Sida 9 av 11 FörstaFörsta ... 7891011 SistaSista
Visar resultat 241 till 270 av 303

Diskussion: Invites 2010 tråden

  1. #241
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Har TTi invite och byter gärna mot en Torrentleech invite.
    Hör av dig om du är intresserad någon

  2. #242
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Söker invite till torrentleech. Maila gärna till greverif@hotmail.com

    Tack på förhand!

  3. #243
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    39
    Respekt
    15
    Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till torrentleech

    Har bra ratio på nuvarande sida: http://tinypic.com/r/jhg653/7
    mrboysen@hotmail.com
    Tack på förhand!
    Last edited by Obbe; 2011-08-31 at 16:46.

  4. #244
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Invite skickad till BitGamer skickad ...
    Citat Original inlägg av Obbe Visa Inlägg
    Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer och/eller torrentleech

    Har bra ratio på nuvarande sida: http://tinypic.com/r/jhg653/7
    mrboysen@hotmail.com
    Tack på förhand!
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #245
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    39
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Invite skickad till BitGamer skickad ...
    Man tackar!

  6. #246
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer.

    ottor666@gmail.com
    Last edited by Ulan; 2011-10-23 at 14:25.

  7. #247
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Invite skickad ...

    Citat Original inlägg av Ulan Visa Inlägg
    Jag har tyvärr ingen invite att bjuda på men skulle vara väldigt tacksam om det finns möjlighet för en invite till bitgamer.

    ottor666@gmail.com
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #248
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Invite skickad ...
    Tackar så mycket.

  9. #249
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Nemas Problemas ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  10. #250
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Har läst runt lite och bitgamer verkar bra..
    nån som har en invite? jag är nu endast på TorrentDay, har ingen invite men kan fixa fram om nån vill ha..
    Ratio: 4.504 <-- och detta är med dålig seedning

    hockey_steffe@hotmail.com

    tack på förhand..
    Last edited by HockeySteffe; 2011-10-31 at 10:07.

  11. #251
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Tjenare jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech bitgamer xboxsky min e-mail är lillsimme@hotmail.se

  12. #252
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Har skickat dig en invite till BitGamer ... Se nu bara till att hålla en bra ratio så jag slipper skämmas för att invitat dig ... Ett tack!! räcker för att göra mig nöjd ...
    Citat Original inlägg av lillsimme Visa Inlägg
    Tjenare jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech bitgamer xboxsky min e-mail är lillsimme@hotmail.se
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  13. #253
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Tackar begga

  14. #254
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    hej jag skulle villja en invite till torrentleech bitgamer min mail lilpowner@gmail.com

  15. #255
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Hej, jag undrar om det är någon som kan erbjuda en invite till passthepopcorn ? jag kunde får man väl säga erbjuda invite till tti och bitgamer.
    mail: lycktner@live.se

  16. #256
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Hej,

    Det var en gång för länge sedan.....
    Då det absolut häftigaste man ägde hette C64, då kopierade man kassetband med hjälp av det näst häftigaste som fans "dubbelkassetradio". Sedan kom ju Amigan (och sedan 486:an) och då var det disketter och någon enstaka BBS som gällde.
    Sedan dröjde det ett antal år innan jag skaffade en chippad Xbox (runt 2002) och i samband med det fick jag även 10/10 lina. Då började det hända saker med bla DC++ och FTP bla hostade jag ALPAX HQ i två år vilket gjorde att jag hade tillgång till det mesta och mer därtill. Sedan gick åren man träffade en flicka, började jobba, skaffade barn och tillslut ett hus.

    Varför skriver jag då allt detta dravell? Ingen aning faktiskt. Men after att ha skaffat en xbox360 och varit borta från "scenen" i 7-8 år så märker man att TPB inte har ett sånt stort utbud av xbxo360 spel. Så om det finns någon vänlig själ som skulle kunna förbarma sig och skicka en invite till någon tracker alt FTP där det finns xbox360 spel skulle jag vara evigt tacksam.
    Vad har jag då att erbjuda? Ska jag vara ärliig så är det inte så mycket om nu det ínte är någon som är är i behov av excelhjälp, eller varför inte hjälp med att mängda och räkna på kapaciteter och resurser för vägjobb.

    flottkoppen@gmail.com

  17. #257
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Skickade dig en invite till BitGamer ... Ett simpelt tack så är jag nöjd ... Minns det där med C64 och kassettband ... Det var tider det ...

    Citat Original inlägg av Loranga Visa Inlägg
    Hej,

    Det var en gång för länge sedan.....
    Då det absolut häftigaste man ägde hette C64, då kopierade man kassetband med hjälp av det näst häftigaste som fans "dubbelkassetradio". Sedan kom ju Amigan (och sedan 486:an) och då var det disketter och någon enstaka BBS som gällde.
    Sedan dröjde det ett antal år innan jag skaffade en chippad Xbox (runt 2002) och i samband med det fick jag även 10/10 lina. Då började det hända saker med bla DC++ och FTP bla hostade jag ALPAX HQ i två år vilket gjorde att jag hade tillgång till det mesta och mer därtill. Sedan gick åren man träffade en flicka, började jobba, skaffade barn och tillslut ett hus.

    Varför skriver jag då allt detta dravell? Ingen aning faktiskt. Men after att ha skaffat en xbox360 och varit borta från "scenen" i 7-8 år så märker man att TPB inte har ett sånt stort utbud av xbxo360 spel. Så om det finns någon vänlig själ som skulle kunna förbarma sig och skicka en invite till någon tracker alt FTP där det finns xbox360 spel skulle jag vara evigt tacksam.
    Vad har jag då att erbjuda? Ska jag vara ärliig så är det inte så mycket om nu det ínte är någon som är är i behov av excelhjälp, eller varför inte hjälp med att mängda och räkna på kapaciteter och resurser för vägjobb.

    flottkoppen@gmail.com
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  18. #258
    Registrerade
    Nov 2011
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Kan erbjuda en invite till TL. Söker en invite till bitgamer och xboxsky. Skickar min email via pm om någon har en invite.

  19. #259
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av bubbleboy Visa Inlägg
    Kan erbjuda en invite till TL. Söker en invite till bitgamer och xboxsky. Skickar min email via pm om någon har en invite.
    Har skickat PM.

  20. #260
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Har en invite till BitGamer om någon sig känna behöva ... Det är fri leech fram till 1 Januari, men du får ändå kredit när nån drar från dig ... Bra sätt att starta ett konto på ... Skicka mig bara ett PM, den förste som skickar får den ... [[ Här tänkte jag skriva nåt om högtiden vi har nu men den skiter jag högaktningsfullt i ]] ... Ser att många frågat efter invite till just BitGamer men det är inte lätt att veta vem som fått en eller inte så det är PM som gäller ...

    SLUT INVITES DENNA GÅNG ...
    Last edited by Begga; 2011-12-23 at 23:05.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  21. #261
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Fått en ny invite till BitGamer så skicka mig ett PM med din mail så kommer den som ett brev på posten ... Jalla, jalla

    SLUT INVITES DENNA GÅNG
    Last edited by Begga; 2012-01-09 at 22:56.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  22. #262
    Registrerade
    Jan 2012
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag skulle behöva en invite till en sida med bra spel, tack på förhand!

    dmd_1979@hotmail.com

  23. #263
    Registrerade
    Jan 2012
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej,

    söker en invite till HDBits, RevolutionTT, SceneAccess, SceneHD, Sparvar, TheInternationals och/eller Swepiracy. Har en 200/100 lina med dator som är igång dygnet runt
    jag nås enklast på john.ek@home.se

    tack på förhand!

  24. #264
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Jag söker också med ljus och lykta efter en bra torrent sida med blandat innehåll, jag är mest intresserad av film och apple program. Sparvar, TheInternationals, Swepiracy eller något liknande.
    var medlem på tti innan med mycket god ratio.
    mig når man på meelo0608@gmail.com
    Tack på förhand!

  25. #265
    Registrerade
    Sep 2011
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Hej skulle vilja ha en invite till theinternationals.nu

    emanuelozkan@gmail.com

  26. #266
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    39
    Respekt
    14
    Kan erbjuda invite till Torrentleech.

  27. #267
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Pinnen303 Visa Inlägg
    Kan erbjuda invite till Torrentleech.
    Jag är mycket intresserad av en invite till Torrentleech. sampleheadzz@gmail.com
    Tack på förhand.

  28. #268
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Har fått en ny invite till BitGamer ... Vill du ha en så skicka mig ett PM med din mail ... Och glöm inte att smöra ordentligt ... //Begga [SLUT]
    Last edited by Begga; 2012-02-21 at 21:46.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  29. #269
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Skulle vilja hitta en bra sida med xbox360 spel och har alltid haft bra ratio på alla sajter jag varit medlem på, t.ex SP, PT. Så jag hoppas det finns nån schysst människa som kan hjälpa mig o skicka till min mejl :-)

    weman74@gmail.com

  30. #270
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Skickade dig en invite till BitGamer ... Hyffsad tracker ialf ...
    Citat Original inlägg av weman74 Visa Inlägg
    Skulle vilja hitta en bra sida med xbox360 spel och har alltid haft bra ratio på alla sajter jag varit medlem på, t.ex SP, PT. Så jag hoppas det finns nån schysst människa som kan hjälpa mig o skicka till min mejl :-)

    weman74@gmail.com
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Sida 9 av 11 FörstaFörsta ... 7891011 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Trolla sönder varandra tråden !
    By psytroll in forum Fritt Forum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 16:37
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 10:41
  4. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •