Längtar tills denna kommer http://www.callofduty.se/xbox-360-mw2-limited-edition/om den nu gör det....och då kan man juh köpa till detta http://www.game.se/acatalog/Call_of_..._Xbox_360.html
Sweet
Då Psxcare måste ni juh ta in den?!?
Tack för mig!
Längtar tills denna kommer http://www.callofduty.se/xbox-360-mw2-limited-edition/om den nu gör det....och då kan man juh köpa till detta http://www.game.se/acatalog/Call_of_..._Xbox_360.html
Sweet
Då Psxcare måste ni juh ta in den?!?
Tack för mig!
Last edited by Greim; 2009-11-28 at 16:59.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Visst kan du väl byta Avatar??? Du har samma som jag haft på det här forumet de senaste åren och jag har varit reggad här i sex år ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Game länken är inte till samma sak, utöver det tror jag den redan finns i sverige?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Enligt denna: "Activision tillsammans med Microsoft kommer att släppa en limited edition till Xbox 360. I dagsläget är det enbart i Usa som gäller,men har vi tur dyker den även upp hos oss. Tills dess får vi nöja oss med den trevliga ?review? videon som visar 360′n" så finns den bara i Usa enligt dom.
Okej.
//G
Last edited by Greim; 2009-11-28 at 18:49.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Det vette katten, polarn köpte en sån o den gick inte o läsa, vi får se vad C4eva hittar på.
Klarar han av att läsa mjukvara ur dem kan man byta läsare som förr i tiden på lite-on, guld vore o kunna återskriva med
Mjukvaran är ett separat projekt gentemot nya läsarna som är ett annat parallellt![]()
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
LT is complete, more testing!
Stog på www.twitter.com/teamjungle![]()
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Team Jungle testar firmwaren just nu, den lär komma ut om någon/några veckor om dom inte hittar fler buggar och grejer...
Google is your friend!
Får väl skriva det här. Har spelet klart MW2. Så jäkla bra spel, om alla spel vore så här bra i handling så är det klart värt sina pengar vad det kostar!
Wow vilka eftertexter.
Verkar lite skumt.. Min kusin köpte en sån här box utan min vetskap.. han köpte den på releasedagen och fick den flashad 1 vecka senare av nån snubbe.. trodde alla dessa var utav dom nya liteonen som inte går att flasha?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Ska eventuellt bryta upp hans box här snart och se vad det sitter för dvd i den.. han hade inte en aning verkade det som..![]()
Bookmarks