Någon ny info? Eller det är fortfarande slutet av nästa vecka som gäller?
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Någon ny info? Eller det är fortfarande slutet av nästa vecka som gäller?
------------------
Redcheat
Redcheat
Min leverantör får en första leverans om c:a 500 chip, antagligen imorgon. Och eftersom jag var den första som skickade pengar så står jag först i tur att få leverans :-)
Sedan bör det rulla på...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
YEAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!! Fan vad äckligt sköööönntt! Då borde ju mitt PS2 bli chippat innan 28december? Lr hur? Jag lämnade in PS2:et för 4 dagar sedan...
Vi har en och annan PS2 som står och väntar på Messiah, så vi får väl se hur fort vi kan beta av dom...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
damn ... då e det på mosan om att man måste ha pengar då =) lllr polarna =)
Redcheat
Bookmarks