Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: iXtreme version av psxcare?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    iXtreme version av psxcare?

    Tjena! Fick idag hem en ix-flashad hitachi av psxcare, men vilken version av ix har den? 1.51 antar jag? Vilka waves kan jag spela då? Har sett att jag kan spela 4 säkert, men vad innebär säkert? Jag kommer inte spela live, så kommer något hända om jag spelar en wave jag inte kan spela? Läste att folk blev bannade, men antar att det är om man går på live. Wave 5 spel, som left for dead 2, måste jag göra nått med dem? Har sett nått om abgx360, men hur fungerar det?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Den hitachi firmware man får om man flashar hos PSXCare nu är 1.51, om man inte begär att få en annan firmware...

    du kan spela ALLA Waves på den, det är INTE säkert... iXtreme är inte livesäker för fem öre just nu, ALLA har blivit bannade oavsett vad dom har för spelare och hur dom kollat spel etc.

    Att bli bannad kräver att man loggar in på live ja, så kör du enbart offline kan du lungt köra på med vilka spel du vill (nästan, det finns några som inte fungerar på 1.51 dock inga "stora titlar"), den ska inte bry sig speciellt mycket... däremot krävs fortfarande rätt layerbreak och vissa värden (som inte är relaterade till Waves)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Okaj, det var precis vad jag ville veta :> Vad jag har förstått (har inte bränt något spel ännu) så ska jag öppna .dvd filen och kontrollera att namnet är rätt där? Är layerbreaken automatiskt rätt? Om inte, hur gör jag för att kolla vad jag ska ha?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    kör igenom spelet med ABGX360 så kommer alltid det där lösas automatiskt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    35
    Respekt
    16
    varför kan jag inte öppna ny tråd när alla andra kan är jag bannad på nåt sätt eller
    ska jag köpa psxcare live för att kunna öppna tråd

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av simtel Visa Inlägg
    varför kan jag inte öppna ny tråd när alla andra kan är jag bannad på nåt sätt eller
    ska jag köpa psxcare live för att kunna öppna tråd
    hansi skrev om det problemet, jag kan inte heller alltid skapa nya trådar, om du får CGI error eller något sådant ska du skriva test som ämne/titel och i inehållet, sedan ändrar du efteråt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Bara för att de som kodar fiorumskoden inte kan fixa skitbuggarna trotts att folk som Vi betalar för licenser o skit....

    Pengarna tillbaka o emigrera till ett nytt säger jag bara....
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  2. Kör ni ixtreme 1.5 på ALLA spelarna?
    By milky81 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 14:23
  3. Fundering kring ixtreme 1.4
    By Palanor in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 13:53
  4. iXtreme 1.2 vs iXtreme 1.4 livesäkert?
    By slatdjana in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 19:20
  5. C4EVA iXtreme Benq V1.1 rev2 & xtreme version
    By Playtoy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 10:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •