Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Kan ni lägga upp Messiah-videon igen?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    49
    Respekt
    23

    Post Kan ni lägga upp Messiah-videon igen?

    Nu har jag ett divx program så det borde funka att se på videon som demonstrerar Messiah, tyvärr har jag raderat videon som jag laddade ner förut. Kan ni lägga upp den igen.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    49
    Respekt
    23

    Post

    hallå kan jag få se den eller?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vår ISP verkar ha någon "bugg" i sin rutin som räknar ut ledigt utrymme. Jag skall ha drygt 250MB ledigt, men jag har bara c:a 30MB ledigt just nu. Måste vänta tills det blir fixat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Nu har vi plötsligt 300MB ledigt igen :-)

    Så jag laddar upp videon nu, bör vara uppe om någon timme om det inte blir stru.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Fixat nu!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    196
    Respekt
    23

    Post

    Hur kollar man på den då? Det är ju en .avi fil.. men den funkar ej med QT player, Microsoft media player lr vad det nu heter... står bara laddar CODEC i 1 minut... sen säger den att filmen inte funkar.

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Du måste ha divx dekodern

    http://www.divx.com
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    49
    Respekt
    23

    Post

    Han spelar ju inte några original import PS2 spel så vitt jag kan se. Bara en massa piratkopior. Inte konstigt att de blir stämda när det är den funktionen de marknadsför mest.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Titta igen...

    Det FÖRSTA spelet dom testar är japansk Ridge Racer V original...dvs original import.

    Och varje gång dom testar en kopia så visar dom noga upp att dom har originalet.




    [This message has been edited by Hansi (edited 06 January 2002).]
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    49
    Respekt
    23

    Post

    Hur ser man att det är ett japanskt spel? Tycker fodralet ser ungefär likadant ut som det europeiska. Men men.

    Man får se att de har alla originalen för DVD-R spelen. Men sedan testar de ju en massa HK silver och brända PS-spel och jag ser inte skymten av några original PS-spel. Men jag kanske är blind?

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Post

    Vart vill du komma?

Liknande diskussioner

  1. Finns det nåt program som man kan dela upp 1 fil i 2???!!!
    By Boogie Man in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-14, 00:53
  2. Kan man lägga in xbc lr xlink på xboxen?
    By SiMSki^ in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-24, 19:14
  3. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2003-01-14, 22:58
  4. Spela upp DIVX på PS2:an med messiah?
    By yokese00 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-03, 23:11
  5. När kommer ni lägga upp allt från tävlingen i TTT
    By Roniez in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-11-24, 21:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •