Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Fråga till Hansi!!!

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Post Fråga till Hansi!!!

Hur många Messiah kommer ni få in den första leveransen? Borde man förboka lr tror ni att man kan få tag på ett Messiah om man lämnar in sitt PS2 dagen då Messiah släpps!? Det e viktigt för mig att jag får det på den första leveransen! Borde jag förboka?? Eller kommer ni få in typ 500chip så det e lungt även om man skulle komma in typ ett par dagar efter ni fått chipen?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det är säkrast att förboka, vi har inte beställt obegränsat med chip då det är svårt att få riktig information om leveranstider och det faktiskt finns andra chip än Messiah "på gång".
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Tja... nu klarar ju Messiah allt! Förutom regionfri DVD på första releasen dårå! Nu e ju messiah härskande! Men visst, det kommer ju alltid nya multi-x skydd till spelen. Man får väl hoppas att det "nya CT" gör en uppgradering till messiah... lr vad det kommer att heta. Får väl ta o lämna in min PS2 på måndag... hoppas att jag kan komma o hämta den innan 28december... jaja. Jag kommer endå inte kunna spela FFX innan jag fått MEssiah så det spelar ingen roll om jag har mitt PS2 hemma..

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Om jag lämar in mitt PS2 på måndag. Kommer jag säkert att få ett Messiah då på första leveransen?
    Asså typ om 50maskiner e inlämnade och ni får in 100messiah på första leveransen...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Lämnar du in den nu så är du garanterad ett chip från första leveransen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Jävlar vad skönt! Jag kommer förbi imorron efter skolan! Betalar jag då lr när jag hämtar PS2:en?? Spelar ingen roll... vill bara veta.

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

det undrar jag också ? betalar man när man lämnar in ps2:an eller när man hämtar den ?

Registrerade
    Oct 2001
    Respekt
    0

Talking

Det kan jag svara på, jag mailade nämligen tidigare och frågade

Man betalar när man hämtar ut maskinen.

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

ok bra! TACK!

Liknande diskussioner

1. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  2. Fråga till Hansi ang montering av X2
    By Ogreboy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 08:48
  3. Viktig fråga till Hansi angående komponent-kabel!
    By realion2 in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-12-26, 15:46
  4. fråga till Hansi
    By Kulman11 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-07-15, 19:33
  5. Fråga till hansi pm multi x
    By thunder in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2001-09-10, 15:38

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner