Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: We Sing och trådlös mic

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0

We Sing och trådlös mic

Är det någon som har en trådlös mic http://www.psxcare.com/product.php?xProd=949&xSec=114 och har testat den med We Sing?

Hade varit en perfekt julklapp till sambon, men jag skulle vilja få bekräftat att de fungerar tillsammans. Man vill ju inte stå där som ett fån på julafton med grejer som inte är kompatibla

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Dingle Visa Inlägg
    Är det någon som har en trådlös mic http://www.psxcare.com/product.php?xProd=949&xSec=114 och har testat den med We Sing?

Hade varit en perfekt julklapp till sambon, men jag skulle vilja få bekräftat att de fungerar tillsammans. Man vill ju inte stå där som ett fån på julafton med grejer som inte är kompatibla
    Dumt o sälja något som är markerat som att det skall fungera med Wii om det inte gör det
    Skämt o sido, vi har sålt några stycken sådana hära mojänger o folk har inte ringt o klagat eller skrivit i forumet så vi antar att de gör sitt jobb
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    Underbart, då kommer det en beställning snart

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Bor du i Sthlm o kommer förbi med ett mikrofonkompatibelt spel kan du få Kareoka lite i butik för att testa

Aalla vi sält miccar till i affären har vi bett skriva en rad i forumet men gissa villka latmaskar folk är då
    Personligen sjunger jag inte i mikrofoner nykter, o det påverkar mao mitt arbete "inte fö ratt jag löder dåligt på fyllan villket bevisats någon gång vi körde fyllechippningar under Rea på kunds ansvar" utan mer att jag måste åka kommunalt hem istället för bil villket suger då jag alltid blir kompis med herr/Fru influensa så jag slipper helst
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    Hehe, jag bor i Skåne, så det är ju en bit att köra för att testa. Men som vanligt så litar jag på er.
    2st beställda nu och jag ska försöka slänga in en recension i julhelgen. Jag vet att jag inte kan sjunga, därför låter jag bli. Tyvärr är min sambo inte lika vis Men med lite julöl och glögg kan jag tänka mig att vråla lite till GH Metallica

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Strålande
    Vi hade slut på dem för tillfället men vi lägger med dem i en beställning som bör landa om 2-3 veckor
    / Pendragon

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    Gött! Bara de är framme innan julafton, annars ligger mitt huvud på julbordet med ett äpple i munnen och en kniv i skinkan

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Kan iofs vara kul o se
    Borde vara hemma o skickas till dig innan tycker jag, om våra leveratörer i Asien har slut kan det bli lite kärvt dock.
    / Pendragon

Liknande diskussioner

1. disney´s sing it
    By reddie in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 22:51
  2. Trådlös usb adapter
    By Dragon in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 10:35
  3. Trådlös streamning
    By JacktheKnife in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 16:29
  4. Kan man köpa en HALO3 trådlös kontroll?
    By 360RFUN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 21:58
  5. Mic till xbox / Karaoke till xbox
    By PussyWagon in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner