R-Types Tactics II har inte utannonserats utanför Japan.
Några förslag jag kommer på nu
Pro Evolution Soccer 2010
God of War
F1 2009
LittleBigPlanet
MotorStorm Arctic Edge
Gran Turismo
Need For Speed Carbon
Tekken: Dark Resurrection
Half-Minute Hero
Trasig på vilket sätt då? Pris?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Trasig var nog att ta i, jag fick igång den senast innan julen då jag bestämde mig för att köpa ett slim, å då testade jag att ladda upp batteriet i ett dygn å spelade spelet som låg på minneskortet och det funka hur bra som helst. Jag tror dock batteriet har gjort sitt då det dagen efter inte funkade att varken starta eller ladda upp det.
Den har även blivit tappad i backen en gång så den har lite sprickor här och där samt nån skruv (skruvar) har släppt inne i, men som jag sa, jag testade den å den funkade, så det är inget fel på kretskortet eller vad man ska säga. Jag kan ta lite bilder på den så får ni se hur den ser ut å lägga upp sen Skapar nog en ny tråd för det då så håll utkick.
Priset vet jag inte riktigt vad man kan ta för det. Ni får gärna hjälpa mig å säga vad man kan ta för det Annars blir det nog bud givning.
Mvh OvE
Hej! Är ny på forumet. Det verkar vara schysst.
Jag tänkte importera en Slim 3000 från US.
Dock vet jag inte vad det är för firmware på den. Går ej att få reda på.
Jag undrar om denna går att flasha. Finns det nåt nedgraderingsverktyg fall den skulle ha för hög firmware? Vad är detta ChickHen som vissa snackar om?
Tillägg: Kan man spela online med flashad? Bra länk till spel att ladda ner?
MVH
Jens
Last edited by jedijens; 2010-01-26 at 20:00.
1. Alla psp 3000 går inte i dagsläget att flasha bara de med FW 5.03 eller lägre. Och nej man kan ej nergradera de tyvärr.
2.ChickHen är inte som vanliga CFW som finns till Psp 1000 och 2000 uatn v3 moderkortet. Med det riktigta CFW installera du det så den är kvar när du stänger och sätter på pspn. Men med ChickHen startar du några bilder varje gång du sätter igång den för att få den i CFW "läge"..
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Bookmarks