Har TTi invite och byter gärna mot en Torrentleech invite.
Hör av dig om du är intresserad någon
Har TTi invite och byter gärna mot en Torrentleech invite.
Hör av dig om du är intresserad någon
Söker invite till torrentleech. Maila gärna till greverif@hotmail.com
Tack på förhand!
Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till torrentleech
Har bra ratio på nuvarande sida: http://tinypic.com/r/jhg653/7
mrboysen@hotmail.com
Tack på förhand!
Last edited by Obbe; 2011-08-31 at 17:46.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer.
ottor666@gmail.com
Last edited by Ulan; 2011-10-23 at 15:25.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Nemas Problemas ...
Har läst runt lite och bitgamer verkar bra..
nån som har en invite? jag är nu endast på TorrentDay, har ingen invite men kan fixa fram om nån vill ha..
Ratio: 4.504 <-- och detta är med dålig seedning
hockey_steffe@hotmail.com
tack på förhand..
Last edited by HockeySteffe; 2011-10-31 at 11:07.
Tjenare jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech bitgamer xboxsky min e-mail är lillsimme@hotmail.se
Tackar begga
hej jag skulle villja en invite till torrentleech bitgamer min mail lilpowner@gmail.com
Hej, jag undrar om det är någon som kan erbjuda en invite till passthepopcorn ? jag kunde får man väl säga erbjuda invite till tti och bitgamer.
mail: lycktner@live.se
Hej,
Det var en gång för länge sedan.....
Då det absolut häftigaste man ägde hette C64, då kopierade man kassetband med hjälp av det näst häftigaste som fans "dubbelkassetradio". Sedan kom ju Amigan (och sedan 486:an) och då var det disketter och någon enstaka BBS som gällde.
Sedan dröjde det ett antal år innan jag skaffade en chippad Xbox (runt 2002) och i samband med det fick jag även 10/10 lina. Då började det hända saker med bla DC++ och FTP bla hostade jag ALPAX HQ i två år vilket gjorde att jag hade tillgång till det mesta och mer därtill. Sedan gick åren man träffade en flicka, började jobba, skaffade barn och tillslut ett hus.
Varför skriver jag då allt detta dravell? Ingen aning faktiskt. Men after att ha skaffat en xbox360 och varit borta från "scenen" i 7-8 år så märker man att TPB inte har ett sånt stort utbud av xbxo360 spel. Så om det finns någon vänlig själ som skulle kunna förbarma sig och skicka en invite till någon tracker alt FTP där det finns xbox360 spel skulle jag vara evigt tacksam.
Vad har jag då att erbjuda? Ska jag vara ärliig så är det inte så mycket om nu det ínte är någon som är är i behov av excelhjälp, eller varför inte hjälp med att mängda och räkna på kapaciteter och resurser för vägjobb.
flottkoppen@gmail.com
Kan erbjuda en invite till TL. Söker en invite till bitgamer och xboxsky. Skickar min email via pm om någon har en invite.
Har en invite till BitGamer om någon sig känna behöva ... Det är fri leech fram till 1 Januari, men du får ändå kredit när nån drar från dig ... Bra sätt att starta ett konto på ... Skicka mig bara ett PM, den förste som skickar får den ... [[ Här tänkte jag skriva nåt om högtiden vi har nu men den skiter jag högaktningsfullt i ]] ... Ser att många frågat efter invite till just BitGamer men det är inte lätt att veta vem som fått en eller inte så det är PM som gäller ...
SLUT INVITES DENNA GÅNG ...
Last edited by Begga; 2011-12-24 at 00:05.
Fått en ny invite till BitGamer så skicka mig ett PM med din mail så kommer den som ett brev på posten ... Jalla, jalla
SLUT INVITES DENNA GÅNG
Last edited by Begga; 2012-01-09 at 23:56.
Jag skulle behöva en invite till en sida med bra spel, tack på förhand!
dmd_1979@hotmail.com
Hej,
söker en invite till HDBits, RevolutionTT, SceneAccess, SceneHD, Sparvar, TheInternationals och/eller Swepiracy. Har en 200/100 lina med dator som är igång dygnet runt
jag nås enklast på john.ek@home.se
tack på förhand!
Jag söker också med ljus och lykta efter en bra torrent sida med blandat innehåll, jag är mest intresserad av film och apple program. Sparvar, TheInternationals, Swepiracy eller något liknande.
var medlem på tti innan med mycket god ratio.
mig når man på meelo0608@gmail.com
Tack på förhand!
Hej skulle vilja ha en invite till theinternationals.nu
emanuelozkan@gmail.com
Kan erbjuda invite till Torrentleech.
Jag är mycket intresserad av en invite till Torrentleech. sampleheadzz@gmail.com
Tack på förhand.
Har fått en ny invite till BitGamer ... Vill du ha en så skicka mig ett PM med din mail ... Och glöm inte att smöra ordentligt ... //Begga [SLUT]
Last edited by Begga; 2012-02-21 at 22:46.
Skulle vilja hitta en bra sida med xbox360 spel och har alltid haft bra ratio på alla sajter jag varit medlem på, t.ex SP, PT. Så jag hoppas det finns nån schysst människa som kan hjälpa mig o skicka till min mejl :-)
weman74@gmail.com
Bookmarks