Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Skumt?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    66
    Respekt
    22

    Skumt?

    Tjenixen!

    Är bannad från Live efter att ha kollat på min konsoll. Det skumma är att jag inte någonstans på xbox.com hittar att jag är bannad. Fick tillbaka en "refurbished"-konsoll för cirka en månad sedan efter RROD på den gamla som hade Xtreme 5.3(!) men funkade på Live.

    Kan det vara så att min gamla på något sätt i efterhand nu har blivit bannad och därmed min gamertag, men inte min konsoll? Fan, hänger ni med på hur jag menar?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av thejonas Visa Inlägg
    Tjenixen!

    Är bannad från Live efter att ha kollat på min konsoll. Det skumma är att jag inte någonstans på xbox.com hittar att jag är bannad. Fick tillbaka en "refurbished"-konsoll för cirka en månad sedan efter RROD på den gamla som hade Xtreme 5.3(!) men funkade på Live.

    Kan det vara så att min gamla på något sätt i efterhand nu har blivit bannad och därmed min gamertag, men inte min konsoll? Fan, hänger ni med på hur jag menar?
    har du blivit flaggad för ban så kan det varit väldigt längesen, någon gång efter förra banvågen så upp till ett år.. det kan också vara så att boxen du fick tillbaka har varit flaggad, då det är någon annan som ägt den innan, men att de inte kollat upp det.

Liknande diskussioner

  1. Skumt?
    By SH!Ne in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 22:50
  2. Skumt error i xdvdmulleter
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 15:31
  3. Hmm skumt fel!
    By morol in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 07:20
  4. skumt problem med mottagningen
    By Queen_Piss in forum PC - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 23:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •