Sida 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 303

Diskussion: Invites 2010 tråden

  1. #91
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Fortfarande en BitGamer invite kvar ... Den första som skriver här får den ... No g-strings attached ...
    Har den xbox360 torrents? Isf skulle jag uppskatta en invite! Tack

  2. #92
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tjo
    Insåg precis att jag inte längre kommer åt mitt Xboxsky konto, då jag inte använt det på ett tag och behöver helt enkelt ett nytt konto. det jag vill ha är en invite till någon sida med mycket 360 spel (annat får gärna finnas, men 360 är prio) kan tyvärr inte byta med något då jag som sagt inte har kvar mitt sky konto.

    Kontot på sky hade jag en ratio på ca 3.8 med ca 700 gb uploaded (så jag kan seeda och gör det.) sitter på BBB lina så seed är inga problem.

    Så är det någon som känner att dom är givmild så släng iväg en invite till purrang@gmail.com och jag lovar att jag kommer se till att få en bra ratio..

  3. #93
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Phorze Visa Inlägg
    Har den xbox360 torrents? Isf skulle jag uppskatta en invite! Tack
    Nyss fått ännu en Invite av nån skum anledning(Kanske för att jag är så förbannat snygg!?) ... Så får jag din mail Phorze så kommer det en invite
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #94
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Nyss fått ännu en Invite av nån skum anledning(Kanske för att jag är så förbannat snygg!?) ... Så får jag din mail Phorze så kommer det en invite
    man får en ny invite lite då och då på BitGamer begga, har du inte läst nyheterna på sistone? man har som PU 2 invites i slutet av varje månad, förutsatt att man inte använder upp alla, det tar typ 2 veckor att få en ny tror jag det var...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #95
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Jojo Swizzy jag är medveten om det ... Jag hade två st som jag gav bort och sen häromdan så hade jag helt plötsligt en till som dykt upp ur tomma intet ... Annars så kan man alltid gå ut på IRC #bginvites on irc.bitgamer.com och gulla till sig en invite ... 1 invite var 15:de dag verkar man få på BitGamer om jag förstog det rätt ...
    Last edited by Begga; 2010-03-13 at 22:24.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #96
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    någonting åt det hållet ja
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #97
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Nyss fått ännu en Invite av nån skum anledning(Kanske för att jag är så förbannat snygg!?) ... Så får jag din mail Phorze så kommer det en invite
    sphezz1 (at) live.se

    tack!

  8. #98
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    invite

    Tja!

    Jag är sugen på att byta min tvtorrents invite mot någon annan sida (ger inviten med 5Gcredits så ni får en lite start på accet). Dom släpper alla serier i vanlig kvalle och blueray på tvtorrents.
    Är ni sugna på den så maila: lindberg_007@hotmail.com

  9. #99
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Phorze Visa Inlägg
    sphezz1 (at) live.se

    tack!
    A little to late ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  10. #100
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Skickade max 10h efter förfrågan.. aja skulle fortfarande vilja ha en invite :P

  11. #101
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Tjenna undrar om jag skulle kunna få en torrentleech invite.

    Jag har 100/10 mb

    Slutade med privata trackers efter att piratebits la ner och nu är jag sugen på att ha det igen

    Tack i förhand!

  12. #102
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
    Last edited by Begga; 2010-03-29 at 17:12.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  13. #103
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Söker swebits invite. Har nyss blivit uploader på torrentleech så jag hoppas att någon invite dyker in snart.

    Kan dock ej byta mot något i dagsläget.

    Ni kan höra av er eller skicka en invite på direkten.

    antegard@hotmail.com

  14. #104
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
    om det skulle funka för dig skulle jag gärna ta en

  15. #105
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Ja vafan!! Tänkte ge dom till Forum veteraner men jag skickar dig en om du bara ger mig din mail ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  16. #106
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Ja vafan!! Tänkte ge dom till Forum veteraner men jag skickar dig en om du bara ger mig din mail ...
    nordqvist.jens@gmail.com danke!

  17. #107
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Skickad ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  18. #108
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    skulle gärna ta emot en invite till revolutiontt

    mail: minepostadresseger ät hotmail dot com

  19. #109
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Väldigt många som dyker upp och tigger Invites men kolla man så är det folk som bara har några enstaka meddelanden ... *Ogilla*
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  20. #110
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Erbjuder 1 st invite till Ntorrents & TVTorrents (25G credits (max). För 1x TorrentLeech. Eller förslag. Skicka PM.

  21. #111
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Väldigt många som dyker upp och tigger Invites men kolla man så är det folk som bara har några enstaka meddelanden ... *Ogilla*
    heheh jag är en av dom .. vet att det ser lite illa ut men det intressanta i mitt fall är att jag sedan jag skaffa min box 2007 någon gång(från psxcare ) och alltid följt forumet (tror jag hade ett konto tidigare men var nog aldrig inloggad) men har aldrig skrivit något i forumtrådarna (ev under nicket Purra i sånna fall) och anser att det känns ganska dumt att spamma med inlägg bara för att det ska se bra ut om jag inte har något vettigt att skriva

    för övrigt förutsatte jag inte att jag skulle få en invite utan såg bara detta som en chans att kanske få en ny då jag lyckats klanta bort mitt bt-sky konto

    men en ide som jag vet finns på ett annat väldigt stort forum är att sätta en gräns på ex 6 månader registrerad och X antal inlägg för att stoppa att folk med inga inlägg ber om invites ...

    nu blev det visst lite oftopic ..

  22. #112
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Skulle gärna uppskatta en TTI invite!

    Finns det någon som har en TTI invite att skicka ?
    Ger ett bra Ilovetorrents account eller Swebits!

    Ilovetorrents
    Ratio: 1.358 Uploaded: 1.13 TB Downloaded: 852.73 GB
    Class: Power User

    SweBits
    Ratio: 1.838 <-> Uppladdat: 880.08 GiB Nerladdat: 518.11 GiB

    Mail: Zwe_3@hotmail.com
    Bara att maila.

    Tack så mycket.
    /mvh Tom

  23. #113
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Jag har två invites till bitgamer,tar gärna något annat i utbyte,jag har också invites till iptorrents och takebyte.

    Helst vill jag ha invites till swebits eller TorrentLeech men annat kan funka också.

    Krav är att du delar med dig osv

    Mvh Leif

  24. #114
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
    Väntar fortfarande på invite

    edit: Skit samma, fick tillbaka mitt Tleech konto + VIP
    Last edited by Phorze; 2010-04-13 at 13:09.

  25. #115
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Hej

    Jag har ett oanvänt konto till Ntorrents,jag vill gärna byta emot Torrentleech då jag inte har någon användning av det. jag har även invites till bitgamer. vid intresse maila info@hemtjansterkalmar.se

    Mvh Leif
    Last edited by yrrol101; 2010-04-16 at 18:58.

  26. #116
    Registrerade
    Oct 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    82
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av danne202 Visa Inlägg
    Har invite till Torrentleech som jag gärna skulle byta mot invite till Ntorrents om det är någon som är intresserad!
    Byter du inte med "yrrol101" så står jag på tur. Har en invite till Ntorrents och är villig att byta med dig... lutfi.kolgjini@gmail.com

    Skriv gärna hur du gör!

  27. #117
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    torrentleech

    Hej, letar eft invite till torrentleech. Tacksam för svar ifall någon har en över.

  28. #118
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Jag söker invites till Torrenleech eller swebits kanske.

    Sitter på en fiberlina så ration blir inga problem!

    Maila mig!

    Caine81@hotmail.com

    Kan tillägga att jag har invites till Spotify och Voddler för den som behöver.
    Last edited by cAINE81; 2010-05-03 at 07:19.

  29. #119
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Jag har invites till bitgamer och Torrenleech,tar gärna något annat i utbyte,jag har också invites till iptorrents och takebyte.

    Helst vill jag ha invites till swebits eller softmupparna men annat kan funka också.

    Krav är att du delar med dig och sköter dig
    Mvh Leif

  30. #120
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av yrrol101 Visa Inlägg
    Jag har invites till bitgamer och Torrenleech,tar gärna något annat i utbyte,jag har också invites till iptorrents och takebyte.

    Helst vill jag ha invites till swebits eller softmupparna men annat kan funka också.

    Krav är att du delar med dig och sköter dig
    Mvh Leif
    Tjena!

    Jag har Voddler eller TvTorrents invite i utbyte mot TL invite om du är intresserad? Sitter på en fin 100/100 lina som jag kan fixa screen på om du vill ha bevis.

Sida 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Trolla sönder varandra tråden !
    By psytroll in forum Fritt Forum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 17:37
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 19:11
  3. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 11:41
  4. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 19:51
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 10:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •