Har läst och sett flera som påstår sig kör vanliga spel på hårdisken
Men kan inte hitta hur man gör
går det att lägga in typ forza 3 på hd´n
Har läst och sett flera som påstår sig kör vanliga spel på hårdisken
Men kan inte hitta hur man gör
går det att lägga in typ forza 3 på hd´n
Japp, du kan "installera" spelet på hårddisken, alternativt köpa vissa spel via Xbox Live...
att installera betyder att du lägger in det mesta från skivan på hårddisken vilket gör att 360'n inte läser lika mycket från skivan, och minskar på laddtiderna...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
bara för att förtydliga Swizzy's svar så måste man altså använda skivan även om man lägger in spelet på HDD'n.
Finns en film på youtube där en kille startar ett spel och spelar med cd släden ute är det helt fejk eller?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
om man kan köra marketplace från hd borde det inte kunna lura xbox till att ta typ .img filen
Och hur gör man för att få in spelet på hårddisken då?
Skulle vilja ha in modern warware så man kan korta ner laddtiderna.
gå in på my xbox -> games sedan står det typ install to harddisk eller något sådant där ngnstans... kommer inte ihåg exakt vart tyvär
Google is your friend!
Man går till bilden där du trycker A för att låta din Xbox 360 börja läsa skivan och starta spelet. Istället för A trycker du Y. Du får upp en liten lista där "Install to harddrive" finns med. Du kan inte misslyckas.
Bookmarks