Hej!
En som vill sälja ett 360 till mig med trasig nätverksport,för 500:-
Kan jag använda den eller är den helt värdelös kör ej live,lite orolig för dashbord update mm
Hur skall jag göra
Tjaba Peter
Hej!
En som vill sälja ett 360 till mig med trasig nätverksport,för 500:-
Kan jag använda den eller är den helt värdelös kör ej live,lite orolig för dashbord update mm
Hur skall jag göra
Tjaba Peter
Last edited by SWEwillow; 2009-11-18 at 01:23.
Om enbart RJ45 porten är trasig så bör du ju kunna köra på helt som vanligt, fast utan live. Dock kan du ju köpa en trådlös nätverksadapter till 360'n, eller om det bara är själva "porten" som är trasig så kan du ju byta ut den, är väl vanlig ytmonterad för panelmontage.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hur gör man då med dashbord update om man inte fixar trådlöst.
Vet ej vad det är för port han sa bara at nätverksporten var trasig hur och hur mycket vet jag ej.
Så 500:- är det ett bra köp tror du?
Du kan uppdatera genom de senaste spelen.
Uppdateringarna inkluderas där.
Kanske bara att slå till då eller vad tycker ni?
Är 2 år gammalt så borde vara hitachi,samsung eller benq i den då eller och dom är väl lätta att flasha.
priset beror helt på vilket skick den är i, och vad som följer med... är det BARA boxen skulle jag inte köra på det, är det däremot boxen, TV kabel, Ström kabel då skulle jag kunna tänka mig det, är det dessutom med en handkontroll/hårddisk då hade jag inte tvekat så mycket
dashboard updates som inte kommer ut på skiva kan man även ladda hem manuellt från Xbox.com (OBS: man får söka lite för att hitta dom...)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Sådana boxar brukar ge felkod E64 erller så o en trådlös dongel släcker inte felkoden.
Köp en fungerande box istället
Jag kanske har några nyutbytta från Ms som är moddade men aldrig kopplade på live som dessutom inte är bannade "ännu så länge folk som använder dem sköter sina kort"
Pm, isf.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
är allt med inkl handkontroll 1 st
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks