Grafisk layout (forumet ser ut som vanligt)
PSXCARE FORUM
5 6 7 8 9
Thread: Invites 2010 tråden
Dahnajz 18:00 23rd August 2010
Jag trånar efter en invite till TL då jag tröttnat på de vanliga torrentplatserna som allmänheten brukar för dålig ratio, har just nu dock 12/24 mbit men ska flytta om ca 1 månad in till stan med fiber! då blir ration inga problem, har tidigare endast använt piratebay och dylikt så lite svårt att bevisa bra ratio men bevisar mer än gärna att jag alltid delar mer än jag tar!

PS: Nyligen skaffat 1.5 TB hårddisk med godis på som man kan dela ut!
Reply
Headake 20:29 2nd September 2010
Letar efter invites speciellt till TL, någon som vill byta mot en Bitgamer invite?

Min Ratio
[img=http://s4.postimage.org/2OQLA.jpg]
Reply
Kadiro 19:51 5th September 2010
Hej skulle jag skulle uppskata om jag fick en invite till RevolutionTT.
har 30/30 lina och min ratio är alltid bra.
Reply
Krutan 16:35 16th September 2010
Skulle gärna vilja ha invite till Blackcat-Games.
Reply
Robotach 23:38 16th September 2010
Jag är på jakt efter en invite till en bra torrent site tex TL, Blackcats-games etc, med tex xbox360 och PS3 spel. Har tyvär inge att erbjuda som byte just nu, men har 100 mbit lina så att hålla raito blir inga problem. Fråga mig gärna om frågor.
Reply
Hausmanis 19:28 20th September 2010
Skulle uppskatta invite till TL eller Bitgamers, kan erbjuda invite till Sweninjaz och ett stort tack.

Jag har 2.0+ ratio
Reply
almzor 15:26 26th September 2010
Någon som har en invite till bitgamer att ge bort, jag har en invite till tti.nu att byta med. ?
Reply
Peter20ghz 19:25 1st November 2010
Hej.

Jag bytte till mig en invite till bithq här tidigare i år, men fick aldrig möjlighet att använda det. Nu när jag tänkte starta så gäller det inte längre.

Finns det någon vänlig själ som vill bjuda på en BitHQ invite så vore jag extremt tacksam.
Jag har god ratio på mellan 1.5 - 2.5 beroende på siterna och kommer inte missköta mig, enda risken är att jag möjligen tankar för lite.

Skulle vara väldígt tacksam. Om du kräver något i retur kan vi nog kanske komma överens, har dock inga invites kvar till TL då dessa delas ut extremt sällan.

Mvh
Peter
Reply
Pata88 19:40 15th November 2010
Hej!
Skulle vilja ha en invite till blackcats games lr bitgamer! Det jag kan bjuda pa ar invite till tti.
Reply
Electron 13:25 19th November 2010
Har inga invites eller något att byta med
Skulle vara evigt tacksam om någon vänlig själ har lust att skänka en invite till någon bra sida för främst spel.
Här är en 3 år gammal skärmdump från piratebits. Seedar duktigt.
Min mail är fred.hallstrom@gmail.com
Reply
Begga 14:00 19th November 2010
Originally Posted by Electron:
Har inga invites eller något att byta med
Skulle vara evigt tacksam om någon vänlig själ har lust att skänka en invite till någon bra sida för främst spel.
Jag ska ha en gammal skärmdump från piratebits eller swebits, innan dom lade ner en lång sväng pga dom blev skrajja och sedan försvann min användare. Ska snoka fram den när jag kommer hem och lägger upp den här... Har för mig att jag hade DL under 1tb och UL mellan 1.5-2 tb. Seedar duktigt.
Min mail är fred.hallstrom@gmail.com
Tänkte ge dig en till bitGamer men dom har nere det sytemet nu för totalet användare har nåt 10k ... Kommer igång när inaktiva konton raderas
Reply
Electron 22:18 19th November 2010
Originally Posted by Begga:
Tänkte ge dig en till bitGamer men dom har nere det sytemet nu för totalet användare har nåt 10k ... Kommer igång när inaktiva konton raderas
Tackar, uppskattar givmildheten
Bumpar för jag har lagt in bilden, den stämmer inte överens riktigt med vad jag sade tidigare, men det beror på att jag aldrig han printa närmare slutet. (tänkte vänta tills jag nått 2tb)
Reply
bloop87 23:19 1st December 2010
Hej! skulle verkligen vilja ha en invite till TorrentLeech.
Har en 100/100 lina från BBB.

