Alla DLC som jag köpte över Live är nu borta, jag kan tillomed inte köra på min TES: Oblivion save bara för att den innehåller en liten dlc.
Vafan? får M$ Göra så?
Alla DLC som jag köpte över Live är nu borta, jag kan tillomed inte köra på min TES: Oblivion save bara för att den innehåller en liten dlc.
Vafan? får M$ Göra så?
Prova att göra en "Data license transfer" så att du kan spela offline.
http://www.xbox.com/en-US/support/sy...ration/faq.htm
japp, saker som man köper via live spärras om du inte kommer åt live. du kan dock komma åt alla dlc via en obannad konsol så man har inte förlorat pengar för det man köpt. ang. license transfer som föregående tipsade om så fungerar den bara om man har en till box vilket jag antar du inte har. har själv flyttat allt till en obannad box, tom savegames från den bannade och allt har fungerat utmärkt.
japp, saker som man köper via live spärras om du inte kommer åt live. du kan dock komma åt alla dlc via en obannad konsol så man har inte förlorat pengar för det man köpt. ang. license transfer som föregående tipsade om så fungerar den bara om man har en till box vilket jag antar du inte har. har själv flyttat allt till en obannad box, tom savegames från den bannade och allt har fungerat utmärkt.
/ forumbuggen slog till förut
mhm..?
jag kommer iaf åt alla mina dlc och alla mina arcade spel på min bannade box!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Beror väl på om man laddade ner DLC:t till den boxen man spelar på, eller om man gjorde det på en annan 360 men med det livekonto man använder.
DLC licenserna tillåter att du kör materialet på 360:n som det laddades ner till oavsett vilket konto man kör/ej inloggad, eller på valfri 360 så länge man är inloggad med samma konto som när man laddade ner.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks