Sida 1 av 3 123 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 64

Diskussion: Wave 5

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15

    Wave 5

    Enligt envisa rykten så är nu Wave 5 ute i samband med releasen av Left 4 Dead 2. Samma envisa rykten gör gällande att iXtreme 1.61 bootar Wave 5 men jag har inte hunnit testa själv än.

    /edit

    Saxat från topic i #fw "L4D2 (CONFIRMED - Wave 5, contains SystemUpdate 8507)"
    Last edited by bleppmasta; 2009-11-13 at 19:23.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    hahahahahaha, dom var snabbad som f*n den här gången
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
    Enligt envisa rykten så är nu Wave 5 ute i samband med releasen av Left 4 Dead 2. Samma envisa rykten gör gällande att iXtreme 1.61 bootar Wave 5 men jag har inte hunnit testa själv än.

    /edit

    Saxat från topic i #fw "L4D2 (CONFIRMED - Wave 5, contains SystemUpdate 8507)"

    Vad ljuger du för , Finns inget sånt där på c4evas #fw

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Jag ljuger inte... öppna ögonen och läs topic...

  5. #5
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Vad ljuger du för , Finns inget sånt där på c4evas #fw
    http://img5.imageshack.us/i/387221.jpg/

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Vad ljuger du för , Finns inget sånt där på c4evas #fw
    kan rätta lite där, det är inte c4evas kanal, han är bara en av alla användare i den, de sprider dock hans budskap via den kanalen.

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
    Enligt envisa rykten så är nu Wave 5 ute i samband med releasen av Left 4 Dead 2. Samma envisa rykten gör gällande att iXtreme 1.61 bootar Wave 5 men jag har inte hunnit testa själv än.

    /edit

    Saxat från topic i #fw "L4D2 (CONFIRMED - Wave 5, contains SystemUpdate 8507)"
    hur menar du? fixar den verkligen videopartitionen som har annat crc än wave 4? mycket tveksam till detta, att den har samma pfi borde inte räcka till för att starta då båda ska matcha.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    kan rätta lite där, det är inte c4evas kanal, han är bara en av alla användare i den, de sprider dock hans budskap via den kanalen.
    Aha ok

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Aha ok
    inget att vara ledsen över, man lär sig något nytt varje dag.

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Har som sagt inte hunnit testa själv än men ett par användare i #fw säger att det ska vara möjligt... men jag är inte 100% själv än. Har inte sett någon scene release av l4d2 än så jag väntar på att det ska dyka upp en sån.

    /edit

    Var tvungen att fråga i #fw en gång till och flera användare säger att det är verifierat att iX1.61 bootar wave 5.
    Last edited by bleppmasta; 2009-11-13 at 20:11.

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    inget att vara ledsen över, man lär sig något nytt varje dag.
    Nåt som du behöver göra

  12. #12
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    http://www.zerosec.ws/left-4-dead-2-...360-lagartija/

    Står även här att det funkar med 1.61.

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Det var som fan! Wave 5 anländer bara en månad efter Wave 4 introducerades. Jag hoppas att C4EVA släpper en "Wave free" version av ixtreme någon gång i framtiden. Hans "Light touch" fw kanske saknar rentav stealth kontroller? who knows...

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det skulle jag tippa på att den gör, annars skulle det inte vara en riktig Lite Touch
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #15
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Intressant att iXtreme 1.61 bootar Wave 5. Det skulle den ju inte göra enligt, Iriez skulle den ju inte boota något annat än Wave 1-4. Strikt Wave 4 koll för att folk skulle ha mindre chans att bli bannade. Han borde ju ändå veta då han är med i utvecklingsteamet... Men han kanske bara misstog sig när han skrev det på Xbox-Scene.

    http://forums.xbox-scene.com/index.p...=694759&st=105

    Sidan 8 för de som är intresserade.

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

    idioter ms .

    Förresten , funkade wave 5 på 1.61 ?

  17. #17
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

    idioter ms .

    Förresten , funkade wave 5 på 1.61 ?
    Vet ej om "Wave5" funkar på 1.61 men på Hitachi 1.51 funkar de Och MS måste ju tjäna pengar så de försöker ju stoppa piraterna
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

    idioter ms .

    Förresten , funkade wave 5 på 1.61 ?
    vet du äns vad Wave 5 står för??
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Nåt som du behöver göra
    okej, förlåt att jag är trevlig, men du kasnke inte förstår ironi? varför blir du så kaxig över inget? du verkar sällan hänga med när du får svar här på forumet så varför beter du dig som en skitunge?

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

    idioter ms .