Skulle bli evigt tacksam denna tidiga julklapp

MVH / Emil

emil.malmkvist@hotmail.com
Reply
lycktner 21:55 12th December 2010
jag letar efter en invites, till en bra sida så som bitgamer eller torrentleech där jag kan ladda ner lite ps3 spel, jag har tti.nu invites att byta med om det är av intresse. lycktner@live.se

tack på förhand!
Reply
Royko 22:37 12th December 2010
Har någon en Torrentleech invite att ge bort? Kan byta mot en revolutiontt.net invite. Har 10/10 fiber så inga problem med ratio.
dna555@spray.se

Tack o hej.
Reply
snackers 20:20 21st December 2010
Hej!

Är endast intresserad av swebits invite, och har invites till följande i utbyte:

bit-hdtv
bmtorrents
hdme
iptorrents
piratetorrents
revolutiontt
sceneaccess
sparvar
swetv
torrentleech
tti
Reply
efex 09:03 22nd December 2010
Har invite till TorrentLeech. Är intresserad av en seriös scene-site (t.ex. sceneaccess). ratio:

(Om bilden ej syns: Ratio 12,807 Uploaded: 13,07TB Downloaded: 1,02TB)
Reply
Electron 09:32 22nd December 2010
Om någon vänlig själ skulle vilja skänka invite till en svensk priv.tracker som släpper enbart svenska releaser.
Har tyvärr inget att erbjuda i utbyte.
Sitter på 100mbit fiberlan, vill du se ratio? Kolla Electron88 på IPT.
Kopierar in de stats jag har i skrivande stund.
Ratio: 941.512 Uploaded:643.878 GB Downloaded:700.289 MB
Reply
Kurt45 12:52 23rd December 2010
Kan du skicka tti invite

Originally Posted by snackers:
Hej!

Är endast intresserad av swebits invite, och har invites till följande i utbyte:

bit-hdtv
bmtorrents
hdme
iptorrents
piratetorrents
revolutiontt
sceneaccess
sparvar
swetv
torrentleech
tti

Reply
Kurt45 11:20 24th December 2010
Är de någon som har invite till piratetorrents
eller tti ?
Reply
wayna 23:16 14th January 2011
Jag vill ha en invite till TTi snälla

mail waaynaa@hotmail.com
Reply
Javi 12:21 16th January 2011
Vill ha invite till blackcats eller Tl. Har invite till TP. Snabbt och enkelt har för övrigt bra ratio.
Reply
lycktner 15:13 17th January 2011
Hej!
jag söker en invite till en torrent sida med främst många PS3 spel, finns det även filmer där så blir jag jätte glad! just nu sitter jag på TTi.
lycktner@live.se
Reply
Hayvosh 11:37 18th January 2011
Hejsan,

Söker invite till :

Swebits
Bitgamer
Bit-hdtv.

Har invites till :

TTi
BitMe.org
TorrentLeech
HDBits.org
Reply
ndrangheta 10:00 21st January 2011
Sökes:
Invite till sida med många ps3 spel.

Finnes:
Bitgamer invite.

tracksuit_tony [snabel-a] hotmail.com
Reply
Ivraren 17:38 21st January 2011
Söker: TT UK-T iTS FSC EXIGO HDBits.org

Erbjuder:

Filelist.ro
Iptorrents
Revolutiontt
Sceneaccess
FTN
Horrorcharnel
Torrentleech
Digitalhive
Nordic-t
Acid-lounge
GFT
Pwnnetwork
Torrentvault

Reply
PhR34k 20:37 22nd January 2011
Nån som kan tänka sig invita mig till TorrentLeech? seedar 24/7 med 100/100. Vore grymt, kanske kan byta mot nåt annat?
Reply
Ivraren 21:48 22nd January 2011
PhR34k
Vad kan du bjuda?
Reply
Ivraren 21:58 22nd January 2011
Blackcats-games är öppet välkomna in.Uppmärksamhet från första gången är det svårt att registrera.Uppdatera tryck F5.
http://www.blackcats-games.net/signup.php
Reply
PhR34k 20:58 14th February 2011
Originally Posted by Ivraren:
PhR34k
Vad kan du bjuda?
Oj missa detta.. Tja, torrent-damage?
Reply
5 6 7 8 9
Up