bränner ut dem? Eller är det patch som gäller på alla spel med den nya säkerhetsgrejerna på?
    Vi har testat med NSMB utan några patchar, vet inte hur eller varför men det fungerar finfint...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #60
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi har testat med NSMB utan några patchar, vet inte hur eller varför men det fungerar finfint...
    Förbi bana 1-3 då?
    för det är tydligen där de flesta maskiner med chip nyper, efter 1-3....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Sida 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Super Paper Mario
    By Offe86 in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 04:00
  2. Mario Kart wii FriendCode
    By Grima in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 20:02
  3. Super Mario Galaxy, läser inte...
    By Mitchi in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 11:03
  4. super paper mario????
    By shift in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 20:11
  5. Chipp - Skillnad utan att öppna Wii
    By Poffen in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 19:01

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •