Heej!
jag har precis köpt ett psp slim & lite 3004 pb, med version 5.02. jag vill hacka denna så att jag kan spela nedladdade spel!?
snälla någon hjälp mig??!!
Heej!
jag har precis köpt ett psp slim & lite 3004 pb, med version 5.02. jag vill hacka denna så att jag kan spela nedladdade spel!?
snälla någon hjälp mig??!!
det du behöver göra är att formatera ett minneskort på ett speciellt sätt, lägga in OFW 5.03 och även ChickHEN hacket... lättast för dig är att åka förbi PSXCare och be dom om hjälp
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Uppgradera då absolut inte till högre Firmware för då funkar inte ens ChickHen tricket ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
ja men nu har jag hittat en ofw till mitt psp som va 5.03. jag uppgraderade, o testate chicken o cfw 3.6 och gen-a hen 5.03, jag har lyckats få igång det med båda o lyckats spela spel. men problemet är att när jag stänger av pspet och ska sätta på igen måste jag hacka om varje gång?!?! hjälp tack
Ja du måste köra om chickhentrikket ( Vänta 15 sek i 4 steg *Slå på maskin, vänta, gå till bilder, vänta gå in i katalog, vänta, titta på bilder låta maskinen hänga sig o starta om sen ladda CFWenabler o köra )
Sleepmode är här bra att använda sig av, power knappen upp en snabb sekund. tänk på att det drar lite sröm.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks