Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Behöver HJÄLP!!!

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    28
    Respekt
    0

    Behöver HJÄLP!!!

    Hej!

    Behöver lite hjälp, har försökt att bränna ut The Sabutoer och nya Scene it, men inget av dom vill funka! Har brännt ut ca !50 spel och alla har funkat.. Jag har Ixtreme 1.4 och använder ppf-o-matic3 och pachtar med. Men som sagt The Sabutoer och Scene it vill inte funka.. Jag får upp dom inter 360n på playgame, scene it blir det bara svart när jag startar, och the sabutoer kommer jag till loadingen efter man valt new game sen hänger det sig!?! Någon som har en aning vad som e fel, pallar inte slösa mer skivor på dom spelen nu!

  2. #2
    dragonslayer Guest
    Vilken Dashboard?

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    DEn nyaste! Antar jag, med facebook o zunemarketplace..

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Har nyss brännt Avatar the game och Assassian`s Creed 2 och båda funkar lysande!

  5. #5
    Registrerade
    May 2009
    Från
    vimmerby, småland
    Inlägg
    249
    Respekt
    16
    nu vet inte jag vilken version du har men den verision jag har, har inte blivit verifierad. den jag har är The_Saboteur_XBOX360-STRANGE

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Tosse82 Visa Inlägg
    Hej!

    Behöver lite hjälp, har försökt att bränna ut The Sabutoer och nya Scene it, men inget av dom vill funka! Har brännt ut ca !50 spel och alla har funkat.. Jag har Ixtreme 1.4 och använder ppf-o-matic3 och pachtar med. Men som sagt The Sabutoer och Scene it vill inte funka.. Jag får upp dom inter 360n på playgame, scene it blir det bara svart när jag startar, och the sabutoer kommer jag till loadingen efter man valt new game sen hänger det sig!?! Någon som har en aning vad som e fel, pallar inte slösa mer skivor på dom spelen nu!
    troligen din DVD som börjar bli trött, du har troligen en samsung? när den börjar läsa låter det typ som att den hackar fram och tillbaka?

    det du borde göra är: byta DVD spelare och samtidigt flasha med iXtreme 1.61, kör på det istället för att fulpatcha, lättare i längden
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Jag hade ett liknande problem men jag fick upp error meddelandet "unreadable disc". För mig var det dvd brännaren som var slut... köpte en ny och nu funkar alla spel kanon

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    samsung drivar är inte speciellt bra i största allmänhet, dom dör väldigt enkelt (lasern) eller får svåra läs problem, utöver det är dom rätt jobbiga med eject problemet (att man ibland får slå till på framsidan innan den ejectar/inte ejectar om 360'n står på sidan)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Behöver lite hjälp med bränning
    By Shure in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 19:51
  2. En idiot behöver hjälp med att flasha!
    By manghole in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 39
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 19:02
  3. Hjälp, jag behöver verkligen hjälp med det här :(
    By ylvaly in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 11:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •