Sida 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 303

Diskussion: Invites 2010 tråden

  1. #61
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    247
    Respekt
    18
    Har invites till RevolutionTT.Bytes mot invite till annan bra tracker typ TorrentLeech eller tracker med mycket hd-material.

  2. #62
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    57
    Respekt
    15
    Har Torrent Leech invite, skulle uppskatta en invite till någon bra site med xbox 360 isos.

    1,3tb uploaded på TL

  3. #63
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Någon som har en invite till någon trevlig BT site??? Jag har konto på BitGamer och har hyffsad ratio där ...
    Ratio: 24.086
    Uploaded: 702.22 GB
    Downloaded: 29.16 GB
    Får även en egen invite till BitGamer vilken dag som helst så jag kan ge den i gengäld ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #64
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    Linköping
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Finns det någon trevlig som kan tänka sig att giva en torrentleech invite har tyvärr inget att trada med för tillfället :/

  5. #65
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    88
    Respekt
    20
    någon vänlig själ som har ínvite till RevolutionTT,torrentleech eller
    xbox-sky?

    Har själv invite till swebits.

  6. #66
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    Linköping
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Förlåt för tidigare då jag sade att jag inte hade något konto jag har ett konto på bitsoup med en ratio på 1.7 vore väldigt tacksam om någon kan tänka sig att vara givmild och skänka en torrentleech invite

    kenn.larsson@live.se

  7. #67
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Det verkar vara många som suktar efter TorrentLeech ... Är det som en av top siterna eller hur man nu ska uttrycka det ... FTP is the way to go, thats all i can say. Men det krävs lite kontakter iofs.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #68
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Skulle uppskatta en invite till wii & 360 sida. Sköter alltid ratio't. tack på förhand.

    satanavittu@gmail.com
    Last edited by arde_81; 2010-02-14 at 13:15.

  9. #69
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    invite till TL pls

    Hej, jag har länge varit på jakt efter en invite till TorrentLeech.org och skulle vara otroligt tacksam om någon här ville skicka en invite till mig.

    Jag har datorn på ca 16-24 timmar per dygn och seedar alltid 110% (minst) av allt jag laddar hem.

    Jag har inga invites att byta med då jag inte varit registrerad speciellt länge på några privata trackers, men jag kommer gärna hit och delar med mig så fort jag kommer över några.


    min e-mail: stoffereg@gmail.com

  10. #70
    Registrerade
    Aug 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har en torrentLeech invite som jag bill byta mot en tti scc eller xnt invite
    biffen99@gmail.com

  11. #71
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Hej är på jakt efter PSP och Wii spel..

    Är intresserad av följande sidor främst, men ALLA som har PSP spel är välkomna.

    Söker:

    Blackcats
    Bitgamer.com
    Torrentleech
    TTi

    Har 100/10 lina samt, 3 TB total nerladdning/upladdning med bra ratio på ett flertal av sidorna jag erbjuder.

    Kan erbjuda invites till:

    http://www.bit-hdtv.com/ <--- HD filmer serier etc
    www.swebits.org Spel / filmer.
    www.ntorrents.net <--- xbox wii psp etc.

    smulizen19@hotmail.com maila om ni har något så löser vi garanterat det Tack på förhand.
    Last edited by dannydevito; 2010-02-21 at 21:17.

  12. #72
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Jag är ganska säker på att jag kommer få 2 Invites till BitGamer till veckan ... Då håller jag på en till dig DannyDeVito ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  13. #73
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av dannydevito Visa Inlägg
    Kan erbjuda invites till:
    www.ntorrents.net <--- xbox wii psp etc.
    Ntorrents har INGA PSP spel, däremot finns det spel till nintendo konsoller (Trackerns namn står trots allt för "Nintendo Torrents") och Xbox 360 spel,
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #74
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Hej finns det någon vänlig själ där ute som kan tipsa mig om någon bra sida med xbox 360spel (och förhoppningsvis skänka en invite dit då detta behövs på de flesta sidor idag).
    Har alltid skött mig bra på sidorna jag varit medlem på tyvärr så har de stängt ner.

    masken74@hotmail.com

  15. #75
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Hej
    jag undrar om det finns någon vänlig själ med en invite till torrentleech. jag har invites till iptorrents att byta emot om intresse skulle finnas.
    Jag har 100mbits fiberlina och datorn står i princip på dyngnet runt så inga problem att seeda

    jag har på swepiracy tex.

    200,34gb upp
    29,96gb ner
    ratio 6.895

    Mvh/Leif info@hemtjansterkalmar.se
    Last edited by yrrol101; 2010-03-04 at 22:36.

