Tja..
Skulle dumpa min key i JF men sen blev det fail i processen. Xboxen va flashad innan men har sparat keyn som va på den innan ja skulle flasha. Är den brickad nu ell ? Nån som har en dvd att sälja eller vad ska ja göra ?
/jim
Tja..
Skulle dumpa min key i JF men sen blev det fail i processen. Xboxen va flashad innan men har sparat keyn som va på den innan ja skulle flasha. Är den brickad nu ell ? Nån som har en dvd att sälja eller vad ska ja göra ?
/jim
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
okej.. lätt att byta ? och blir dvdn som orginal efter bytet sen då ?
/j
Inte så svårt att byta, men har du problem med flashningen kanske du skall beställa en komplett drive flashad å klar, går att ordna om du maila dina urlästa filer.
jo det vore nog bäst så.. otur att det kommer massa helg dagar å så nu bara kommer ta säkert upp till 2v då. Ingen som har någon drive att sälja i närheten av skaraborg ??
/j
Bookmarks