Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.
då känns det som den aldrig kommer komma ut.
Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.
då känns det som den aldrig kommer komma ut.
jodå, du får ta och titta vad dom skriver här: www.twitter.com/teamjungle det är inte så att vi har en daglig uppdatering av vad som ändras där, det får man hålla lite koll på själv...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
gör det själv då om du är så snabb och säker? du vet inte ett skit vad en finslipning innebär och hur många moment de gör i den.. det är inte bara kodning, det är den lätta biten och görs säkert på några timmar.. att få saker som man vill kan lugnt ta veckor eftersom alla inte har tid samtidigt, folk har jobb och vänner och kanske inte prioriterar en firmware 24/7.
Som sagt #INT21 har rätt Det är bara bita i det sura äpplet och ha tålamod den kommer när den kommer blir inte bättre av att älta och tjata över att det tar tid, Blir så mycket bättre när c4eva och grabbarna tar den tid den tid dem behöver och sen släpper något riktigt bra än att dem släppet något halvdant.
*skakar på huvudet och inväntar banhammer i forumet*
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Pennan, Hansi ... få stopp på detta trams! Snälla!
Sluta mata trollen då...suck...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är svårt att inte mata trollet när han håller på att kaxa ihjäl sig bakom sin skärm
försök bara ignorera mumintrollet så ledsnar han nog med tiden
detta börja bli en tjafs tråd istället för ny firmwarepå väg. Sorgligt.
Jag förstår inte , Varför var ni tvunga att göra en liten tråd om mig ? Har jag sagt något som är så farligt
du snackar om mycket annat än vad trådarna är gjorda för och när du väl får svar så duger det inte. skriv i din egen tråd nu så får vi se vilka som orkar svara och om det duger åt dig. att hålla sig till topic när man skriver i trådar är en bra regel och inte skriva massa skit om varför man vill ha bling bling på boxar etc. det tillför inget utan skapar massa irritation! du vet ju att ixtreme kommer innan helgen så även den biten är väl färdigdiskuterad nu hoppas jag.
ta detta som positiv kritik istället för att käfta hur fel jag har.
Äntligen en egen tråd för inbördes beundran
Önskar vi kunde låsa dörren här så han inte sproder massa dynga överallt anars med.
Om han nu är vän med C4eva sedan barnsben ( och inte sedan han var en liten simmare ) så borde väl han kunna prata med c4eva direkt o få svar på alla sina frågor direkt... jag menar... varför söka info hos lekmän när man har en legend att bolla tankar med ?
jo jag vet svaret på det, o jag tror han skrapat bort plåstret som satt fast under skon och ignorerar honom o därför söker han info hos oss eller så var det helt enkelt så att han inte har en aning om vem C4eva är likt klottraren ZIP när jag var liten som var "stor" o många kopierade taggarna efter
Man är inte ballare för att man säger att man känner folk, det hela hänger väl på umgänge o intressen.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Vad jag vill att du frågar honom ?
Nej jag kan kasta ett mail eller ett snabbmeddelande själv till honom om jag behöver så tänk inte på mig.
Jag tänkte mest på dig själv, o varför du inte ställer dina frågor du ställer här till honom. Går man tillbaka några poster skrev du ju att han var en idiot o annat tjaffs...
Fråga kan vem som helts ställa vem som helst o kanske få svar.
O nej jag vill inte se bevis på att ni byggt sandslott ihop.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
allvar grabbar lägg ner, ni fattar ju att han driver? Hur kan ni orka sitta här o fortsätta mata.
Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
hur ska vi veta? texten är inte mer uppenbar för mig än för dig, det står att han har slutat, det betyder att LT KANSKE ALDRIG KOMMER! LÄS OCH TÄNK FÖR EN GÅNG SKULL! vad är det för fel på dig?! du vill aldrig förstå, aldrig läsa, aldrig ta till dig information, ifrågasätter allt, tänker aldrig, klagar alltid ner på andra! förlåt?!, men är så jävla fundersam om hur du fungerar! vet att du automatiskt kommer spy galla nu utan att komma med något konkret av det jag kritiserat dig om. kan du hålla dig och svara på frågorna många undrar över eller vill du hellre kasta bajs igen och tro att vi glömmer?
inte mig men alla andra, du skriver bara en jävla massa skit och är helt bortom förstånd. du förstår tydligen inte ett skit av det som händer omkring dig eller någon annanstans, utan du måste fråga om det du läst stämmer eller inte. try and fail är nog något du aldrig provat eller hört talats om?! jag hoppas du är under 15 pga dina inlägg, är du äldre kommer det bli jävligt epic här. skål! (ungefär som han med farsan och stålarna)
är det inte bättre att du börjar svara på frågor och fakta istället för att spy galla över alla? håll dina tråkiga jävla hur gör jag frågor i din egna dum-i-huvudet-tråd . söker du så finner du svaret, glömde iåfs att du inte förstår det du läser.
FIRMWAREN SER INTE UT ATT KOMMA SÅ SLUTA KÄFTA!
du har fått en tråd av en anledning, håll dig till den. vad du säger berör mig inte i ryggen, hade jag fått bestämma skulle du vara bannlyst för längesen, antar hansi har en vänligt vakande hand över dig. kan vi skita i gnället nu och istället snacka om saker som får forumet att gå framåt? kollar du av mina poster tillbaka och ser vad de handlar om så förstår du (kanske) vad jag menar, vad handlar dina om?! tillför forumet och sluta med allt skit0snack, tack. alla vet att ixtreme inte kommer på ett jävla tag, om den ens kommer! ta inte allt så negativt utan som positiv kritik!
Bookmarks