    Förresten , funkade wave 5 på 1.61 ?
    du vet ju knappt vad wave är så du kan helt enkelt hålla tyst. vi har förklarat denna fråga för dig innan, men du vägrar läsa eller ta till dig information. du är nu ett troll i mina ögon och fler kommer nog ignorera dina inlägg. svaret på din fråga borde du veta. tack för mig!

    Last edited by int21; 2009-11-14 at 00:12.

  21. #21
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Vet ej om "Wave5" funkar på 1.61 men på Hitachi 1.51 funkar de Och MS måste ju tjäna pengar så de försöker ju stoppa piraterna
    Okej tack men det är onödigt ändå.

  22. #22
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    vet du äns vad Wave 5 står för??
    Ja är inte dum.

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    okej, förlåt att jag är trevlig, men du kasnke inte förstår ironi? varför blir du så kaxig över inget? du verkar sällan hänga med när du får svar här på forumet så varför beter du dig som en skitunge?

    Lek inte martyr , det där var en provokation det där. Det vet jag och du själv.

  24. #24
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du vet ju knappt vad wave är så du kan helt enkelt hålla tyst. vi har förklarat denna fråga för dig innan, men du vägrar läsa eller ta till dig information. du är nu ett troll i mina ögon och fler kommer nog ignorera dina inlägg. svaret på din fråga borde du veta. tack för mig!


    Jag vet vad wave är .

    Moget , Går och söker upp en bild på ett troll på google bilder , trycker på bilden , kopierar går tillbaka till http://forum.psxcare.com och trycker på allmänt xbox 360. Letar upp den här tråden och klistrar in en bild på ett troll.

    Moget hörru.

  25. #25
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    141
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jag vet vad wave är .

    Moget , Går och söker upp en bild på ett troll på google bilder , trycker på bilden , kopierar går tillbaka till http://forum.psxcare.com och trycker på allmänt xbox 360. Letar upp den här tråden och klistrar in en bild på ett troll.

    Moget hörru.
    hehe jag vet vem som verkar och beter sig mest mogen och det är inte du iaf...
    ...Tar du till dig ett enda ord av vad folk försöker skriva till dig?

    Du går som ett troll i snart varenda tråd i forumet att du inte fattar vad folk skriver verkar ju skrämmande.

    Med tanke på ditt betende så gissar jag att din ålder ligger under 15 iaf vilket medför att din ålder och din iq har något gemensamt.

  26. #26
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
    hehe jag vet vem som verkar och beter sig mest mogen och det är inte du iaf...
    ...Tar du till dig ett enda ord av vad folk försöker skriva till dig?

    Du går som ett troll i snart varenda tråd i forumet att du inte fattar vad folk skriver verkar ju skrämmande.

    Med tanke på ditt betende så gissar jag att din ålder ligger under 15 iaf vilket medför att din ålder och din iq har något gemensamt.
    Fan o jag som alltid trott att Fjärtis är en sinnesstämning mentalt inte åldersbetingat.
    Har sett folk som är 20+ som betett sig mentalt som fjårtisar...

    Benz har fortf undvikit min fråga om hur gammal han är...
    Som jag skrev till honom kanske det ger oss andra "Trötta" användare en ledtråd till varför hans frågor formuleras som de gör o då kan många av oss se mellan fingrarna..
    jag menar, man kan inte klandra en sjuåring som surfar på forum o ställer miljontals frågor o inte läser folks svar lika mycket som en 32åring.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  27. #27
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Sluta mata trollet då så växer det inte...

    Vet inte riktigt vem jag skall börja med att tempbanna, funderat på Benz...men de flesta surinläggen därifrån har ju provocerats av er andra.

    Skärpning och håll er till topic.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  28. #28
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16
    nu blev ni dragna i örat av sockerpappan =)

  29. #29
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    Lef 4 dead verkar fungera med 1,6 & senaste update samt wave patcher till wave3

  30. #30
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    jag har ixtreme 1.61 eller 1.6 ..... sen har jag tekken 6 o Bakugan på skivor... och de funkar inte... när jag försöker öppna den så öppnas den som en dvd film.... jag vet att det har någonting att göra med wave... kan man fixa det själv på något sätt???

Sida 1 av 3 123 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. wave 4
    By mrflim in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 228
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 12:56
  2. Iextreme 1,41, kunna spela wave 4 spel
    By expert008 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 17:14
  3. wave 1 på liteon 1.51
    By whityoustone in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 23:15
  4. Ixtreme 1.4 + Wave 3 + Wave 3 patch?
    By mgpublic in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 18:32
  5. Lista över spel med third wave
    By Grimmy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •