Visar resultat 1 till 27 av 27

Diskussion: Ny leverans på ingående

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Post Ny leverans på ingående

...det gick inte att göra reply i den vanliga infotråden, så jag skriver här istället...

Nu är ett nytt paket med Messiahchip på väg till oss (går att spåra med UPS) och borde komma fram på tisdag.

Fortfarande bara ett begränsat antal, men de vi får räcker till alla inlämnade PS2 samt en handfull nya PS2 till kunder som beställt.

Vi kommer prioritera inlämnade PS2 då vi tycker synd om de kunder som haft sina PS2 hos oss i upp till 3 månader nu...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Unhappy

Hansi, kolla mejlen snälla! Jag är en förtvivlad man... *gråter floder*

Mvh: Micke K.

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Respekt
    24

Smile

wohoo fyfan så braaaaaaa )
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

sådärja... Sann servicemind Hansi. Nu kanske ni blåser dammet av min PS2a oxxå

:O)

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

beställde ett messiah+montering idag, kommer jag att kunna få det modifierat med denna sändning eller måste jag vänta till nästa sändning kommer???

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Nästa sändning, vi prioriterar de PS2 som redan lämnats in till oss i första hand, sedan kommer vi bygga nya PS2 för att börja beta av den kön. Chipen vi får i denna sändning räcker inte ens till alla beställda PS2. PS2 som lämnas in nu får vänta till nästa sändning. Kunder som bara bokat chip+montering men valt att inte lämna in sin PS2 kommer vi kontakta först då vi får en rejäl leverans...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Question

Hej igen, Hansi!

Vad händer med mig då? Jag stod i kön för PS2 + chip & modifiering i över 1,5 månad innan jag gick ur p.g.a. den långa väntetiden. Igår lämnade jag in maskinen min för chipning och vill ha messiah, inte R-mod som var aktuellt så sent som igår.
    Hoppas att du finner det i ditt hjärta att inkludera mig bland de som får chip ur den kommande leveranse. *håller tummarna*
    Maskinen lämnades in till Christoffer (tror jag) på Kammakargatan.

Ordernr: 3916
    Serienr: S01-460390-8

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Exclamation

Glömde nämna att jag inte lämnade in min PS2 EFTER det att ni gått ut och sagt att en ny leverans var på gång, utan INNAN.

Tack i förväg.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    0

Thumbs down

Den där beställnigen är jag 110% säker på att vi får vänta ca 2-3 månader tills den anländer!!
    Det kommer defenitift bli 10-20 förseningar till, fattar inte att man kan hålla på så här!?

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    TABERG
    Respekt
    0

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bounter:
    Den där beställnigen är jag 110% säker på att vi får vänta ca 2-3 månader tills den anländer!!
    Det kommer defenitift bli 10-20 förseningar till, fattar inte att man kan hålla på så här!?
    </font>
    2-3 månader??? Så lånsamma är inte ups
    Hålla på hur då???

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Han menar antagligen NÄSTA leverans, inte den som redan är på väg...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Unhappy

Hur blir det, Hansi?
    Sitter med mitt mejlprogram upp hela dagen utan att något svar om min PS2 dyker upp. *sorgsen*

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Haja att jag är jäkligt ledig just nu, vänta tills på måndag...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Unhappy

Hehe, ber så mycket om ursäkt. Barnen går ju lixom före. *skäms*

Aja, ha en trevlig fortsättning på helgen och försök att logga in så lite som möjligt på Internet.

Själv ska jag pumpa Sopranos-avsnitt och jobba imorrn.

Take care!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

:-)

Registrerade
    Feb 2001
    Respekt
    25

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Shotgun:

Själv ska jag pumpa Sopranos-avsnitt och jobba imorrn.

Take care!
    </font>

Glöm inte Star Trek och all Recpect till Hansi som jobbar på sin fritid!!

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Question

Fattar NADA av detta.
    Ni menar alltså att de som har lämnat in sin maskin så sent som i slutet på Februari går före alla de som har beställt maskin + chip + montering i typ början/mitten på Januari??
    Isåfall var det ju hemskt bra att man fick reda på det innan, så skulle jag köpt min maskin på SIBA och lämnat in den till er för modefiering och tjänat 1,5 månad :-(.
    Men det e ju klart, då hade nu ju gått miste om att sälja en maskin...

------------------

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Question

Fattar NADA av detta nu.
    Ni menar alltså att de som har lämnat in sina maskiner så sent som i slutet på Februari går före de som har beställt maskin +chip +montering i typ början/mitten på Januari. Tack för den isåfall, hade man visst det så kunde man ju köpt maskinen på SIBA eller nått och lämnat in den istället så hade man ju garanterat varit med nu.
    Fattar inte ert resonemang isåfall, de som även köper maskinerna hos er borde väl isåfall prioriteras om några. Jag menar, är där en kö så är där väl, om jag har beställt eller lämnat in spelar väl ingen roll.
    Orderdatumet gällde innan hette det???
    Tacksam för svar, förhoppningsvis så har jag missuppfattat det hela. Ha det alla!!
    Jag sitter oxå utan maskin!!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi kommer att ge en något högre prioritet på inlämnade PS2 före nya beställda PS2. Vi måste tömma våra hyllor, annars får vi ingenting gjort här... :-)

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    24

Hur långt har ni kommit i kön då?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi kommer uppdatera statussidan imorgon.

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    0

Question

Har ni hört nått om nästa leverans av messiah chip från eran leverantör? Han skulle väll få in tusentals denna vecka? Funderar på att lämna in min PS snart, men vill inte vänta i 100 år på att få den moddad.

[This message has been edited by arne_anka (edited 11 March 2002).]

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

"Stock coming soon" var svaret jag fick när jag frågade efter status idag...

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    0

Jag väntar och ser....

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Falun
    Respekt
    24

Tror du hansi att om jag lämnar in min maskin på moddning om 2 veckor att jag får tag i ett chip eller blir det en lång väntan igen?
    Tacksam för svar

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag håller låg profil tills vi får nästa kollinummer :-)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Äntligen är nästa leverans på väg...

Skickades klockan 17.00 idag. Bör komma fram innan fredag.

Alla som beställt lösa chip för egen montering bör maila oss på psxcare@netcare.se och bekräfta sin beställning. Samma sak gäller de som vill ha chippade PS2 levererade omedelbart. Pga den rådande marknadssituationen när det när som helst kan förekomma drastiska prissänkningar på konsoler så har vi aldrig mer än 2-3st PS2 på lager åt gången.

Vi har även c:a 10st genomgångna begagnade PS2 som kommer att säljas med Messiahchip. C:a 3st av dessa är V3 och kommer säljas med Messiah + DVD-chip!

Jag återkommer med prisuppgift på dessa PS2, de kommer prissättas individuellt efter skick och tillbehör.

Liknande diskussioner

1. Matrix leverans
    By demo007 in forum Matrix/Xodus Support
    Senaste inlägg: 2002-12-30, 16:12
  2. Leverans ??
    By ers in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 21:30
  3. X-ecuter leverans
    By reepete1 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-10-07, 19:52
  4. Nästa leverans...
    By roffe in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-04-14, 22:54
  5. När kommer nästa leverans?
    By loko in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2002-02-14, 18:22

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner