Sida 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 174

Diskussion: freeBOOT v0.02 - ännu ett stort steg mot homebrew!

  1. #61
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
    Schtrom360Xtract V4.1 ... under menyn Tools -> XDVDFS XTR (klicka på boxen under "image name"). Välj ISO, sen "Load" längst ner....
    tackar, detta värkar funka bättre!=D
    _______

    Tänkte bara berätta att jag nu har skaffat mig en extern 1tb hdd av favorit märket verbatim ^^, till xboxen.

    Denna har jag formaterat till filsystemet hfs+ med programmet macdrive8.

    fördelen med detta format gentemot fat32 är:
    stödjer filer över 4gb
    du kan använda hela utrymmet på en hårddisk som är större än 200GB*

    *= med partion magic kan du formatera en hdd upp till 192GB per partion, xboxen kan bara läsa första partionen!
    Med kommandotolken kan du formatera större fat32 partioner men då kommer läsning och skrivning till hårddisken gå mycket långsammare(spec. många småfiler) än om du skulle haft en fat32 <200gb eller en hfs+ formaterad hdd.

    nackdel med hfs+ är att du måste ha programmet macdrive för att formatera och läsa/skriva till hdd:n från en PC.
    men när du har macdrive installerat så kan du lägga in grejer på hdd:n lika lätt som om de skulle vart en fat eller ntfs formaterad hdd.

    rätta mig gärna om ja skrivit något galet x)
    Last edited by matte.90; 2009-12-10 at 01:15.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  2. #62
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    jaa självklart=) tackar!
    matt_black_90 är la mitt mest använda namn på internet=)
    ok, jag slänger nog upp den lite senare idag, ska skriva om int21's guide om livesäkerhet senare också, så att den blir lite lättare att ha på min sida
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #63
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    Hoppas detta INTE är sant:
    http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=63734

  4. #64
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
    det lär komma något liknande ändå, förhoppningsvis...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #65
    dragonslayer Guest
    Om inte annat så har ju någon redan fixat så att en av linux versionerna funkar hjälpligt.. men det hade ju klart varit roligare med ett xbox360 native stöd

  6. #66
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
    Jo det stämmer nog bra det, även om man kör det via linux så kommer prestandan inte bli något vidare då drivisar för 3d accelerering osv är långt borta..

    Dessutom låter den på tok för mycket för att man vill köra den som mediacenter.

    OT: Däremot är nya "ion" platformen, dvs dom strömsnåla burkarna med atom cpu och nvidia gpu helt perfekta att köra xbmc på i linux med gpu accelererad avkodning av fullhd material. Jag kör en Asrock iON 330 med följande setup: http://xbmc.org/wiki/?title=XBMCbuntu och det fungerar klockrent!

  7. #67
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    fick e71 idag igen och har kommit fram till varför jag fick detta nu.
    det är när man har en extern hdd eller ett usbminne anslutet till xboxen när man startar den, och de ligger en default.xex fil i roten på minnet/hddn.
    de kanske har att göra med att den försöker boota xex-filen innan maskinen hunnit reboota till 8955, en fundering bara=)
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  8. #68
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    fick e71 idag igen och har kommit fram till varför jag fick detta nu.
    det är när man har en extern hdd eller ett usbminne anslutet till xboxen när man startar den, och de ligger en default.xex fil i roten på minnet/hddn.
    de kanske har att göra med att den försöker boota xex-filen innan maskinen hunnit reboota till 8955, en fundering bara=)
    troligtvis något sådant ja:

    E71: Dashboard Error - Error within Xam.xex: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair.
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #69
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    Du har helt rätt, det är default.xex i rooten som ställer till det. Ha inget i rooten så är det lugnt.

  10. #70
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Fasen också. Jag har försökt läsa ur min NAND med 2 olika datorer nu men det vill sig inte. Får ta och prova löda bort motstånden och se om jag kan få det att funka. Vill ju så gärna få igång det här! Inte så mkt för att jag faktiskt kommer använda det utan mer för att jag vill få igång det!

    Jag antar att det lite grann symboliserar nörden i mig...

  11. #71
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Fasen också. Jag har försökt läsa ur min NAND med 2 olika datorer nu men det vill sig inte. Får ta och prova löda bort motstånden och se om jag kan få det att funka. Vill ju så gärna få igång det här! Inte så mkt för att jag faktiskt kommer använda det utan mer för att jag vill få igång det!

    Jag antar att det lite grann symboliserar nörden i mig...
    är likadan, kan ägna timmar, dagar, veckor enbart för att få saker att funka. när det sedan väl fungerar har jag tappat intresset för det jag startade, poängen blev att få igång det istället. mycket sådant är tex gamla program och algoritmer man knåpat ihop i assembler, när det väl fungerade lades det undan och användes aldrig mer.

  12. #72
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Fasen också. Jag har försökt läsa ur min NAND med 2 olika datorer nu men det vill sig inte. Får ta och prova löda bort motstånden och se om jag kan få det att funka. Vill ju så gärna få igång det här! Inte så mkt för att jag faktiskt kommer använda det utan mer för att jag vill få igång det!

    Jag antar att det lite grann symboliserar nörden i mig...
    Hade samma problem själv, lite segt x)
    Men de funkade på tredje datorn jag testade, en compaq från 2004 me gammal Amd single core processor.
    Funkade inte på dom två första; acer med amd dual core (939)från 2006 och en annan acer me dual core 5600+ (am2+) från 2008(moderkortet)

    Motstånde hade jag kvar under alla tester, känns lite riskabelt att köra utan motstånd om man inte vet säkert att lpt ligger på 3,3v

    försök att hitta en så gammal dator som möjligt:P
    ___________

    fick formatera tillbaka min externa hdd till fat32, då xboxen bara kan läsa från hfs+ formatet och inte kan kopiera, skriva eller ta bort filer från en hdd me hfs+ =/

    förövrigt så är ju en ny version av xexloader på väg =) http://www.youtube.com/watch?v=MuHNN...layer_embedded
    dom flesta har la redan sätt den x)
    ___________
    Har hittat lite knappar för att enklare kunna navigera i xexloader 0.12.

    X(i Devices)=Refresh, om du satt in en usb hdd eller ett usb minne när xex-loader är igång måste du trycka på X för att enheten ska visas i fliken "Devices"

    Rb,Lb=växla mellan flikarna; Devices, FileBrowser och CopyDVD

    Y=Visa ändast XEX filer i mappen som du besöker, då slipper man bläddra ner å leta efter default.exe.

    Höger och vänster på styrkorset=bläddra ner/upp en hel sida i "FileBrowser" vänster=upp, höger=ner.

    X(i file browser)="File Function"; Copy Selection, Delete Selection, Paste Selection.
    Last edited by matte.90; 2009-12-16 at 11:59.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  13. #73
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Både datorerna som jag testat på är faktiskt rätt gamla, men innan jag testar utan motstånd får jag gå igenom alla lödningar igen för att se så att det inte blivet något fel. Jag har redan kollat alla, men det kan ju ha hänt något det sista som hände när allt var klart. Man vill ju helst inte bränna något. Får bli att kolla i nästa vecka när jag får mer tid över igen.

  14. #74
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    För att läsa/skriva nand behöver du inte löda JTAG punkterna, endast punkterna som går mot LPT: porten. Motstånden satte jag så nära PC:n som möjligt (i kontakten). Sen har du en diod på modekortet också. Se även till att jorda mellan PC o XBOX-chassina.
    Testa även lite olika inställningar på din LPT-port i bios.

  15. #75
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    16
    lite sent att påpeka men folk som får error på att pc'n inte hittar readern bör väl kolla sina drivrutiner.. höll påatt slita mitt hår (de som inte sitter på skallen) till jag installera om lynxusb drivpackarna (lr vad de nu hette) .. och ja jag kör me hansi's fina Usb donglar..

    började me att fixa lostkeys maskiner som legat på jobbet.. håller på att gå igenom maskinhögarna med gamla dashboards..


    btw spec på dump burken*
    * amd athlon xp
    * 512MB ram
    random disk
    Xp home 32bit sp2

  16. #76
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Har nu kommit en usb-loader som laddar en .xex file i rooten på ett usbminne.
    startas på samma sätt som xexloader.
    Har svårt att förstå varför denna är nödvändig när man har xexloader, men alla 360 homebrew är bra homebrew=)
    Kod:
    Yelrac released a new program for homebrew (freeBOOT/XBReboot) Xbox 360s:
    
    This tool will let you run a .XEX in the root of an USB device without having to launch XeXLoader first. For example, with it you can launch an alternative dash like the one based on the OXM Disc directly. To use it, you must rename the default.xex to usb.xex in the root of USB device. Renaming the default.xex avoids having to disconnect the USB device when you restart the Xbox since there is no more default.xex in the root. There are 2 ways to install the USB Loader: 1) Burn the ISO image on a CD. Launch it from your Xbox360 and USB Loader will be install automatically. 2) If you already have XeXLoader, copy the 00000001 directory in the genuine HDD to Content/0000000000000000/ Once the installation is done, USB Loader will be displayed in your Games Library.
    Official Site: x360.gx-mod.com
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=699751
    Last edited by matte.90; 2009-12-20 at 12:53.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  17. #77
    dragonslayer Guest
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    For example, with it you can launch an alternative dash like the one based on the OXM Disc directly.
    Säg att du har många USB diskar, att växla mellan... nu kan du ha en anpassad meny på varje

  18. #78
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    hittade på xbox-sky tracker
    Usbloader

    This tool will let you run a .XEX in the root of an USB device without having to launch XeXLoader first.
    For example, with it you can launch an alternative dash like the one based on the OXM Disc directly.
    To use it, you must rename the default.xex to usb.xex in the root of USB device. Renaming the default.xex avoids having to disconnect the USB device when you restart the Xbox since there is no more default.xex in the root.
    There are 2 ways to install the USB Loader:
    1) Burn the ISO image on a CD. Launch it from your Xbox360 and USB Loader will be install automatically.
    2) If you already have XeXLoader, copy the 00000001 directory in the genuine HDD to Content/0000000000000000/
    Once the installation is done, USB Loader will be displayed in your Games Library.

    räcker det att bara att ha ett flashad xbox360 då ?

