Har messiah v1+ dvd regions chip exakt samma effekt som den andra verionen av messiah ?
Isåfall är det väl lika bra att köpa messiah v1+dvd chip istället för uppgradering senare ?
Har messiah v1+ dvd regions chip exakt samma effekt som den andra verionen av messiah ?
Isåfall är det väl lika bra att köpa messiah v1+dvd chip istället för uppgradering senare ?
ja det har det. Fast ingen dvd som sagt , den enda skillnaden var att det kommer kosta lika mycket sen ändå fast det är dvd med i andra vesionen av messiah(tror det var så , hansi?)
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Redcheat
Klarar detta DVD-chip driver v 2.1, som NEO4 gör?
skulle tro det...
Redcheat
Vårt "fristående" dvd-chip fungerar endast på "V3" PS2'or, inte på "V4" eller senare eller PS2 med uppdaterade drivrutiner.
Om man absolut vill kan man ju använda ett NEO4 chip endast för regionsfri DVD, det fungerar på alla PS2 som inte har "R" efter modellnumret.
Eller så väntar man tills allt man behöver finns på Messiahchipet.
Har du Messiah kan du f.ö. bränna en cd-skiva med en "freeware" programvara som fungerar ungefär som dvd-region-x.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Åtgärdar ni den s.k. RGB fixen när ni installerar (m)/neo4/origa på PS2 som blivit skickade till Er, isåfall, tar ni extra $$$ för det?? vad jag har hört så är det en kabel=>2 lödpunkter?
RGB fix behövs inte med NEO4, annars löder vi alltid dit kabeln.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks