Är det någon som kan tipsa om en tracker som har gamla xbox lir ... XBOX1 dvs. ... Snälla tänk efter och ge mig lite hjälp ... Har en hel 250 gigare jag tänkt fylla med spel
Är det någon som kan tipsa om en tracker som har gamla xbox lir ... XBOX1 dvs. ... Snälla tänk efter och ge mig lite hjälp ... Har en hel 250 gigare jag tänkt fylla med spel
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Xbox-sky har väl både 360 och Xbox 1 spel tror jag, tyvär är inte jag själv medlem där... BitGamer har en hel del dom också... likaså TL, en sida som kommer vara inriktad HELT på Xbox/Xbox 360 spel är på väg upp, men den lär inte vara klar innan nyår, den är i Beta stadiet just nu, och jag e en av betatestarna den sidan kommer heta XTorrents
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks