Jag undrar om följande fungerar.
1. att göra om wave 4 spel till wave 3 genom guiden på piratebay
2. sedan patcha wave 3 spelet så att den funkar på iextreme 1,41.
Tror nu detta funkar
Jag spelar inte xbox live
Jag undrar om följande fungerar.
1. att göra om wave 4 spel till wave 3 genom guiden på piratebay
2. sedan patcha wave 3 spelet så att den funkar på iextreme 1,41.
Tror nu detta funkar
Jag spelar inte xbox live
Om du kan spela Wave 3 spel på iXtreme 1.41 så kommer det fungera. Vore förstås betydligt enklare att uppdatera din BenQ (för det är väl det du har?) till iXtreme 1.61 då den finns ute.
om du kör på iXtreme 1.41-Non stealth behöver du troligen inte alls patcha om spelen för fem öre, om du har lust kan du juh test köra det åt mig med ett wave 4 spel? eller ja, inte mig personligen utan oss här på forumet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Om du vill göra om spel och patch dom till wave 3 från wave 4. Så rekommendera jag detta thread.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37734
Jag har sett dom där "Guides på PB" dom är bara vilseledande. Jag har patchat MW2,tekken 6, GTA IV (nya), Rock Band lego, Assassin's Creed 2. Till wave 3 och det funkar 100%. Men som Swizzy sa testa om du kan eller om du vill först utan att patcha.
Sitter och spelar (Assassin's Creed 2) nu
Last edited by SH!Ne; 2009-11-13 at 16:16.
Shiit , Är det en bra rip ? Inget hack/lagg och sånt ellerSitter och spelar (Assassin's Creed 2) nu
Naaaaaaajs , men vafan. Please hoppas Lite Touch kommer snart
C4EVA
tack för svaren. Enligt pappret jag fick med psxcare när jag flashade min box, så står det följande. DU har ixtreme version 1,4.
då fick du en gammal lapp, eller när var du förbi? är versionen handskriven eller maskin skriven?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Jag tror det var skitlänge sedan han flashade bara
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Den är maskinskriven.
"Du har iXtreme version 1,4"
Den är nog jättegammal, början av 2008.
då stämmer firmware versionen rätt bra ja (skulle kunna vara 1.41 dock, jag vet inte när den kom ut... eller när PSXCare började med den)
Google is your friend!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks