jag hänger där (tag: tqila)
men det är helt stendött (eller så är jag inne på fel server?)
vore kul om det fanns någon server/rum för endast svenskar (eller folk från norden iaf)
eller ja, nu är jag glad om det finns folk alls..
någon som kan vägleda mig i hur man hittar folk/kommer till bra rum eller liknande?
jag har satt upp allt så spelandet skall funka, men har som sagt inte hittat någon att spela med än.
Consoles: XBOX360 & Wii på 106" Grandview Velvet Cinema duk med Mitsubishi HC1100 projektor.
Handhelds: iPhone 5 och iPad 2
Det kan ha att göra med ping gränser, man får som standard inte ha högre ping än 30ms, men med en JTAG kan du patcha bort den gränsen, det öppnar upp dig mot fler personer sen är inte xlink kai enormt heller, det är ganska "litet" om man jämför med antalet spel som finns som fungerar... det är väldigt sällan folk som använder det när spelen blivit lite föråldrade, COD Modern Warfare 2 och COD Black Ops är 2 spel som det finns gott om folk till...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Kan man fortfarande köra detta via obannade konsoler? Jag har en live konsol och en JTAG, Tänkte om man kunde koppla den obannade till xlink oxå ? fedt värt isf!
Finns det inte nått sätt att få fler svenskar till denna tråden så att dem börjar spela xlink med oss ? ^^
Tag: jonthe838
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Du installerar X-Link Kai på din dator (engine delen) sedan kör du igång detta och startar ett spel på din konsoll och går in i System Link läget och ser till att den söker efter andra konsoller... svårare än så är det inte funkar det inte alls för dig får du läsa på deras hemsida vad felet kan bero på etc.
Google is your friend!
så detta funkar i princip som hamachi till pc? Okej lätt ! ska försöka få igång detta med min kompis då ! tack !!
Bookmarks