Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Problem bootmii

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0

Problem bootmii

Hej jag behöver lite hjälp och hoppas jag kan få det av er.
    Igår fick jag tag på new smb. men när jag la i skivan bad skivan mig göra en system update. jag hade redan v4.1E så därför hoppade jag över och läste mig till på nätet att man INTE skulle updatera. jag lyckades brickblocka spelet men efter 5min stängdes det av. "blackscreen" med lite text om att jag skulle spotta ut skivan. Så jag gjorde något dumt. jag tog den första skivan och gjorde en update. spelet startade men efter 5min fick jag samma blackscreen. när jag startade upp wii fick jag inte upp min bootmii. men i system info i wii står det fortfarande 4.1E. är det någon som kan hjälpa mig?

/Med Vänliga Hälsningar
    Daniel

Registrerade
    Nov 2009
    Respekt
    0
    hej jag brände ut new supermario igår och blev ombedd att updatera min wii så jag gjorde detta och spelet funkar klockrent i 5min sedan står set an error bla bla hur gör jag nu går det att lösa detta problem eller kommer jag inte kunna spela mario? Hjälp MIG!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av djkim Visa Inlägg
    hej jag brände ut new supermario igår och blev ombedd att updatera min wii så jag gjorde detta och spelet funkar klockrent i 5min sedan står set an error bla bla hur gör jag nu går det att lösa detta problem eller kommer jag inte kunna spela mario? Hjälp MIG!
    Jag kan ha fel men vissa rykten på nätet säger att nsmwii skall ha chipdetect mjukvara i sig, o slutar den då fungera har den väl semibrickat maskinen för du kör moddat.
    För att kunna köra det spelet krävs väl att man patchar bort denna check har jag för mig.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Nov 2009
    Respekt
    0

jag är tröööööög!

hur patchar man bort det ? HJÄLP Jag är en trög gotlänning!

Liknande diskussioner

1. lite-on problem
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 23:02
  2. Problem med min flashade PSP
    By mojje13 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 12:29
  3. Wiimote känslighets problem
    By erariwn in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 18:48
  4. E65 Problem!
    By dbergstrand in forum XBOX 360 - Allmänt