Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: USB Extreme?

Registrerade
    Sep 2005
    Respekt
    0

USB Extreme?

Hej.

Har gett upp idén med swap magic för jag verkligen inte orkar byta skiva så jäkla ofta och läst lite om USB extreme, hur är kompabiliteten med den och spel? Står en massa om Modes och grejjer? hur funkar det?

Skulle gärna uppskatta lite info om någon här har någon bra sådan!

MVH Christoffer

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2005
    Respekt
    0
    Jo det där forumet har jag suttit på ett tag men det är otroligt dåligt. En kompis till mig har köpt USB extreme och han säger att det inte funkar att välja modes... Vet inte om han gör fel men över hälften av spelen han försöker köra fungerar ej..

Känns lite kasst?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Modes finns i hd advance, inte i usb extreme. Och eftersom de modes som fanns var till för att t.ex. slöa ner hastigheten vid läsning från hårddisken till dvd hastighet var det ju rätt meningslöst att ha när usb disken redan är långsammare än så...

Jag har för mig att alla eller nästan alla modes helt enkelt inte var relevanta för usb extreme.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2005
    Respekt
    0
    Alltså har USB extreme väldigt dålig kompabilitet med spel =\ illa.. många av hans funkar inte alls o starta överhuvudtaget.. nåja man kan väl inte få allt antar jag!

Registrerade
    Oct 2005
    Respekt
    0
    Med DNAS swap så får man igång en hel del spel som inte funkar annars.

Testade idag att DNAS swappa följande spel och fick igång dem:

Colin Mcrae 2005
    NHL 2006
    Resident Evil - OutBreak 2
    Burnout Revenge
    Fifa 2006
    Fifa 2005
    World Rally Championship 4

Lite mer jobb får man lägga ner för att få igång spel till USBExtreme verkar det som...

Registrerade
    Sep 2005
    Respekt
    0

Question

DNAS swappa? Oo nått man gör med USB extreme lr vadå?.. nu fattar jag noll :P

Registrerade
    Oct 2005
    Respekt
    0
    Handlar om att byta ut en fil i iso:n man skapar. goggla så finner du säkerligen en bra tutorial för hur det går till

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    0
    Hej. jo varför blir min tv skärm svart när jag bootar med usb extreme skivan?

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Sthlm, Swe
    Respekt
    0

Egen el?

Läste på denna länk http://versatile1.wordpress.com/2008...-usb-with-ps2/
    Att det rekommenderas att den externa HDn har egen elförsörjning. Har dock läst på något annat forum att det bör gå använda HD som får elen via USBn. Undrar om någon på detta forum lyckats ansluta en HD utan egen el och fått den att fungera med USB Advance / USB extreme?
    Har själv en WD 320 gb formaterad i FAT32 som min gamla PS2a 30004R med DMS3-chip inte hittar.

Liknande diskussioner

1. USb Extreme problem
    By Jaggen in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 11:25
  2. Frågor om USB Extreme (PAL)
    By Jaggen in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-10-03, 15:52
  3. Probelm med USB Extreme
    By Lipega in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-05-26, 14:52
  4. 6 frågor om USB Extreme
    By Lipega in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-05-19, 18:14
  5. HDLoader på PStwo!!
    By Zapata in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-03-29, 17:19

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner