Undrar om det är någon som känner till om det går att spela PS3 spel som är köpta i Asien (Thailand) på en "svensk" PS3 maskin?
Undrar om det är någon som känner till om det går att spela PS3 spel som är köpta i Asien (Thailand) på en "svensk" PS3 maskin?
jag har för mig PS3 spel är regionsfria, om så är fallet kommer dom fungera, såvida du inte får tag på brända versioner, det vill säga sådana som inte bootar på en konsoll som inte är modifierad, PS3 går i dagsläget inte att modifiera på det viset...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Kanon, då återstår det bara att hitta "äkta" spel för en billig peng .
Har massor spel från HK, funkar perfekt..dock var priset inte så speciellt lägre. Vet inte hur det är i Thailand.
Merparten av Ps3 spel 'är Regionsbefriade, en handfull Regionslåsta.
Thaipressat = Pirat går inte igång alls.
Tänk såhär:
Europeiska Ps3 enheter spelar Reg 2 DVD, Regiion B Blu-Ray samt PAL spel samt regionsbefriade.
*** Ps3or med bakåtkompabilitet för Ps1+Ps2 spelar även sånt men inte utlänska titlar***
Amerikanska Ps3 enheter spelar Reg 1 DVD, Regiion A Blu-Ray samt PAL spel samt regionsbefriade.
*** Ps3or med bakåtkompabilitet för Ps1+Ps2 spelar även sånt men inte utlänska titlar***
Etc...
Blålasertitlar som är märkta ABC fungerar i samtliga Blålaserspelare då de är upplåsta för samtliga.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks