Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Xploder Multiformat = Bs of the year-prylen no 1

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0

    Xploder Multiformat = Bs of the year-prylen no 1

    Ha ha Fy fan vad sjukt, jag har läst lite om denna sk fusk-adapter på nätet, med exploder får du evigt liv, evig ammo osv osv i dina favoritspel....

    så jag köpte en billigt till min 360 (den finns till ps3 & wii med)
    och allt det handlar om är en usb-adapter som man kan stoppa sitt minneskort i (som inte medföljer när man köper xplodern)
    och en risig programvara till pc som gör att man kan koppla upp sig mot en databas där folk lägger upp sina gamesaves....

    hur kul är det att köpa ett spel, tanka ned en savefil med 100% clear på och sen stoppa i den i maskinen och sen var spelet varvat?....

    jävla lurendrejeri.....

    varning !
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Det framgick ju så att det skulle funka som dom gamla cartridge kasetterna Game Sharks och vad det nu fanns för olika ... Vilkket skit i att få dom framgå så och bara vara sketna game saves
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Det framgick ju så att det skulle funka som dom gamla cartridge kasetterna Game Sharks och vad det nu fanns för olika ... Vilkket skit i att få dom framgå så och bara vara sketna game saves
    Ja läs vad företaget själv skriver om produkten:

    Xploder Cheats software blows your games wide open, Unlock levels, have Max Money, Unlock new Characters and vehicles and much more.

    Hundreds of cheats for hundreds of games incl GTA, Call of Duty, FiFA NHL and many more. Instantly Updateable: Download new cheats direct to memory stick or save device. Join thousands of other Xploder community members and share cheats, gamesaves, tips and gaming news.
    --------------

    Dessutom har Microsoft börjat banna folk som laddat ned savefiler för att få achievements och upplåsta banor och dräkter osv med enda skälet att: "det är inte spelaren själv som uppnått dessa achievments och unlockables".....

    bra där....

    blir jag bannad från live för jag använder nån annans saves då kan du fethajja att jag chippar ihjäl min jävla box.....aaaa ha ha
    Last edited by bmansweden; 2009-12-06 at 13:41.
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Liknande diskussioner

  1. The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition
    By razor1394 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 23:24
  2. CYCLO EVOLUTION, Action Replay, Xploder Advance cartridge. Jag behöver er hjälp.
    By Endorphin in forum Nintendo DS - Övriga Flashkassetter
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 18:18
  3. Xploder Media Center 360 - någon som testat?
    By Valmont74 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 20:09
  4. Action Replay MAX, Xploder m.m.
    By Fredrik in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 02:33

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •