om jag spoofar samsung till liteon med ixtreme 1.6.1 finns det risk att bli bannad då
om jag spoofar samsung till liteon med ixtreme 1.6.1 finns det risk att bli bannad då
ja, du kan spoofa en samsung som en Liteon, dock ej senaste 2 (83850C V2/97450C)
det är samma risk för ban som att bara köra flashat, det vill säga ganska jätte stor... nästan alla som varit live med en flashad konsoll har blivit bannade...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
saken är att jag aldrig spelar live inte nu alafall men kanske senare när LT har kommit ut
ha då lite is i magen och vänta på LT istället
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
har haft is i magen mycket länge nu.
säg att jag spoofar samsung till liteon med 1.6.1 och spelar
sedan när LT kommer ut
flashar jag min liteon me LT och kopplar in den i boxen
blir jag då bannad.
ifall jag blir bannad
kan jag inte spela upp filmer längre då på xboxen
eller spela nya spel utan att uppdatera boxen
ingen kan ge dig ett 100% svar på detta, drar samma visa som innan. så fort du modifierar din box är det större risk för ban. LT ska vara livesäker, koppla inte upp dig mot live med 1.6 etc så är du så säker du kan bli. nya spel ska inte vara några problem då LT inte har någon wave check. filmer kan du köra men xvid codecen kan sluta fungera om du är bannad, du kan inte lägga in den manuellt.
Skall du spoofa så sätt i en hitachi med 1.51....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Google is your friend!
hmm jag har spoofat en samsung ms28 som en LiteOn 93450C så visst går det..
Det finns dock inga färdiga program ännu så man får använda hexeditor.
Google is your friend!
Bookmarks