Tjenna boys!
Ni har säkerligen hört desas frågor ett antal gånger och nu får ni höra dom igen
Har nu blivit ägare av ett Wii som jag ska skicka in för chippning i morgon så jag får det nya Wikey 2 och den ska klara av alla nya spel med uppdates osv.
Nu är jag jätte ny på denna front gällande bränning för Wii då jag bara har hållt på med Xbox 360 bränning och det har funkat klockrent.
1. Hur funkar bränningen för WII spel gällande layerbrake osv? Eller packar man bara upp Iso filen och mountar den med Imgburn?
2. Är det några mer program än Imgburn som jag ska använda? (med 360n så kör jag givetvis med agbx360)
3. Hur funkar det med updates?
4. Kan jag köra spel från USA (ntsc) på min Europeiska maskin?(pal)
5. Ska det vara några speciella inställningar i imgburn gällande Wii spel?
6. Finns det några guider på hur man bränner ett lyckat WIi spel samt hur man gör för att allt ska funka?
7. Alla dessa spel som är på allt från 10mb till ett par hundra är det vanliga spel som man bränner ut på en dvd skiva? Jag antar att det är spel från GC? Rätta mig om jag har fel...
8. Alla TIPS är välkommna
Sen en annan sak, Varför måste man starta om wii't varjge gång man matat ut en skiva? Vad händer om man inte gör det?
Ni får ursäkta alla dom knasiga frågorna men så är det när man är ny och det får ni stå ut med
Har suttit och läst endel men finner inte mina svar direkt på handen.
//G
Bookmarks