  19. #79
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    nej
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  20. #80
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Både datorerna som jag testat på är faktiskt rätt gamla, men innan jag testar utan motstånd får jag gå igenom alla lödningar igen för att se så att det inte blivet något fel. Jag har redan kollat alla, men det kan ju ha hänt något det sista som hände när allt var klart. Man vill ju helst inte bränna något. Får bli att kolla i nästa vecka när jag får mer tid över igen.
    hur gick de för dej? fick du igång de?=)
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  21. #81
    dragonslayer Guest
    det underlättar om man installerar en testonly printer på LPT1 (drivrutin altså)
    det finns även ett registerhack
    Kod:
    Windows Registry Editor Version 5.00
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Parport\Parameters]
    "DisableWarmPoll"=dword:00000001

  22. #82
    dragonslayer Guest
    textonly skall det vara förståss

    Jag har själv övergått till USB ...130 sek för 16mb med olimex lpc-h2148 (för XBR burkar.. eller hddcripple fix)

  23. #83
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi har en del gamla boxar liggande, kunder som beställt rrod reparation och sedan skitit i att hämta ut när det varit klart m.m. som vi aldrig hunnit ta tag i och sälja vidare...


    Och USB kit för att läsa ur nand kan jag också sälja, har 4st färdiga kit, vi lär bara behöva 2st av dom själva.
    Går nu att beställa här

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1106

    Förberedda för användning med NANDPRO 2.0A så man slipper ägna sig åt att programmera om adaptern utan det är bara att koppla på sin 360 direkt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #84
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17

  25. #85
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Woho =D fixar lagg och frysningar+ att man slipper patcha alla xex filer =D

    Ska försöka mig på att lägga in xbr_8955_3 genom linux och Lflash nu=)
    återkommer med resultat.
    har ju kvar lpt kopplingen i xboxet, så om de skiter sig så har jag ju en reservlösning=)
    tänkte bara att ja skulle vinna lite tid^^
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  26. #86
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Lflash frös vid verifieringen, verkar vara ganska vanligt.
    får ta fram gammel datorn å köra me lpt flashningen igen =(

    *update*
    blev lite less på att behöva ta fram den andra dator å skriva nand i en timme xD så ja testade linux och lflash en gång till och de funkade =D
    kan nu köra Trial HD (xbla spel) utan att de fryser=D
    och nu kan man starta xell genom att trycka på eject kanppen=)
    Last edited by matte.90; 2010-01-02 at 21:24.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  27. #87
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    42
    Respekt
    22
    Hade vägarna förbi Mediamarkt idag. På skoj kollade jag tillverknings datum på ett antal xboxar. Hittade en elit som var tillverkad 2009-05-19.
    Tror ni det går att jtag hacka den eller måste man ha boxar som är tillverkade ännu tidigare?
    Läste någonstans att man ska försöka hitta boxar som är tillverkade före juni 2009.

  28. #88
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av MetalCrash Visa Inlägg
    Hade vägarna förbi Mediamarkt idag. På skoj kollade jag tillverknings datum på ett antal xboxar. Hittade en elit som var tillverkad 2009-05-19.
    Tror ni det går att jtag hacka den eller måste man ha boxar som är tillverkade ännu tidigare?
    Läste någonstans att man ska försöka hitta boxar som är tillverkade före juni 2009.
    ahh de bör gå på den

    har för mig att de ska gå på konsoller innan 19 juni 09
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  29. #89
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    42
    Respekt
    22
    Tack för svaret!

    Man kanske skulle slå till på den då. xboxen som jag fixat rrod och lagt in xbr på är egentligen inte min utan tjejens lillebrorsas.

  30. #90
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av MetalCrash Visa Inlägg
    Tack för svaret!

    Man kanske skulle slå till på den då. xboxen som jag fixat rrod och lagt in xbr på är egentligen inte min utan tjejens lillebrorsas.
    ahh de tycker jag, de blir ju bara svårare och svårare att få tag på jtag konsoller. (sålänge dom inte hittar en ny exploit)

    och en rrod lagad konsoll vet man ju inte hur länge den håller.

    jag är lite orolig för min konsoll, den har inte vart på reperation sen augusti 2007 (en xenon) fast den har inte visat några symtom för problem men man vet ju aldrig xD

    Edit: tänkt dock på att du bör använda en usb lösning för att läsa ur och flasha 256/512mb moderkort, annars tar de typ minst 12timmar att läsa ur minnet en gång.

    fast de kanske funkar att läsa ur en liten del och lägga in xell sen nvända linux och lflash för att läsa ur och flasha nandet. (är inte så insatt på dom stora nand:en)
    Last edited by matte.90; 2010-01-07 at 00:47.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

Sida 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. test
    By MaCRo in forum Test
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 23:04
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •