Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 34

Diskussion: Tjafs / Benzema tråden

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0

    Tjafs / Benzema tråden

    Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.

    då känns det som den aldrig kommer komma ut.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Inga nya meddelanden från team jungle ? C4eva ? Ingenting. Det var som sjutton.

    då känns det som den aldrig kommer komma ut.
    jodå, du får ta och titta vad dom skriver här: www.twitter.com/teamjungle det är inte så att vi har en daglig uppdatering av vad som ändras där, det får man hålla lite koll på själv...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    för att folk tjatar som fan i irc kanalen annars. frågar folk nu så blir de bannade, därför står det så.

    Men blir det inte mer tjat om man säger att man ska släppa den i 2 månader snart.

    Om du frågar , Jag är tacksam. ?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    jag tror inte den kommer innan jul om du vill ha gissningar.. förra gången de finslipade fick de testa om den igen och upptäckte då media problemet med non verbs.
    3 veckor för en liten finslippning . Aldrig

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    3 veckor för en liten finslippning . Aldrig
    gör det själv då om du är så snabb och säker? du vet inte ett skit vad en finslipning innebär och hur många moment de gör i den.. det är inte bara kodning, det är den lätta biten och görs säkert på några timmar.. att få saker som man vill kan lugnt ta veckor eftersom alla inte har tid samtidigt, folk har jobb och vänner och kanske inte prioriterar en firmware 24/7.

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Som sagt #INT21 har rätt Det är bara bita i det sura äpplet och ha tålamod den kommer när den kommer blir inte bättre av att älta och tjata över att det tar tid, Blir så mycket bättre när c4eva och grabbarna tar den tid den tid dem behöver och sen släpper något riktigt bra än att dem släppet något halvdant.

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    gör det själv då om du är så snabb och säker? du vet inte ett skit vad en finslipning innebär och hur många moment de gör i den.. det är inte bara kodning, det är den lätta biten och görs säkert på några timmar.. att få saker som man vill kan lugnt ta veckor eftersom alla inte har tid samtidigt, folk har jobb och vänner och kanske inte prioriterar en firmware 24/7.

    Han kommer släppa den om 3 dagar. Jag kan garantera dig det , sen kommer du vara tvungen att be om ursäkt till mig.

    C4eva och jag är polare sen barnsben så tyst.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Richiie Visa Inlägg
    Som sagt #INT21 har rätt Det är bara bita i det sura äpplet och ha tålamod den kommer när den kommer blir inte bättre av att älta och tjata över att det tar tid, Blir så mycket bättre när c4eva och grabbarna tar den tid den tid dem behöver och sen släpper något riktigt bra än att dem släppet något halvdant.
    Varför ska man lita på honom. Han vet ju ingenting . Lyssna på kanalen ,
    Fw:en är väldigt väldigt nära. "LT DONE" betyder att dem nu ska lansera den.

    Sorgligt men så är det

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    *skakar på huvudet och inväntar banhammer i forumet*

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Han kommer släppa den om 3 dagar. Jag kan garantera dig det , sen kommer du vara tvungen att be om ursäkt till mig.

    C4eva och jag är polare sen barnsben så tyst.
    sluta ljuga, om du var hans vän varför i h-vete frågar du då OSS om hur det går? varför inte fråga honom direkt i så fall?? tror du att vi är helt efterblivna eller något?? nej, vi vet att du INTE är polare med C4eva...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #11
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17
    Pennan, Hansi ... få stopp på detta trams! Snälla!

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Sluta mata trollen då...suck...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    138
    Respekt
    21
    Är svårt att inte mata trollet när han håller på att kaxa ihjäl sig bakom sin skärm

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    141
    Respekt
    15
    försök bara ignorera mumintrollet så ledsnar han nog med tiden

  15. #15
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    67
    Respekt
    15
    detta börja bli en tjafs tråd istället för ny firmwarepå väg. Sorgligt.

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Jag förstår inte , Varför var ni tvunga att göra en liten tråd om mig ? Har jag sagt något som är så farligt

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jag förstår inte , Varför var ni tvunga att göra en liten tråd om mig ? Har jag sagt något som är så farligt
    du snackar om mycket annat än vad trådarna är gjorda för och när du väl får svar så duger det inte. skriv i din egen tråd nu så får vi se vilka som orkar svara och om det duger åt dig. att hålla sig till topic när man skriver i trådar är en bra regel och inte skriva massa skit om varför man vill ha bling bling på boxar etc. det tillför inget utan skapar massa irritation! du vet ju att ixtreme kommer innan helgen så även den biten är väl färdigdiskuterad nu hoppas jag.

    ta detta som positiv kritik istället för att käfta hur fel jag har.

  18. #18
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Äntligen en egen tråd för inbördes beundran
    Önskar vi kunde låsa dörren här så han inte sproder massa dynga överallt anars med.

    Om han nu är vän med C4eva sedan barnsben ( och inte sedan han var en liten simmare ) så borde väl han kunna prata med c4eva direkt o få svar på alla sina frågor direkt... jag menar... varför söka info hos lekmän när man har en legend att bolla tankar med ?
    jo jag vet svaret på det, o jag tror han skrapat bort plåstret som satt fast under skon och ignorerar honom o därför söker han info hos oss eller så var det helt enkelt så att han inte har en aning om vem C4eva är likt klottraren ZIP när jag var liten som var "stor" o många kopierade taggarna efter

    Man är inte ballare för att man säger att man känner folk, det hela hänger väl på umgänge o intressen.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Äntligen en egen tråd för inbördes beundran
    Önskar vi kunde låsa dörren här så han inte sproder massa dynga överallt anars med.

    Om han nu är vän med C4eva sedan barnsben ( och inte sedan han var en liten simmare ) så borde väl han kunna prata med c4eva direkt o få svar på alla sina frågor direkt... jag menar... varför söka info hos lekmän när man har en legend att bolla tankar med ?
    jo jag vet svaret på det, o jag tror han skrapat bort plåstret som satt fast under skon och ignorerar honom o därför söker han info hos oss eller så var det helt enkelt så att han inte har en aning om vem C4eva är likt klottraren ZIP när jag var liten som var "stor" o många kopierade taggarna efter

    Man är inte ballare för att man säger att man känner folk, det hela hänger väl på umgänge o intressen.
    Okej , vad vill du att jag ska säga till honom. Frågor ?

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Okej , vad vill du att jag ska säga till honom. Frågor ?
    du kan väl börja med att fråga honom personligen varför det tar sådan tid med finslipningen, och varför i h-vete han tagit så himmla lång tid på sig att göra den nya firmwaren... sedan kan du fråga NÄR den kommer... det är i princip det du frågat oss...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #21
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Okej , vad vill du att jag ska säga till honom. Frågor ?
    Vad jag vill att du frågar honom ?
    Nej jag kan kasta ett mail eller ett snabbmeddelande själv till honom om jag behöver så tänk inte på mig.

    Jag tänkte mest på dig själv, o varför du inte ställer dina frågor du ställer här till honom. Går man tillbaka några poster skrev du ju att han var en idiot o annat tjaffs...

    Fråga kan vem som helts ställa vem som helst o kanske få svar.
    O nej jag vill inte se bevis på att ni byggt sandslott ihop.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  22. #22
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    20
    allvar grabbar lägg ner, ni fattar ju att han driver? Hur kan ni orka sitta här o fortsätta mata.
    Playstation 1, 3, PSP
    Xbox, 360
    Nintendo Wii

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Vadå lagt av ? Har han slutat ? Vad händer med FW LT ?

    MS !
    hur ska vi veta? texten är inte mer uppenbar för mig än för dig, det står att han har slutat, det betyder att LT KANSKE ALDRIG KOMMER! LÄS OCH TÄNK FÖR EN GÅNG SKULL! vad är det för fel på dig?! du vill aldrig förstå, aldrig läsa, aldrig ta till dig information, ifrågasätter allt, tänker aldrig, klagar alltid ner på andra! förlåt?!, men är så jävla fundersam om hur du fungerar! vet att du automatiskt kommer spy galla nu utan att komma med något konkret av det jag kritiserat dig om. kan du hålla dig och svara på frågorna många undrar över eller vill du hellre kasta bajs igen och tro att vi glömmer?

  24. #24
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    hur ska vi veta? texten är inte mer uppenbar för mig än för dig, det står att han har slutat, det betyder att LT KANSKE ALDRIG KOMMER! LÄS OCH TÄNK FÖR EN GÅNG SKULL! vad är det för fel på dig?! du vill aldrig förstå, aldrig läsa, aldrig ta till dig information, ifrågasätter allt, tänker aldrig, klagar alltid ner på andra! förlåt?!, men är så jävla fundersam om hur du fungerar! vet att du automatiskt kommer spy galla nu utan att komma med något konkret av det jag kritiserat dig om. kan du hålla dig och svara på frågorna många undrar över eller vill du hellre kasta bajs igen och tro att vi glömmer?
    Jag läser din pajas. Sluta bomba folk , har inte gjort illa dig !

  25. #25
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jag läser din pajas. Sluta bomba folk , har inte gjort illa dig !
    inte mig men alla andra, du skriver bara en jävla massa skit och är helt bortom förstånd. du förstår tydligen inte ett skit av det som händer omkring dig eller någon annanstans, utan du måste fråga om det du läst stämmer eller inte. try and fail är nog något du aldrig provat eller hört talats om?! jag hoppas du är under 15 pga dina inlägg, är du äldre kommer det bli jävligt epic här. skål! (ungefär som han med farsan och stålarna)

  26. #26
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    inte mig men alla andra, du skriver bara en jävla massa skit och är helt bortom förstånd. du förstår tydligen inte ett skit av det som händer omkring dig eller någon annanstans, utan du måste fråga om det du läst stämmer eller inte. try and fail är nog något du aldrig provat eller hört talats om?! jag hoppas du är under 15 pga dina inlägg, är du äldre kommer det bli jävligt epic här. skål! (ungefär som han med farsan och stålarna)
    Jaja hållkäften nu . Om du vill skriva kritik skriv det i min gamla tråd . Du behöver inte skriva en hel bok för att hata mig. Håll den här tråden ren åtminstone.


  27. #27
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jaja hållkäften nu . Om du vill skriva kritik skriv det i min gamla tråd . Du behöver inte skriva en hel bok för att hata mig. Håll den här tråden ren åtminstone.

    är det inte bättre att du börjar svara på frågor och fakta istället för att spy galla över alla? håll dina tråkiga jävla hur gör jag frågor i din egna dum-i-huvudet-tråd . söker du så finner du svaret, glömde iåfs att du inte förstår det du läser.

    FIRMWAREN SER INTE UT ATT KOMMA SÅ SLUTA KÄFTA!

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    är det inte bättre att du börjar svara på frågor och fakta istället för att spy galla över alla? håll dina tråkiga jävla hur gör jag frågor i din egna dum-i-huvudet-tråd . söker du så finner du svaret, glömde iåfs att du inte förstår det du läser.

    FIRMWAREN SER INTE UT ATT KOMMA SÅ SLUTA KÄFTA!
    Tyst sa jag ? Vad vare hansi eller vad han heter sa förrut . Skriv i min gamla tråd

  29. #29
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Tyst sa jag ? Vad vare hansi eller vad han heter sa förrut . Skriv i min gamla tråd
    du har fått en tråd av en anledning, håll dig till den. vad du säger berör mig inte i ryggen, hade jag fått bestämma skulle du vara bannlyst för längesen, antar hansi har en vänligt vakande hand över dig. kan vi skita i gnället nu och istället snacka om saker som får forumet att gå framåt? kollar du av mina poster tillbaka och ser vad de handlar om så förstår du (kanske) vad jag menar, vad handlar dina om?! tillför forumet och sluta med allt skit0snack, tack. alla vet att ixtreme inte kommer på ett jävla tag, om den ens kommer! ta inte allt så negativt utan som positiv kritik!

  30. #30
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du har fått en tråd av en anledning, håll dig till den. vad du säger berör mig inte i ryggen, hade jag fått bestämma skulle du vara bannlyst för längesen, antar hansi har en vänligt vakande hand över dig. kan vi skita i gnället nu och istället snacka om saker som får forumet att gå framåt? kollar du av mina poster tillbaka och ser vad de handlar om så förstår du (kanske) vad jag menar, vad handlar dina om?! tillför forumet och sluta med allt skit0snack, tack. alla vet att ixtreme inte kommer på ett jävla tag, om den ens kommer! ta inte allt så negativt utan som positiv kritik!

    Men att du ens är tvungen att kommentera mina inlägg ? Låt mig fråga saker , det angår inte dig. Är du irriterad ? Har du sovit på fel sida ?


Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Trolla sönder varandra tråden !
    By psytroll in forum Fritt Forum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 16:37
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 10:41
  4. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •