Vet inte om detta e rätt avdelning....men frågar ändå
Kan man i stort sätt lira alla spel,gamla som nya utan nårra problem?
Jag la in 1.3 o Mario funkar felfritt
Vet inte om detta e rätt avdelning....men frågar ändå
Kan man i stort sätt lira alla spel,gamla som nya utan nårra problem?
Jag la in 1.3 o Mario funkar felfritt
Alla spel utgivna för samma världsdel som din wii är avsedd för skall fungera bra...kan finnas undantag men dom är få...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag menar det jag skriver :-)
Om din konsoll är PAL/Europeisk så är det PAL/Europeiska spel som gäller.
Men jag kunde inte veta att du hade en PAL/Europeisk WII med den information du gav när du ställde frågan :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kör du spel från "fel" region och spelen installerar systemuppdateringar så kan det bli så rörigt i dina systemfiler när det blandas från olika regioner att din wii tappar funktioner eller blir omöjlig att starta.
Wiikey2 har som standardinställning en funktion som förhindrar detta, men den funktionen går att stänga av och vi kan inte garantera att den alltid fungerar 100%
Bookmarks