en fråga...
kan man koppla en extern HD via USB på sin Xbox och ha tex filmer på den och se på film via sin box?? (boxen är INTE bannad.. )
en fråga...
kan man koppla en extern HD via USB på sin Xbox och ha tex filmer på den och se på film via sin box?? (boxen är INTE bannad.. )
ja det ska gå, dock måste filsystemet vara FAT32 eller vad dom andra formaten nu var, kommer jag inte ihåg riktigt, hur som helst du kan INTE använda NTFS filsystem och köra filmerna på boxen, och du kan INTE spela filmer som INTE går att spela upp genom att du streamar från din dator
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
ahaa.. då får man Partitionera upp så ena Partitionen är FAT32 och den andre är NTSC..
tack tack...
Bäst är att köra HFS+ (Apples filsystem) på den, då den klarar filer större än 4GB (vilket FAT32 inte gör) och funkar med XBOX360.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Google is your friend!
Jag håller med dig
hehe tack för all info..
en fråga till..
har box och jag vet att jag är bannad men boxen vet inte om det.. därför blir det inget mer live på denna box..
har ixtreme 1,6 och undrar nu om jag kan bränna ut och lirar NTSC/U och NTSC/J i min box??
Tyvär så har det ingenting med din firmware att göra om den är regions fri eller ej, det är dashboarden som styr detta
Google is your friend!
Bookmarks