Om jag skulle få ta del av Torrentleech skulle jag vara otroligt tacksam!!
h4mmar@rocketmail.com
h4mmar@rocketmail.com
/Junta
Om jag skulle få ta del av Torrentleech skulle jag vara otroligt tacksam!!
h4mmar@rocketmail.com
h4mmar@rocketmail.com
/Junta
Skulle uppskatta en invite till wii sida. Sköter alltid ratio't. tack på förhand.
satanavittu@gmail.com
nån som vill byta invites till ntorrents
det jag har att erbjuda är invites till revolutiontt
Signup öppen på Ntorrents.
http://ntorrents.net/register.php
Önskar Wiitorrents el bitgamer el om du har nån annan att erbjuda!
seedar på bra...
sixpack_34@hotmail.com
sixpack_34@hotmail.com
Hur anmäla att man är intresserad av Ntorrents??
mrdansken@hotmail.com
mrdansken@hotmail.com
Skulle gärna vilja ha en invite till :
bitGamer
softmupparna
Ntorrents
southmountain@hotmail.com
southmountain@hotmail.com
Tack på förhand
Hej!
Skulle verkligen vilja ha en invite till TL.
Har invite till NT.
skicka ett PM så löser vi det.
Vill ha invite till Ntorrents eller Wiitorrents. Har att erbjuda invites till RevolutionTT.
Maila mig på
Fralle_F@Hotmail.com
Önskar invites till följande:
TorrentLeech
bitGamer
niclasnilsson182@gmail.com
niclasnilsson182@gmail.com
blev av med mitt bitgamer konto när xboxen fick de röda ringarna, blev därav inaktiv för länge men nu är det reparerat och nyflashat så nu skall seedningen igång igen!
Har en Invtie till BitGamer jag med så hojta till men jag vill ha samma info som Swizzy om du nu inte kan övertyga mig på annat sätt ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Hej, skulle gärna vilja ha invites till:
ntorrents
torrentleech
domze@hotmail.com
domze@hotmail.com
Själv har jag demonoid, nordic-t och några andra sajter (mest film) som inte gillar att man bjuder ut deras invites, så jag listar dem inte här
Jag brukar hålla ok ratio, har över 3 på nordic-t och demonoid, 2 på xnt, omkring 1.5 på de andra sajterna...
Har 2 invites till BitGamer. Ger bort dom till dom som sköter ratio.
Måste även tacka dig Swizzy som gav mig en invite till bitgamer.
söker en invite till någon tracker med mkt wii spel.
kan byta mot TTi, Scenesound.
andreasnilsson00@gmail.com
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Last edited by Begga; 2010-03-14 at 18:16.
Finns det nån vänlig själ som har invites över till ntorrents... Jag och min femåriga son skulle bli överlyckliga.. jannecab@hotmail.com
Mvh Starhammer
Tjena, tar gärna emot invite till bitgamer, har bra ratio och skulle bli evigt tacksam ;-)
mrdansken@hotmail.com
mrdansken@hotmail.com
Hej!
Om någon har en invite till bitgamer eller torrentleech så skulle det uppskattas till tusen!
Sitter för övrigt på en 100/100 lina så blir inga problem att hålla en fin ratio.
allstarfejs@gmail.com
Tack på förhand!
Hörru Swifter om du ser detta skulle jag inte få nåt i gengäld??? Från en Norrlänning till en annan .. Hehe!!
Skulle någon kunna skicka mig en invite till bitgamer, ntorrent eller liknande? håller en bra ratio så inget problem med det
Jag får väl ett par nya invites vid månads skiftet men dom går nog i första fall till nån som varit här på forumet lite längre tid och i varje fall har ett par hundra inlägg ... Men, men vi får se hur det blir med det ??
Tja
Skulle jätte gärna vilja ha en invite till bitgamer eller torrentleech, vore riktigt schysst!
Tack på förhand, Jonas.
lundqvist.jonas@gmail.com
Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
Bookmarks