Hej hopp folket.


Nu när jag fått tag på en ITouch 2G 16Gb o fått den upplåst har jag upptäckt att man kan "köpa" TomTom Europe kartor till iPhone 3G eller 3Gs telefoner då dessa har en GPS inbyggd som min Touch saknar

Jag är alltså sugen på att byta till mig en Iphone 3G eller 3Gs helst med 16Gb minne men 32 och 8 går bra det med om den är i fint skick, helst ej över Fw 3.0.

Därför tänkte jag damma av lite extra konsoler jag har hemma o sälja eller försöka byta mig till en telefon så jag lär mig låsa upp dessa o leka lite med jag också.

Erbjudes:

1.St Xbox 360 Pro/HDMI ( Moddad med den senaste mjukvaran så klart. ) samt XCM fläktpaket med display och Blaster kit för lättare Fw byte eller 360 game rippning.
Normalt kan man inte kombinera dessa två produkter i samma box då de tar ström från två separata kablar men gissa om en dum lödapa som jag lyckades ändå.
Boxen är absolut inte bannad "ännu" och har inte varit uppkopplad på internet utan bara packats upp, moddats och testats innan o efteråt.
Den har även försetts med ny kylpasta samt skrivar istället för X-Clamps och den har inte rödringat innan den modden utan detta är mer för att förhindra eventuella framtida fel.
Jag tror det är en Benq eller Samsung i den ( 1.61 ), Tillbehör kan diskuteras

1.St Ps3 enhet (Endast konsollen i fint skick ) som jag för tillfället har en 60Gb disk i som kör Lunux ( Efter lite hjälp av vår Pingvinaktivist på jobbet efter arbetstid trollade i Ubuntu 9.03 i ) Om den kränges iväg med en 20Gb disk eller 60Gb disken avgör du helt själv.

1.St ny PSP 1004 i kartong som legat som "Reservmaskin" om någon av mina andra 5 PSP enheter skulle gå sönder av misstag. Givetvis flashad med senaste mjukvaran vid intresse för spelande av spel från minneskort.

Sugen på en bättre begagnad laptop mot en telefon ?
Jag kan nog ha någon extra hemma med som jag eventuellt vill bli av med.

Pm i forumet fungerar finfint