  16. #76
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    Invites till BitGamer

    Ja som titeln säger så har jag två invites till BitGamer och undrar om nån känner sig för att behöva en ... Tar gärna nåt annat i byte men det är inte dödsviktigt
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  17. #77
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Ja som titeln säger så har jag två invites till BitGamer och undrar om nån känner sig för att behöva en ... Tar gärna nåt annat i byte men det är inte dödsviktigt
    även jag har 2 invites till samma tracker... uppge följande information:

    Ratio på en annan tracker (gärna flera, så jag kan se att du sköter dig!)
    E-mail adress dit jag ska skicka en invite
    Vad du har att erbjuda tillbaka, om du har något att erbjuda mig för att jag ger dig en invite...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #78
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Tänkte bara att tillägga att jag vill ha samma info osv. som Swizzy skrev i sitt inlägg ... Edit: En Invite kvar ... Först till kvarn.......
    Last edited by Begga; 2010-03-04 at 22:58.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  19. #79
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent om det skulle vara av intresse på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331
    på demonoid har jag 9,77 och på swetv har jag 15,44.

    Här står datorn på dygnet runt och jag tokladdar inte ner utan har koll på saker och ting har BBB 100mbits lina så inga problem med seedningen.

    vid intresse är mailen till mig info@hemtjansterkalmar.se
    Tack på förhand
    Last edited by yrrol101; 2010-03-04 at 22:37.

  20. #80
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Är fortfarande intresserad av en invite till TL (jaja jag är tjatig ;op)
    Har en invite till RevTT att trada med.
    Har 100/100 lina så seeds är inga problem. Ratio på RevTT Ratio: 2.043 Uploaded: 453.31 GB Downloaded: 221.84 GB

  21. #81
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    77
    Respekt
    19
    En invite till torrentleech hade varit jävligt najs

    Har ratio 1,4 på TTI med 900Gb uppladdat

  22. #82
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av yrrol101 Visa Inlägg
    Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent om det skulle vara av intresse på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331
    på demonoid har jag 9,77 och på swetv har jag 15,44.

    Här står datorn på dygnet runt och jag tokladdar inte ner utan har koll på saker och ting har BBB 100mbits lina så inga problem med seedningen.

    vid intresse är mailen till mig leffekarlsson@*************

    Tack på förhand
    Jag tar gärna ett byte till ett ställe med Tv / Film ... Men den där mailen duger inte.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  23. #83
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Tjenare nej jag vet inte hur man får in mailen i meddelandet försökt på alla vis märkligt

    info@hemtjansterkalmar.se

    använd denna mailen istället den fungerade tydligen

    Vad har du för mail så du kan få inviten till iptorrent
    Last edited by yrrol101; 2010-03-04 at 22:40.

  24. #84
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Skulle vilja ha en invite till Torrentleech! Sitter och trycker på en Demonoid-invite som jag kan byta mot. :P

    Sitter även på 100/100 stadsnät. Har datorn på dygnet runt, och ca. 4,5 i ratio på diverse torrentsidor.

    Hör gärna av er om ni har någon!

  25. #85
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Jag tar gärna ett byte till ett ställe med Tv / Film ... Men den där mailen duger inte.
    Jag hade problem utav någon anledning att skriva mail adressen men denna här fungerar. info@hemtjansterkalmar.se

    Du kan ju ge mig din med tanke på iptorrent inviten
    jag har invites till takeabyte också

    Mvh Leif
    Last edited by yrrol101; 2010-03-05 at 23:47.

  26. #86
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    kalmar
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    även jag har 2 invites till samma tracker... uppge följande information:

    Ratio på en annan tracker (gärna flera, så jag kan se att du sköter dig!)
    E-mail adress dit jag ska skicka en invite
    Vad du har att erbjuda tillbaka, om du har något att erbjuda mig för att jag ger dig en invite...
    Hej jag är intresserad av en invite till bitgamer jag kan erbjuda en till iptorrent eller takebyte om det skulle vara av intresse. på swepiracy har jag ratio 6,683, på bitsoup org har jag 788,331
    på demonoid har jag 9,77 och på swetv har jag 15,44.

    Här står datorn på dygnet runt och jag tokladdar inte ner utan har koll på saker och ting har BBB 100mbits lina så inga problem med seedningen.

    vid intresse är mailen till miginfo@hemtjansterkalmar.se
    Tack på förhand

  27. #87
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hej! Jag söker invites till xbox sky eller RevolutionTT, jag skulle verkligen uppskatta en invite

    De enda invites jag kan erbjuda är demonoid, hör av er på sphezz1(at)live.se eller skicka PM, tack!

  28. #88
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Söker Torrentleech invite.

    Kan inte erbjuda någon annan invite, men kan garanterat förhandla fram något till din fördel.

  29. #89
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    jag har 4st tti invite som jag skulle vilja byta mot torrentleech....
    Ratio: 2.998 733.18 GB 244.56 GB ....de e det jag har på tti....skulle verkligen uppskatta om de e nån som ville byta....

  30. #90
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Fortfarande en BitGamer invite kvar ... Den första som skriver här får den ... No g-strings attached ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Sida 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Trolla sönder varandra tråden !
    By psytroll in forum Fritt Forum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 16:37
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 10:41
  4. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •