Sida 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Visar resultat 121 till 150 av 174

Diskussion: freeBOOT v0.02 - ännu ett stort steg mot homebrew!

  1. #121
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    Du har troligen spelat ett spel som har uppdaterat dashboarden.

  2. #122
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
    Fuck! Det står K:2.0.8498.0. Fast det är ju konstigt eftersom jag aldrig lirat LIVE. Har inte ens varit uppkopplad med xboxet via kabel eller router. Och som sagt konsolen är ju från 2008.
    precis som POi2 säger, du har troligen fått uppdateringen igenom ett spel.
    wave 4 och wave 5 spelen uppdaterar dashboarden så att den blir 2.0.8xxx.0, spelar ingen roll om de är ett bränt eller ett orginal spel.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  3. #123
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av bluebulls84 Visa Inlägg
    Fuck! Det står K:2.0.8498.0. Fast det är ju konstigt eftersom jag aldrig lirat LIVE. Har inte ens varit uppkopplad med xboxet via kabel eller router. Och som sagt konsolen är ju från 2008.
    du har lirat ett wave 4 spel
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #124
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Gnnh, så jävla drygt att man slängde på fall 2009-updaten det första man gjorde för att kunna köra Fable 2.

    Min box levererades med 2.0.7363.0. Hade ju i alla fall vart skoj att se om den gick att jtaga, även om den troligen är tillverkad lite för sent för det.

    Jaja, man får väl hoppas att nån hittar nåt annat hål, även om det känns lite lätt otroligt att det skulle ske. Det tog ju ett gäng år att hitta det här hålet menar jag.

  5. #125
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av kaputnik Visa Inlägg
    Gnnh, så jävla drygt att man slängde på fall 2009-updaten det första man gjorde för att kunna köra Fable 2.

    Min box levererades med 2.0.7363.0. Hade ju i alla fall vart skoj att se om den gick att jtaga, även om den troligen är tillverkad lite för sent för det.

    Jaja, man får väl hoppas att nån hittar nåt annat hål, även om det känns lite lätt otroligt att det skulle ske. Det tog ju ett gäng år att hitta det här hålet menar jag.
    fable 2 behöver inte fall update, de är wave 2 (fable game of the year=wave 3)
    och de är wave 4 och 5 som uppdaterar till 2.0.8xxx.0

    ahh man kan ju alltid hoppas på att de hittar ett nytt hål=) jag tror att dom kommer göra de nåndag, även om många är skeptiska till de
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  6. #126
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    207
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    fable 2 behöver inte fall update, de är wave 2 (fable game of the year=wave 3)
    och de är wave 4 och 5 som uppdaterar till 2.0.8xxx.0

    ahh man kan ju alltid hoppas på att de hittar ett nytt hål=) jag tror att dom kommer göra de nåndag, även om många är skeptiska till de

    Det är GOTY jag har, och jag uppdaterade via XBL då jag tyckte det kändes bättre att plocka hem updaten från officiellt håll än att köra nåt som låg på en obskyr backupskiva :>


    Mjo, med lite tur så. Hela den här grejen med att använda efuses kan faktiskt bli ett skott i foten för MS, det kan potentiellt öppna en hel del möjligheter då man kan stöka om rätt rejält i hårdvaran om någon smart person kommer på hur man "bränner" dem kontrollerat. Eller för all del, hur man återställer dem.

  7. #127
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    16
    weo, har filat ihop en svensk guide för hur man använder xexmenu..
    samt hur man extraherar spel etc för alla n00bs mer eller mindre.
    den postas nånstans så fort den blivit rättstavad ;D

    snodde lite ideer från folk på forumet och monterar numera snabbportar för nandskrivning i våra maskiner i stil med dsub-9 hona (dock utan resistorer och annat bajs) men har adapters för lpt urläsning samt lpc2148 .. works like a charm


    förövrigt. folk har säkert märkt det här redan (läser inte tråden så ofta) men när man känner att det är dags att kasta in XeXmenu eller XeXloader på en >20GB disk så hittar inte 360'n filerna.. om man gör det med xplorer360.. kör bara xexloader ison och dunka in skiten från usb device så löser det problemet eller plocka en annan 360hdd programläsarwhateveritscalled mjukvara.

  8. #128
    dragonslayer Guest
    credits till mig eller?

  9. #129
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    credits till mig eller?
    say what? vadå credits till dig? för vad?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #130
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    efter man jtagat, nandskrivit, lagt in freeboot och allt vad det heter, är det OK att spela wave4/5-spel och uppdatera dashboard m.m.?, eller kommer det att döda detta då?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  11. #131
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    efter man jtagat, nandskrivit, lagt in freeboot och allt vad det heter, är det OK att spela wave4/5-spel och uppdatera dashboard m.m.?, eller kommer det att döda detta då?
    wave 4/5 spel kan du köra utan att "uppdatera dashboarden" iaf med XBR
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #132
    dragonslayer Guest
    Det här är ett svar till swizzy

    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    snodde lite ideer från folk på forumet och monterar numera snabbportar för nandskrivning i våra maskiner i stil med dsub-9 hona (dock utan resistorer och annat bajs) men har adapters för lpt urläsning samt lpc2148 .. works like a charm
    Exakt vad jag beskrev
    *******************?f=33&t=177
    jag har aldrig sett det någonannanstans heller

  13. #133
    dragonslayer Guest
    Det är inga problem att lägga på dashboard-uppdateringen 8955 varken på freeboot eller XBR .. Vet dock inte vad som händer med en nyare dashboard ? vet nånn?

  14. #134
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    men vad händer om man 'råkar' stoppa i en skiva med wave5-spel? kan ju hända på fyllan t.ex., heheh
    Uppdaterar den i så fall dashboarden så att homebrew inte funkar längre?
    I så fall är det ju bättre att flasha in en äldre firmware i läsaren för att eliminera risken.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  15. #135
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    du kan slänga in wave 5 spel på en box med xbr_3 utan problem.
    om den frågar efter uppdatering och du godkänner så märker den att kernel 8955 redan ligger på nand och lägger bara till avatar delen(då avatar försvinner av någon annledning när man lägger in xbr)

    men när wave 6 kommer då ska man hålla sig från att uppdatera till de kommer en ny version av xbr med den nyare kernel på.

    om man är riktigt nojjig så kan man ta bort en resistor på baksidan av moderkortet som eliminerar risken att någon efuse bränner om man mot all förmodan skulle uppdatera kernel till en nyare version än de hackade som ligger i xbr.
    Last edited by matte.90; 2010-01-22 at 00:36.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  16. #136
    dragonslayer Guest
    Wave 6 har kommit och det är just 8955 på dom
    Så det är inga som helst problem att köra skivor i nuläget...
    Både XBR och FreeBoot använder virtuella e-fuses så det borde inte vara någon fara för att en ev update skulle bränna några riktiga e-fuses (är man nojig kan man plocka bort en resistor som styr själva bränningen)

    anledningen att Avatardatat försvinner är att det ligger på HDD / Minneskort och är knutet till dashboards versionen...

  17. #137
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Wave 6 har kommit och det är just 8955 på dom
    Så det är inga som helst problem att köra skivor i nuläget...
    Både XBR och FreeBoot använder virtuella e-fuses så det borde inte vara någon fara för att en ev update skulle bränna några riktiga e-fuses (är man nojig kan man plocka bort en resistor som styr själva bränningen)

    anledningen att Avatardatat försvinner är att det ligger på HDD / Minneskort och är knutet till dashboards versionen...
    skojar du eller? har du en gång brännt efuses kommer inte XBR fungera, det kan jag garantera dig... då det annars skulle funkat på en maskin uppdaterad över 7371 (en dashboard som bränner efuses...) bara man har en tillräckligt gammal bootloader, i dagsläget iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #138
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    Det här är ett svar till swizzy



    Exakt vad jag beskrev
    *******************?f=33&t=177
    jag har aldrig sett det någonannanstans heller
    jag tror faktiskt Psytroll fick idén av följande inlägg:

    http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=34

    http://forum.psxcare.com/support/sho...5&postcount=45

    Bara det att han gjorde en egen variant av det hela
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #139
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #140
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Fungerar det att köra 360 utan dvdläsare när man väl fått in XBReboot, XeXmenu osv.
    Kunde vara ett bra ställe att placera 1 eller 2 hdd istället ju.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  21. #141
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Fungerar det att köra 360 utan dvdläsare när man väl fått in XBReboot, XeXmenu osv.
    Kunde vara ett bra ställe att placera 1 eller 2 hdd istället ju.
    det är inte en bra idé att lägga en HDD direkt över GPU kylflänsen, med tanke på att det bara blir varmare då
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #142
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Fungerar det att köra 360 utan dvdläsare när man väl fått in XBReboot, XeXmenu osv.
    Kunde vara ett bra ställe att placera 1 eller 2 hdd istället ju.
    Vad jag minns från nattliga konversationer i #free60 på efnet så är det nån snubbe som kör just så... vet att han höll på å lödde in en sata pwr kabel i maskinen sen om han fick igång deet me hårddisk på dvd interfacet eller inte det vet jag inte..

  23. #143
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    Vad jag minns från nattliga konversationer i #free60 på efnet så är det nån snubbe som kör just så... vet att han höll på å lödde in en sata pwr kabel i maskinen sen om han fick igång deet me hårddisk på dvd interfacet eller inte det vet jag inte..
    att kunna byta ut dvd-platsen mot en ssd-disk vore ju underbart. iåfs går det att mecka in den ändå, men värmen kan bli en utmaning.

  24. #144
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    En del nya frågaor...
    MÅSTE man ha en original HDD att installera XeXmenu på?
    Går det inte att använda usb-sticka eller extern hdd till detta?
    Läste i Psytrolls guide och tyder den som om man är tvungen att ha det.

    Kan man koppla vilken hdd som helst på den externa anslutningen och använda som 'originaldisk' nu i.o.m. denna modifieringen eller måste det fortfarande vara en Western Digital Scorpio som är behandlad med HDDHacker?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  25. #145
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    Vad jag minns från nattliga konversationer i #free60 på efnet så är det nån snubbe som kör just så... vet att han höll på å lödde in en sata pwr kabel i maskinen sen om han fick igång deet me hårddisk på dvd interfacet eller inte det vet jag inte..
    Såg också nån som hade moddat sin med en sata kabel och power-kabel, borrat ett hål i chassit och hade en vanlig 3,5" 1,5Tb hdd liggande uppe på. Men jag tror inte att han kopplade bort DVD utan han lödde på baksidan av moderkortet.
    Startar boxen över huvud taget utan DVD, den känner inte av att det fattas nåt i nån startupsekvens?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  26. #146
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    En del nya frågaor...
    MÅSTE man ha en original HDD att installera XeXmenu på?
    Går det inte att använda usb-sticka eller extern hdd till detta?
    Läste i Psytrolls guide och tyder den som om man är tvungen att ha det.

    Kan man koppla vilken hdd som helst på den externa anslutningen och använda som 'originaldisk' nu i.o.m. denna modifieringen eller måste det fortfarande vara en Western Digital Scorpio som är behandlad med HDDHacker?
    vad gäller XeXmenu vet jag faktiskt inte, men jag vet att du kan köra på vilken USBEnhet som helst i stort sätt formaterad i FAT32 eller HTFS (tror jag det heter? MAC's filsystem...) jag körde på ett kingston 16gb usb minne igår fungerade hur bra som helst!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #147
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Såg också nån som hade moddat sin med en sata kabel och power-kabel, borrat ett hål i chassit och hade en vanlig 3,5" 1,5Tb hdd liggande uppe på. Men jag tror inte att han kopplade bort DVD utan han lödde på baksidan av moderkortet.
    Startar boxen över huvud taget utan DVD, den känner inte av att det fattas nåt i nån startupsekvens?
    den startar utan DVD också, men den står och blinkar som f*n
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #148
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Min manlighet gjorde sig påmind:
    läs för f*n inte instruktionerna, utan försök själv fast du inte har en aning, sa mitt ego.....
    Nu kollade jag infofilen och då fungerade det.....
    Last edited by Game_Freak_se; 2010-01-23 at 03:36.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  29. #149
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    vad gäller XeXmenu vet jag faktiskt inte, men jag vet att du kan köra på vilken USBEnhet som helst i stort sätt formaterad i FAT32 eller HTFS (tror jag det heter? MAC's filsystem...) jag körde på ett kingston 16gb usb minne igår fungerade hur bra som helst!
    Du har ingen original-disk som du installerat nån grundprogramvara alls?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  30. #150
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    hur menar du nu?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. test
    By MaCRo in forum Test
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 23:04
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •